Waar erger je je aan? #12

Herkenbaar. Heb je nog erg veel last? Bij mij gaat het wel de goede kant op, heb geen keelpijn meer en hoest gelukkig niet (even afkloppen). Maar heb nog wel een wat verstopte neus, hopen dat dit de komende 24 uur ook helemaal weggaat. Dat wordt morgen sowieso thuiswerken :weary:

4 likes

Ja hier ook wat last van m’n neus nog en af en aan kriebelhoest. Vandaag heel weinig gelukkig, vannacht wel meer gehad. Het irritante is ook dat het vab die sluimerende klachten zijn, koorts is zo lekker meetbaar over . Kuchen doe ik altijd wel een keer op een dag zeg maar

Het voelt nu een beetje als suf wachten

2 likes

Dat onze VvE (die sowieso al een bestuur heeft dat verre van competent is) nu ook nog eens een belangrijke update via de mail stuurt… en dat ze die alleen naar mijn vriend hebben gestuurd, terwijl ons huis op mijn naam staat :thumbsup:

2 likes

Stoorzenders

1 like

Ik heb ooit voor mijn straat een initiatieven subsidie aangevraagd. Geld toegekend, plan afgerond, eindrapportage gestuurd, maar de gemeente is zo achterlijk langzaam. Uitbetaling duurde lang (was vergeten, dus moest een deel van mijn spaargeld voorschieten), maanden na eindrapport nog geen akkoord. Ondertussen heb ik het geld dat over is nog op mijn rekening en woon ik in een andere stad. Als je de medewerker van de gemeente erover mailt is ze standaard out of office. Na hoeveel tijd en moeite mag ik dit geld gewoon houden. Hoe wil je dat je burgers participeren en initiatief nemen ala je zelf zo’n onbetrouwbare partner bent.

12 likes

Even in de tuin gewerkt, nu dikke hooikoorts.

1 like

Als je dus een baby hebt kun je soms niet poepen wanneer je wilt?? Had echt gewild dat iemand me dat van te voren had gezegd.

Dus bij dezen zijn jullie gewaarschuwd

19 likes

Ik neem kind gewoon mee. (alleen in de woonkamer laten is geen optie meer) Ik zijn stank met luier verschonen, hij mijn stank tijdens mijn wc moment. Staat ie gezellig op m’n knieĆ«n te trommelen :’)

Maar je hebt gelijk… Als m’n man thuis is is het wel beter en heerlijk even een alleen momentje haha

10 likes

In een wipper met de deur open? :sweat_smile:

5 likes

Ik ging wat boodschappen doen en ik wilde specifiek chocolade pinda’s, maar bij dat schap stond een groepje van 6 mensen die vast enorm intellectuele gesprekken voerden, het complete gangpad te blokkeren links en rechts. Ik weet hoe het hier is want je mag vooral niet zeuren over dat soort dingen want dan ben je een enorm moeilijk persoon, dus ik dacht prima ik ga op m’n gemak de rest in m’n mandje dumpen en dan kom ik op t allerlaatst wel weer terug voor die pinda’s. Toen stonden ze er dus nog steeds, maar ik dacht ja ik wil die pinda’s dus ik vroeg of ze even opzij wilde gaan zodat ik erbij kon. ā€œOh, staan we in de weg?? Ja daar hebben wij vaker last van HA-HA-HA-HAā€, en ze gingen niet opzij dus ik moest letterlijk mijn arm door ze heen wurmen en een zakje pakken.
Ik weet dat bij zulke types tegengas geven geen zin heeft want je krijgt alleen maar ruzie, maar wat is het toch verschrikkelijk irritant. Volwassen mannen en vrouwen die in een supermarkt smalltalk staan houden alsof ze op iemands verjaardag zijn…doe het lekker buiten, op de parkeerplaats.

11 likes

Al bijna een uur slingert er een helicopter boven de buurt. Zo irritant geluid en kom met 112 woonplaats niet eruit waarvoor.

2 likes

Vind ik teveel moeite. Zolang als dat ze de eindrapportage niet afkeuren wacht ik af. Ik snap alleen echt niet dat ze hun geld niet wat vlotter komen hallen en vind het zonde want de onduidelijkheid en het tempo maakt deze regeling super ontoegankelijk terwijl het idee mega goed is (initatievenpot, als een deel van je wijk vindt dat iets nodig is kan je een groot deel gesubsidieerd krijgen). Ga het wel aan ze terugkoppelen als het straks afgelopen is. Ze zorgen er zo voor dat alleen inwoners die het bedrag zelf kunnen voorschieten en de gangen van de gemeente kennen initiatieven aandragen.

3 likes

De hond ligt bij ons in bed, in het midden. En normaal ligt hij zo dat hij mij heel lekker kriebelt met z’n poten. Nu gaat ie de hele tijd anders liggen :rage: en dan verplaats ik m weer omdat ik die poot massage wil naar maar nee hoor.

11 likes

Ik heb er echt zin in!

3 likes

Was dat in apel? Ik heb nog steeds niet gevonden waarom. Super irritant

Edit gevonden!

2 likes

Ik ook gevonden dankzij man die linkje door stuurde.

2 likes

Denk dat de politie opzoek was naar iemand of iets. Na lang zoeken zijn ze gestopt en gingen ze weg. Beetje anti climax

2 likes

Dit inderdaad, stond weinig in het bericht. Alleen dat je niet moest komen kijken.

2 likes

Ik moest even snel maandverband kopen op het station en nu blijkt het geparfumeerd te zijn :sob: Staat ook alleen met hele kleine lettertjes achterop. Ik haat sowieso alle geparfumeerde producten, maar dit spant de kroon.

2 likes

Dalijk is het nog een Bloemige geur ook :eek:

Edit: dan zou een combi van narcissen en lelies nog het aller-allerergste zijn.

7 likes