Waar erger je je aan? #12

Wilde net posten dat ik me kapot erger aan die verkiezingsposters met Bidet z’n hoofd er op. Maar eigenlijk zijn de FvD posters met alleen tekst al kut. Zie ze elke keer als ik buiten loop.

4 likes

Ze hangen ook gewoon raar ofzo? Kwam er gisteren 1 tegen met ‘hier geen windmolens!’.
Nee, kan ik me in vinden, je hangt op een electriciteitskastje tegen een woonhuis aan.

16 likes

In de stad waar ik werk heeft 1 partij hun lijstnaam als statement op een aantal plekken gespoten die illegaal zijn. Denk aan een electricieteitshuisje, op een muur, onder een brug.
En het eerste wat ik dacht was , daar ga ik niet op stemmen, als je al illegaal overal je slogan/naam gaat spuiten. Dan vind ik je echt aso bezig en geen goede vertegenwoordiger van de samenleving.
Als je dat als partij zelf al doet en goedkeurd

4 likes

Ja, ik weet welke je bedoelt! Heel erg aso.

2 likes

Ja zoveel haat voor die posters
“Hoeveel genders heb jij vandaag?”
“Femke weg, bomen terug, auto’s terug” que???
Schijnt dat die laatste zelfs buiten Amsterdam hangt echt hoe dan

4 likes

Mensen die hun fiets zo neerzetten in een druk winkelcentrum verdienen een lekke band.

Ergenis 2: dat mijn jumbo verbouwd en ik dus naar t drukke winkelcentrum moest die van een aanbieding gewoon niks heeft. Kutwinkel, weet weer waarom ik daar nooit heen gaan. Morgen maar even ah.

9 likes

Fietsen met fietszakken die irritant gepakeerd staan gebruik ik als afvalbak.
In het station kies ik meestal voor een plekje op het einde van de gang, want dan heb ik maar 1 buur.
Parkeer je dan toch nog naast mij (en dus niet in de stalling), dan ligt mijn afval in je tas.

2 likes

Alsof dit minder aso is :joy:

78 likes

Dat mijn tv uit het jaar nul (2016) zoveel apps niet ondersteunt. Spotify werkt niet en nu HBO Max dus ook al niet. Ugh.

2 likes

Wow hoe kun je zo respectloos zijn

5 likes

Ik weet het. Maar de foute geparkeerde fiets is begonnen.

Ik denk dat het ooit is onstaan toen ik met tegenzin mijn afval in mijn eigen tas moest steken. En toen vond ik het wel een mooie wraakactie om dat bij de andere te doen.
Ondertussen zoek ik expres naar afval en vind ik het spijtig als ik niets heb. Foute gewoonte geworden. Ook jammer: ik heb afval, maar de foutgeparkeerde fiets geen tassen.

1 like

Er moet weer worden verbouwd vanuit de woningbouw. Dikke prima, maar WEER wordt de dixie zo neergezet dat er een schaarse parkeerplek geblokkeerd wordt (het duurt 7 weken…). Dus nu moet ik weer de dorpszeur uithangen en dat bedrijf bellen met de vraag of ze de dixie verplaatsen :pleading_face: waarom gebruiken die lui hun eigen ogen niet?

1 like

Mijn promotor, die als ik hem vraag naar 7 experts in ons veld waar die niet mee samengewerkt heeft, met alleen maar mannen aan komt zetten :rage:

1 like

Ja we kunnen best wat van elkaar hebben. Het leuke is dat het voor een aanvraag is waarbij diversiteit verder wel belangrijk is dus ik ga er achteraan. Dit was via de mail en ik spreek hem zo.

Mijn uiteindelijke promotiecommissie wil ik ook diverser dan ik bij anderen zie, maar ik weet ook dat diegene die ik voor me zie echt goede kritische vragen zouden stellen :sweat_smile:

4 likes

echt verschrikkelijk ja…

1 like

Chromecast fixt all! Ik heb ook een oude smart tv maar sinds ik chromecastje er aan heb zitten: it’s all good.

@Chuckie die poster zag ik gisteren ook… gewoon geen woorden voor.

7 likes

Ik moet leren voor een examen en ik heb de hele ochtend niks gedaan en nu wil ik beginnen en nu begint mijn achterbuurman te klussen :angry:

Maar eigenlijk erger ik me vooral aan mijn eigen uitstelgedrag

2 likes

Ik had precies dezelfde ergernis over de Jumbo vandaag. Veel schappen leeg, heel druk, dingen die ik wilde niet in het assortiment. Love de AH :joy:

3 likes

Jezus wat kut

18 likes

Maar wat is hier mis mee? Sorry ik weet het oprecht niet, hij staat tussen 2 rekken in en aan beide kanten kun je nog je fiets tegen het nietje zetten. Misschien stonden er ook wel fietsen aan beide zijden maar zijn die inmiddels weg.

8 likes