Ik ging wat boodschappen doen en ik wilde specifiek chocolade pinda’s, maar bij dat schap stond een groepje van 6 mensen die vast enorm intellectuele gesprekken voerden, het complete gangpad te blokkeren links en rechts. Ik weet hoe het hier is want je mag vooral niet zeuren over dat soort dingen want dan ben je een enorm moeilijk persoon, dus ik dacht prima ik ga op m’n gemak de rest in m’n mandje dumpen en dan kom ik op t allerlaatst wel weer terug voor die pinda’s. Toen stonden ze er dus nog steeds, maar ik dacht ja ik wil die pinda’s dus ik vroeg of ze even opzij wilde gaan zodat ik erbij kon. “Oh, staan we in de weg?? Ja daar hebben wij vaker last van HA-HA-HA-HA”, en ze gingen niet opzij dus ik moest letterlijk mijn arm door ze heen wurmen en een zakje pakken.
Ik weet dat bij zulke types tegengas geven geen zin heeft want je krijgt alleen maar ruzie, maar wat is het toch verschrikkelijk irritant. Volwassen mannen en vrouwen die in een supermarkt smalltalk staan houden alsof ze op iemands verjaardag zijn…doe het lekker buiten, op de parkeerplaats.