Ik had dus laatst iemand via marktplaats die ‘na de middag’ zou komen. Wat is dat?
In Costa Rica, waar ik woon gebruikt ook letterlijk iedereen alleen maar voice memo’s. Ik moest er in het begin wel aan wennen, maar nu vind ik het ook super fijn! Dingen komen ook veel beter over door intonatie. Vaak kan ik de voice memo’s gewoon afluisteren terwijl ik iets anders aan het doen ben ondertussen en een heel bericht typen voelt nu als een opgave haha.
Dat ik gewoon al bij de eerste hap mijn tong heb verbrand
Er kwamen vandaag 2 mensen helpen klussen bij me, we moesten oa de deuren van m’n IKEA pax kledingkast erin hangen. 1 deel van de kast had ik nieuw bij gekocht, dus de deur zat nog ingepakt. Dus deur uitgepakt, waren de scharnieren nergens te bekennen. Kijk ik net op de site, zie ik dat je die scharnieren gewoon los bij moet bestellen Als je dus een kastdeur koopt krijg je dus precies dat, een deur. Geen handgrepen (dat staat er ook netjes bij op de site) en dus ook geen scharnieren, echt wtf IKEA
Bedankt voor de tip. Ga toevallig vandaag Pax-kasten bestellen
Ja echt, wat een arremoei
Niet iedereen heeft nog scharnieren nodig dus dat zijn altijd losse artikelnummers. Staat ook bij elke deur op de website.
@Juuldie als je de artikelen vanuit de Pax planner importeert in je winkelmandje zitten er altijd scharnieren bij! Wat Junebug zegt gaat alleen over een losse deur.
Ik heb de lange staven nodig
Ik dacht serieus even dat ik in t sekstopic zat
O, dit doen mijn oom en tante ook altijd (zijn in de 60)! Inmiddels weet ik dat dit 2 uur in de middag is.
Waar ik me aan erger: aan hoe ongefocust ik vandaag weer ben.
Hahahaha ja ik zei dit gisteren tegen de kapper “ik heb de airwrap met die lange ehhh dingen!”
Hahah ehm is staven dan niet het juiste woord?
Hahaha of opzetstukken? Achja zolang men weet wat je bedoelt is het toch goed
Dat ik nog verkoudheidsklachten heb dus morgen nog niet uit isolatie mag
Same. Helemaal klaar mee. En heb pijn in m’n lijf van het weinige bewegen en veel zitten
Oja! Klinkt wel beter haha. Nog steeds uitverkocht
Dat HBO Max pas dinsdag beschikbaar is in Nederland. Hoezo op dinsdag? Wat een stomme dag. Had het lekker op vrijdagavond gedaan!
Idd. Ik zit er echt al tijden op te wachten
Huh ik dacht 7 maart! Stom