Die actie om in Oekraïne air bnb’s te huren
Gaan we nu serieus alleen mensen helpen die een huis bezitten?
Er zijn ook zat andere acties, bijvoorbeeld mensen die geld overmaken naar Etsy-stores voor printables etc.
Recycling is sowieso een soort scam van plastic bedrijven zodat ze meer plastic kunnen verkopen. Maar 10% van plastic wordt herbruikt.
De taak van recycling wordt bij ons gelegd en wij proberen vervolgens alles zo goed mogelijk te doen en voelen ons schuldig terwijl grote bedrijven verantwoordelijk zijn, zij moeten minder plastic gebruiken.
Oké ik heb nog veel te leren blijkbaar ik blijf ondertussen toch maar netjes alles scheiden.
Ik heb twee filmpjes op tiktok gerapporteerd van dezelfde persoon (blackface video’s, zogenaamd een leuke carnavals outfit/schmink ) en het ene filmpje werd beoordeeld als “violations found” en de ander “no violation”. Het zijn precies dezelfde soort filmpjes dus daar klopt al niks van en de eerste zou verwijderd worden maar staat er gewoon nog op. Eger me kapot dat die filmpjes gewoon nog online staan.
Kan je klant analfabeet zijn?
Maar hoe dan ook, ik haat voice memo’s
Ja misschien heeft ze wel geen handen en geen voeten en is voice message haar enige optie
Hmmm een voicememo met je neus opnemen is wel lastig. Klinkt het geluid denk ook wel anders.
Mijn rechteroog jeukt als een malle. Lang leve hooikoorts
Nee ze kan uitstekend typen, ze vind dit gewoon ‘makkelijker’. Jammer voor haar dat ze mijn diensten wil
@LizzyBennet wij gebruiken voice memo’s ook na dates bijv en dan is het super leuk. Maar als je gewoon wilt communiceren over wie wat waar of zo is het echt een ramp. ZEKER zakelijk want ik moet het gewoon alsnog opschrijven waardoor ik een soort notule dame wordt omdat zij te lui is
Dat ik elke week voor bepaalde dingen hetzelfde uitstelgedrag vertoon. Je zou toch denken dat ik het vroeg of laat zou leren…
Ik feel you ik heb een client die dit doet die ook prima NL kan (oke iets andere verhouding) ik heb hem laatst letterlijk een vraag gesteld en erbij gezet of hij het aub kon typen omdat ik niet altijd in de gelegenheid ben om voicememo te luisteren en toen reageerde hij MET EEN VOICEMEMO
Maar we blijven sterk hoor!! Zij hebben ons nodig dus ze passen zich maar aan
Dat sommige mensen (vaak oudere mensen) geen tijd zeggen hoe laat ze komen maar ‘begin van de middag’. Of ‘eind van de middag’. Hoe laat is dat?!
Ja haha. Of koffietijd, theetijd.
Mensen die nu op sociale media naar de oorlog refereren als ‘oh wat ben ik blij en dankbaar dat ik het beter heb’. Vandaag al gespot: meid die uit eten is en zo dankbaar is dat haar bedje hier staat. Meid die blij is met haar gasloze huis en anderen aanraad nu maar wat minder te verbruiken.
Ik had dus laatst iemand via marktplaats die ‘na de middag’ zou komen. Wat is dat?
In Costa Rica, waar ik woon gebruikt ook letterlijk iedereen alleen maar voice memo’s. Ik moest er in het begin wel aan wennen, maar nu vind ik het ook super fijn! Dingen komen ook veel beter over door intonatie. Vaak kan ik de voice memo’s gewoon afluisteren terwijl ik iets anders aan het doen ben ondertussen en een heel bericht typen voelt nu als een opgave haha.
Dat ik gewoon al bij de eerste hap mijn tong heb verbrand
Er kwamen vandaag 2 mensen helpen klussen bij me, we moesten oa de deuren van m’n IKEA pax kledingkast erin hangen. 1 deel van de kast had ik nieuw bij gekocht, dus de deur zat nog ingepakt. Dus deur uitgepakt, waren de scharnieren nergens te bekennen. Kijk ik net op de site, zie ik dat je die scharnieren gewoon los bij moet bestellen Als je dus een kastdeur koopt krijg je dus precies dat, een deur. Geen handgrepen (dat staat er ook netjes bij op de site) en dus ook geen scharnieren, echt wtf IKEA