Waar erger je je aan? #12

Een vriend/kennis heeft het altijd over hoeveel k’s ie wel niet verdient haha, onze vriendengroep is niet bepaald van het cool doen over geld. We zijn het na een tijdje maar gaan hebben over de hoeveel kazen die we hadden: brie, oude kaas, geitenkaas.

Verder eens, vervelend als mensen zo makkelijk doen over geld terwijl je niet weet hoeveel dat voor een ander is. Soms wordt het zelfs gedaan bij mensen waarvan ze best weten dat dit nooit mogelijk is.

9 likes

Ze zijn de supermarkt aan het herindelen :sob: Raak hier echt extreem gestrest van. Boodschappen doen duurt 5x zo lang en ik kom maar met de helft thuis omdat ik de rest niet kan vinden. En ik heb er al zo’n teringhekel aan.

Kortom we eten pizza.

8 likes

Ik had voorrang bij een wegversmalling. Mijn tegenligger remde niet af en ik schuif niet opzij want ik heb voorrang, moest ze natuurlijk op de rem en ging madam nog claxoneren ook. Idioot.

4 likes

Hahaha dit doet me denken aan vroeger op t forum.

Toen er nog een soort ‘strijd’ was tussen whatever en style en fashion. Toen ging op whatever iedereen foto’s posten van boten, omdat op s&f iedereen laarzen kocht en dat boots noemde :rofl:

9 likes

Jaa zijn heel vaak van die gladde jongens met digitaal geld ofzo die dan zo graag vertellen hoeveel K ze verdiend hebben met hun cryptos of bedrijfjes ofzo. Vind het maar niks.

1 like

ugh ik ben nu gewoon al dik 1.5 maand smoorverliefd op een onbereikbare collega en ik heb dus ook al die tijd liefdesverdriet haha

Geen eetlust, zin om te ‘numben’ met drank, geen aandacht voor andere (belangrijke) shit in mijn leven, verklaart ook de one issue forum posts, het zit gewoon 24/7 in m’n hoofd

Cold turkey ergens van afkicken is imo het beste maar ja niet te doen met iemand die je elke dag ziet

7 likes

Ik ben al sinds half 4 wakker omdat een van mijn buren hun poortdeur niet goed heeft dichtgedaan en dat ding constant klappert :rage:.

1 like

Dat mijn aandoening een goedaardige ziekte wordt genoemd. Nee tuurlijk daarom lig ik nu in bed moed te zoeken om er uberhaupt uit te komen.

En aan mn moeder, dat onze band zo fucked is dat ik niet eens durf te vragen of zij de boodschappen wil doen.

3 likes

Dat voor de tweede dag op rij er op mijn ochtend poep moment werkmannen onder mijn badkamer raam staan te schreeuwen.
Dus nu kan ik weer niet naar de wc :sob: Ze mogen echt de hele dag hier staan schreeuwen en werken en what ever ze aan het doen zijn maar gun mij mijn poep momentje.

9 likes

Mensen die zoooo uit de hoogte doen over hun cryptos en NFT’s.

10 likes

ik kan gewoon nergens een normale maandplanner voor aan de muur vinden met de hele maand op een pagina en waar de data al op gedrukt staan.

2 likes

Gewoon zoiets als dit?

2 likes

ja precies die alleen dan eentje die er morgen of dinsdag is en niet pas 11 februari :cry:

1 like

Ja dat zei je er niet bij :wink: misschien bij Bruna of Primera?

1 like

Will je je vriend leren plannen? :joy:

9 likes

Nou, mijn Crisp bestelling is gekomen, maar de twee lekkerste dingen zijn ze vergeten.

Hier liggen ze nog bij de action

Na een operatie moest ik langs de fysio. De fysio gaf mij oefeningen en zei dat ik gewoon door de pijn heen moest gaan, maar nu is het helemaal dik… Hij is gewoon bijna even dik als voor de operatie. Waarom gaat zoiets nou nooit van een leien dakje?

Ik liep net in de lobby van het gebouw toen er een meneer op de deur klopte. Hij kwam bloemen afgeven maar die bewoners deden niet (snel genoeg) open. Ik hoorde de deur zoemen maar omdat hij al stond te kloppen, hoorde hij het niet. Toen ik voor hem opendeed zodat hij kon doorlopen vroeg hij of ik de bloemen voor hen wilde aannemen. Maar in plaats van dat ik zei dat die mensen gewoon thuis zijn was mijn antwoord … “ik heb geen vaas”. :thumbsup:. Die man helemaal geërgerd dat ik ze niet wilde aannemen en toen excuseerde ik mezelf ook nog en riep dat ik sowieso straks niet thuis zou zijn (??).

En nu erger ik me er dus aan dat ik mij bijna schuldig voel over het niet aannemen van een bos bloemen van mensen die dus gewoon thuis blijken te zijn.

2 likes

Dit soort mailtjes van de rabobank, hebben jullie mijn spaarrekening niet gezien? En voor wie is een huis kopen nu aantrekkelijk

16 likes