Het is gekleurde kerstverlichting qua kleuren, haha, vreselijk idd!
Lijkt meer of deze persoon dat dansje van de Ketchup song doet
Dat ik nergens in Duitsland meer Pepsi Max kan kopenā¦
Aan mijn eigen destructieve gedrag op het werk.
Echt je zou denken dat ik op den duur wel doorheb dat uitstellen enkel het probleem erger maakt
Mensen die hun verjaardag met een onbekende vieren en je daardoor een kado voor die gozer moet kopen.
Bye bye ik ga niet
Zou alleen een cadeau kopen voor degene die jij kent hoor
Ik ben uit Spotify gegooid. Moet ik nou zonder begeleiding verder gaan āzingenā?!
Ja same mega irritant nu kan ik geen boodschappen doen
Eh waar slaat dit in godsnaam op?
Ben direct echt tering chagrijnig
Ja ik ook!
Ik heb nog een Apple Music trial die ik nu maar even ga gebruiken maar ik wil mān playlists
Kolere ik ook. Ipv dat ik op Google ging zoeken of dit een bekende storing is, zoek ik tegenwoordig op het forum⦠ben iig bij dat mn account niet gehackt is door de Russen ofzo
Ik heb inmiddels een cd op gezet
Zooooo lang in de file gestaan vanavond. Wat een ellende
Dat Discord eruit ligt. Nu moet ik wel aan het werk En Spotify ligt er blijkbaar ook uit, ook jammer.
Ik zat dit ook vol verbazing te kijken (de ijsselmeervogels staat voor mocht je je het afvragen!!)
Aan loslopende LoA influencer coaches. Meine gutte, ik zat op het terras met mn vader heerlijk in de zon, begint er naast me een dame een filmpje van 10(!) minuten op te nemen over hoe ze haar leven had gemanifesteerd en angsten en ademen en vrouw zijn en blablabla. Ik werd er zo ongemakkelijk van dat ik zelfs mijn eigen gesprek niet meer kon volgen. Langste 10 minuten van mn leven.