Hahahaha ga je de insta appen, kun je die hond volgen
Een klant blijft maar voice memos sturen. Ik antwoord niet meer omdat ik al echt 8x netjes heb aangegeven dat ik voice memos onprettig vind en ze niet luister.
Komt ze eindelijk met geschreven tekst: âheb ik iets verkeerds gezegd dat ik geen antwoord meer ontvang?â
Dus ik reageer weer netjes dat ik kan antwoorden op geschreven tekst en voice memos niet luister.
Antwoord ze hierop met
Een voice memo.
Dit zou echt mijn agressie triggeren. Gewoon blijven negeren. Hoe moeilijk is het om even iets uit te typen?!
Een vriendin van mij is ook zo, maar stuurt dit dan altijd als ze in de auto zit. Dat vind ik sowieso al dom, want blijf gewoon van je telefoon af als je aan het rijden bent. Maar ook die arrogantie om er maar vanuit te gaan dat anderen jouw voicememoâs altijd kunnen afspelen?
Ja???!
Maar nog meer, de arrogantie dat je denkt dat je recht hebt op mijn tijd. Tijd waarin je een boodschap van letterlijk 1 zin gaat verspreiden over 2 langdradige minuten, waarin je ter plekke pas gaat bedenken wat je eigenlijk wilt zeggen. Dus je krijgt een memo vol onzinnige vulling en âehâsâ, en âoh wacht evensâ en âhoe was eigenlijk je weekendâ waar IK dan de boodschap uit moet gaan formuleren.
Vriendinnen antwoord ik dan alleen als ze erboven zetten waar de memo over gaat anders hebben ze ook pech
Die actie om in OekraĂŻne air bnbâs te huren
Gaan we nu serieus alleen mensen helpen die een huis bezitten?
Er zijn ook zat andere acties, bijvoorbeeld mensen die geld overmaken naar Etsy-stores voor printables etc.
Recycling is sowieso een soort scam van plastic bedrijven zodat ze meer plastic kunnen verkopen. Maar 10% van plastic wordt herbruikt.
De taak van recycling wordt bij ons gelegd en wij proberen vervolgens alles zo goed mogelijk te doen en voelen ons schuldig terwijl grote bedrijven verantwoordelijk zijn, zij moeten minder plastic gebruiken.
Oké ik heb nog veel te leren blijkbaar ik blijf ondertussen toch maar netjes alles scheiden.
Ik heb twee filmpjes op tiktok gerapporteerd van dezelfde persoon (blackface videoâs, zogenaamd een leuke carnavals outfit/schmink ) en het ene filmpje werd beoordeeld als âviolations foundâ en de ander âno violationâ. Het zijn precies dezelfde soort filmpjes dus daar klopt al niks van en de eerste zou verwijderd worden maar staat er gewoon nog op. Eger me kapot dat die filmpjes gewoon nog online staan.
Kan je klant analfabeet zijn?
Maar hoe dan ook, ik haat voice memoâs
Ja misschien heeft ze wel geen handen en geen voeten en is voice message haar enige optie
Hmmm een voicememo met je neus opnemen is wel lastig. Klinkt het geluid denk ook wel anders.
Mijn rechteroog jeukt als een malle. Lang leve hooikoorts
Nee ze kan uitstekend typen, ze vind dit gewoon âmakkelijkerâ. Jammer voor haar dat ze mijn diensten wil
@LizzyBennet wij gebruiken voice memoâs ook na dates bijv en dan is het super leuk. Maar als je gewoon wilt communiceren over wie wat waar of zo is het echt een ramp. ZEKER zakelijk want ik moet het gewoon alsnog opschrijven waardoor ik een soort notule dame wordt omdat zij te lui is
Dat ik elke week voor bepaalde dingen hetzelfde uitstelgedrag vertoon. Je zou toch denken dat ik het vroeg of laat zou lerenâŠ
Ik feel you ik heb een client die dit doet die ook prima NL kan (oke iets andere verhouding) ik heb hem laatst letterlijk een vraag gesteld en erbij gezet of hij het aub kon typen omdat ik niet altijd in de gelegenheid ben om voicememo te luisteren en toen reageerde hij MET EEN VOICEMEMO
Maar we blijven sterk hoor!! Zij hebben ons nodig dus ze passen zich maar aan
Dat sommige mensen (vaak oudere mensen) geen tijd zeggen hoe laat ze komen maar âbegin van de middagâ. Of âeind van de middagâ. Hoe laat is dat?!
Ja haha. Of koffietijd, theetijd.
Mensen die nu op sociale media naar de oorlog refereren als âoh wat ben ik blij en dankbaar dat ik het beter hebâ. Vandaag al gespot: meid die uit eten is en zo dankbaar is dat haar bedje hier staat. Meid die blij is met haar gasloze huis en anderen aanraad nu maar wat minder te verbruiken.