Ik heb dat met Boys Lie, ik weet niet maar vind het echt een stomme naam.
Aan wervers/collectanten⊠Bij school vandaag al 3x staande gehouden. Nu net thuis en ik krijg er gelijk weer een aan de deur, die ook nog vraagt waarom ik geen 9 euro kan missen om te doneren
Laat me met rust.
![]()
Ik erger me aan studenten die tijdens een normale les mij via teams probeerdeb te bellen, terwijl de afspraak is dat de lessen weer op locatie zijn.
Ze zijn nu een week bezig met renoveren en ik word nu al gek van alle herrie. Nog 4 maanden te gaan ![]()
omdat energie/gas/benzine fucking duur is geworden vriend
ik MOET helemaal NIKS
Ehm wtf waarom is mijn spotify uitgelogd en wat is mijn gebruikersnaam in godsnaam
Door de storing van gister.
Dat elke keer wanner we op t werk iets te vieren hebben (jubileum oid) dat er dan wordt gezegd, dan moeten we ook even gebak halen en elke fucking keer halen ze dan oranjekoek. Elke keer weer, wat een deceptie
IKEA??!!! Waarom kunnen ze bepaalde producten verzenden en moet ik andere producten komen halen??? Echt compleet random
Oh ik zou graag bij jullie willen werken dan
is echt mân fav, wel van de bakker
geen flitsbezorging in de buurt?
maar, snacks
Hallo hebben jullie vacatures, oranjekoek is fucking lekker!
In isolatie / quarantaine is alles geoorloofd.
Woon je in Nederland? Met een museumjaarkaart heb je het (als het kasteel een museumjaarkaart accepteert) er zo snel uit!
Ik vind het echt irritant dat ik omringd ben door domme mensen die overtuigd zijn van hun eigen domheid. Domme gaslighters allemaal.
Mansplainers die mij gaan vertellen hoe we onze praktijk moeten runnen, âwantâ (??) ze hebben zelf altijd in de ICT gewerkt. Hoezo hoor je zelf niet hoe achterlijk dit klinkt.
Wat ik denk: ![]()
Wat ik zeg: hartstikke bedankt voor uw feedback. ![]()
Dat ik zo enorm statisch ben. Ik moet ook andere huisslippers kopen want deze geleiden teveel volgens mij, maar het is echt niet normaal hoe erg ik soms schokjes afveeg.
Dat ik eindelijk iemand in mijn eigen dorp ken met wie ik meer een band heb dan alleen een oppervlakkige en die persoon waarschijnlijk gaat verhuizen, 10 km verderop. Is geen wereldafstand, dat weet ik heus wel, maar nu is het 7 minuten fietsen. ![]()