Waar erger je je aan? #12

Hallo hebben jullie vacatures, oranjekoek is fucking lekker!

4 likes

In isolatie / quarantaine is alles geoorloofd.

4 likes

Woon je in Nederland? Met een museumjaarkaart heb je het (als het kasteel een museumjaarkaart accepteert) er zo snel uit!

5 likes

Ik vind het echt irritant dat ik omringd ben door domme mensen die overtuigd zijn van hun eigen domheid. Domme gaslighters allemaal.

2 likes

Mansplainers die mij gaan vertellen hoe we onze praktijk moeten runnen, ā€œwantā€ (??) ze hebben zelf altijd in de ICT gewerkt. Hoezo hoor je zelf niet hoe achterlijk dit klinkt.

Wat ik denk: :fu:
Wat ik zeg: hartstikke bedankt voor uw feedback. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Dat ik zo enorm statisch ben. Ik moet ook andere huisslippers kopen want deze geleiden teveel volgens mij, maar het is echt niet normaal hoe erg ik soms schokjes afveeg.

8 likes

Dat ik eindelijk iemand in mijn eigen dorp ken met wie ik meer een band heb dan alleen een oppervlakkige en die persoon waarschijnlijk gaat verhuizen, 10 km verderop. Is geen wereldafstand, dat weet ik heus wel, maar nu is het 7 minuten fietsen. :cry:

4 likes

Same. Ik krijg vooral een heftige schok van de vaatwasser, ligt echt aan mn pantoffels.

3 likes

Bij mij is het ook echt vreselijk en ik moet continu mensen aanraken en ik geef ze telkens schokken. Als ik bij iemand de temperatuur moet opmeten in het oor of in een oor moet kijken probeer ik iemand eerst ā€œonopvallendā€ op de schouder of rug aan te raken, anders krijgen ze zo’n schok aan hun oor.

3 likes

Haha oh nee wat erg.

Ik hoop maar dat het snel lente is want het is echt die droge lucht.

2 likes

Ik geef m’n kat de hele tijd schokjes echt zielig want ze snapt er niks van

2 likes

Heb je een bureaustoel met vering?
Mijn baas knettert ook altijd zo en hebben echt gelachen toen we hem dit vertelde en hij dit ging testen.
Hupsend op zijn stoel, ons kantoortje weer in en ā€œtats!ā€ Terwijl hij naar binnen liep (aluminium kozijnen)

2 likes

Heb idd een stoel met vering Ć©n vloerbedekking in een deel van m’n kamer… :grimacing: Helpt ook niet echt heb ik de indruk.

6 likes

Haha ja en ook die vloerbedekking erbij (hebben wij ook sinds 1,5 jaar op kantoor)

2 likes

Ah ja, ik ga vaak ook in m’n eentje en had het na 3 bezoekjes er al uit. Vond het ook fijn dat ik gekke musea gewoon kan proberen zonder het gevoel te hebben €15 te hebben verspild aan iets waar ik een kwartiertje later weer buiten sta.

9 likes

Mijn hond geeft mij de hele tijd schokjes en heeft er schijt aan

1 like

Wat raar, ik dacht dat je als werknemer altijd zelf contact moet kunnen krijgen met de bedrijfsarts. Volgens mij heb je daar gewoon recht op. Vervelend zeg!

Nou heel vreemd idd. Wel fijn dat je een fijne huisarts hebt die meedenkt. Maar dat je nu zo aan je lot wordt overgelaten en maar zelf moet gaan bedenken hoe je moet re-integreren is toch van de zotte. Zou inderdaad lekker thuisblijven tot je de bedrijfsarts kunt spreken, je gezondheid is het belangrijkste. Sterkte!

3 likes

JUST DO IT!

Korte rokken mogen het hele jaar door en dat verschilt niet zoveel van een korte broek. Korte broek, korte rok, same same.

6 likes

Ik kan het je echt aanraden. Ik was altijd heel erg onzeker (ik ben vrij dik). Toen ik een aantal jaar geleden besloot 1 keer een korte broek aan te trekken voelde ik me ZO bevrijd en ik kreeg helemaal geen opmerkingen of wat dan ook. Het was zo heerlijk echt, een prachtige ervaring en sindsdien trek ik me ook veel minder aan van mensen die wel commentaar geven

21 likes