Vagina’s geven toch sowieso een bloemetjeslucht af? Of ben ik weer eens in slaap gevallen tijdens de biologie les
Oei, ik zie het ineens. Ik vind het net gehaakt lijken van een afstandje, vond ik knus. Zo moeilijk om een leuke te vinden als Larry al bezet is
Hoe kunnen mensen al zonder jas naar buiten en in de tuin werken. Mijn vingers vriezen er echt af op de fiets en langer dan 5 minuten buiten is echt niet te doen.
In de ochtend snap ik dit inderdaad niet en vertrek ik dus ook warm gekleed. Maar vanaf de namiddag begin ik hier steeds spijt van te krijgen
Mijn moeder is zo iemand en dan komt ze binnen: ‘het is buiten zulk heerlijk weer!! Je hoeft echt geen winterjas aan!’ En dan vervolgens loop ik de hele dag kou te lijden in m’n tussenjassie
Ze zijn hier al sinds vanochtend 07:00 uur buiten met een dril boor bezig. Na bijna 14 uur zit ik echt op het punt dat ik helemaal gestoord word van het geluid en dat mijn hele huis heen en weer aan het trillen is En ik snap dat het moet gebeuren maar dit is echt heel intens voor zo een lange tijd achter elkaar.
Dat er zo een pakket komt met Trunkrs tussen 21.30 en 22.30 uur. Ik vind dat echt niet normaal, zo laat nog, niet voor die bezorger, maar ook niet voor mij, wil naar bed.
Maar op een doordeweekse avond tot 21u met een drilboor in de weer (terwijl het ook al de hele dag bezig is) vind ik ook wel wat ver gaan. Ik zou misschien wel ff gaan checken of het onderhand bijna klaar is.
Ze zijn net 10 minuten klaar. Ik ga morgen wel even uitzoeken wie, wat, waar ik bij de gemeente hierover moet bellen. Want als dit dagen achter elkaar zo door gaat voor zoveel uur dan is dat echt niet ok om in te werken en na werk even te kunnen chillen.
Ik heb iets in mijn oog en gaat niet weg. Voelt alsof iemand kleine prikjes geeft in mijn oog steeds.
Stom he, ik vind dat ook.
Gisteren werden mijn folders om 21.40 bezorgd, en daar wind ik me ook over op. Is nu de 3e keer maar ze klepperen ook zo met de brievenbus.
Dag 6 met koorts. 38.5 graden voelt inmiddels als mijn nieuwe normaal…
Aan mijn vriend die al 12 jaar niet kan onthouden wanneer ik jarig ben
M’n kimchi pot is ontploft.
Dit ken ik helemaal niet! Is dit iets van tiktok ofzo?
Nee niet eens, volgens mij op alle social media (zie het vooral veel op LinkedIn)
Eerder deze
En deze
haha verbeter de wereld, strike a pose!