Waar erger je je aan? #12

Dat mn moeder zo’n boomer is die niet “kan” zelfscannen terwijl t geen kwestie is van kunnen maar willen.

En niet snapt dat als ik een screenshot van mn bonuskaart stuur ze die gewoon kan gebruiken ook bij de kassa.

1 like

Aan m’n ogen die weer opgezet zijn en waar ik weer een prednison kuurtje voor moet slikken

1 like

Ik heb een allergische reactie, en dit komt hoogstwaarschijnlijk door een ander merk antidepressiva. Nu heb ik vanmorgen een dikke discussie gehad met zo’n vrouwtje van de apotheek die beweert dat dit ECHT niet kan hoor. Grrrr

3 likes

De post komt maar niet en mijn mobiel valt elk moment uit doordat mijn oplaadkabel stuk is en die moet dus vandaag met de post komen :rage:

1 like

Ik ben de hele week al super vrolijk en blij, maar vandaag echt met het verkeerde been uit bed gestapt. Super irritant, lukt me maar niet om eruit te komen, terwijl ik morgen weekend heb en daar het liefst vrolijk aan begin.

2 likes

Dit interview:

Grimes is an invigorating hang. Time flies around her in nonlinear fashion. Art and ideas are her power source, and her energy is infectious. She speaks so fast, in a unique Esperanto of academic theory, Silicon Valley 3.0 futurism, and club-kid slang. At one point she hops up to show me her new tattoo, a series of milky-white slashes on her upper torso meant to look like alien scars. Yet for someone who might be from another planet, she’s remarkably down-to-earth. For someone who’s so excited about A.I., she sure does love the company of people.

3 likes

Kun je dat niet via HR regelen (alleen als je werk een HR-afdeling of -persoon heeft natuurlijk)?

3 likes

Hoezo stereotyperend

1 like

AI staat zeker voor Always isolated :wink: :wink:

3 likes

Blijft een vermoeiend artikel. Vraagje, was de schrijver toevallig een man? Want het leest als een post van r/menwritingwomen.

2 likes

Ja een man, aldus Twitter.

2 likes

Het is wel Grimes, die zou zichzelf ook 100% op deze manier omschrijven. Manic pixie dream girl is zo’n beetje haar brand.

6 likes

Mijn vriend en ik hebben allebei een alarm aan staan als reminder dat we op donderdag voor 18:00 de opvang dagen van de baby door moeten geven en we zijn het natuurlijk alweer vergeten

1 like

Mensen die in je nek staan te hijgen bij de kassa en iedere keer dat je een stap naar voren doet ook een stap naar voren doen. En dat als je dan gaat pinnen ze totaal niet snappen dat je dan gewoon even aan de kant moet gaan en je alleen maar een chagrijnige blik krijgt als je vraagt of je er even bij mag. Echt pleur op joh

11 likes

Op dat soort momenten ben ik blij met mijn rugtas
Ik zwaai die dan even iets te nonchalant over mijn schouder met een uithaal richting die persoon.

2 likes

Pusht ze ook NFT’s? Dit soort mensen moeten lekker in hun eigen bubbel blijven.

6 likes

Geen idee misschien kan ze NFT’s ontwikkelen voor belachelijke babynamen. :stuck_out_tongue:

2 likes

Welke heb je? Je moet wel die met lidocaine hebben

2 likes

Trachitol is het beste👌🏻

14 likes

wel echt de schattigste naam van een werkzame stof ever, flurbiprofen :pleading_face:

46 likes