Waar erger je je aan? #12

Bedankt voor de tip. Ga toevallig vandaag Pax-kasten bestellen :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja echt, wat een arremoei

1 like

Niet iedereen heeft nog scharnieren nodig dus dat zijn altijd losse artikelnummers. Staat ook bij elke deur op de website.

@Juuldie als je de artikelen vanuit de Pax planner importeert in je winkelmandje zitten er altijd scharnieren bij! Wat Junebug zegt gaat alleen over een losse deur.

4 likes

Nee, maar serieus: ook in de fysieke winkels? :open_mouth:

1 like

Ik heb de lange staven nodig :sob:

3 likes

Ik dacht serieus even dat ik in t sekstopic zat

15 likes

O, dit doen mijn oom en tante ook altijd (zijn in de 60)! Inmiddels weet ik dat dit 2 uur in de middag is.

Waar ik me aan erger: aan hoe ongefocust ik vandaag weer ben.

Hahahaha ja ik zei dit gisteren tegen de kapper “ik heb de airwrap met die lange ehhh dingen!”

Hahah ehm is staven dan niet het juiste woord? :sob:

4 likes

Hahaha of opzetstukken? Achja zolang men weet wat je bedoelt is het toch goed

3 likes

Dat ik nog verkoudheidsklachten heb dus morgen nog niet uit isolatie mag :rage:

1 like

Same. Helemaal klaar mee. En heb pijn in m’n lijf van het weinige bewegen en veel zitten

1 like

Oja! Klinkt wel beter haha. Nog steeds uitverkocht :skull:

2 likes

Dat HBO Max pas dinsdag beschikbaar is in Nederland. Hoezo op dinsdag? Wat een stomme dag. Had het lekker op vrijdagavond gedaan!

12 likes

Idd. Ik zit er echt al tijden op te wachten

5 likes

Huh ik dacht 7 maart! Stom

4 likes

Herkenbaar. Heb je nog erg veel last? Bij mij gaat het wel de goede kant op, heb geen keelpijn meer en hoest gelukkig niet (even afkloppen). Maar heb nog wel een wat verstopte neus, hopen dat dit de komende 24 uur ook helemaal weggaat. Dat wordt morgen sowieso thuiswerken :weary:

4 likes

Ja hier ook wat last van m’n neus nog en af en aan kriebelhoest. Vandaag heel weinig gelukkig, vannacht wel meer gehad. Het irritante is ook dat het vab die sluimerende klachten zijn, koorts is zo lekker meetbaar over . Kuchen doe ik altijd wel een keer op een dag zeg maar

Het voelt nu een beetje als suf wachten

2 likes

Dat onze VvE (die sowieso al een bestuur heeft dat verre van competent is) nu ook nog eens een belangrijke update via de mail stuurt… en dat ze die alleen naar mijn vriend hebben gestuurd, terwijl ons huis op mijn naam staat :thumbsup:

2 likes

Stoorzenders

1 like