Waar erger je je aan? #12

Überhaupt apps op tv. Wij hebben een nieuwe smart tv en daar werken al die apps ook niet🤬

3 likes

Nou ja volgens mij is t gebruikelijk dat je m tegen zo’n hekje aan zet zodat er nog een fiets kan staan. T beeld wat jij schetst, dat er misschien 3 fietsen hebben gestaan, herken ik echt niet. In dit geval kon je ook echt niet nog je fiets er naast zetten. T is net als een auto in t midden parkeert en zo 2 vakken bezet houdt.

2 likes

Ik hoop dat je sarcastisch bent.

4 likes

Nou bij deze ben je gewaarschuwd voor mensen als @stervis die langslopen.

En ik weet niet of je mn ergenis nutteloos vind maar als ik daardoor mn fiets een stuk verder moet zetten en langer moet sjouwen met mn boodschappen met risico op pijn dan vind ik dat gewoon kut ja. Niet omdat t niet hoort oid.

Je kan die fiets ook letterlijk even 10 centimeter opzij zetten als je erbij wil, dat doe ik wel altijd.

8 likes

Deze verhalen doen mij denken aan een oud collega van mijn moeder. Die heeft een keer een fiets naar de andere kant van het station gesleept, omdat die te dicht bij haar fiets stond.

Het was een vreemd mens

3 likes

Alleen krijg je een bekeuring als je je auto verkeerd neerzet en kun je je fiets gewoon zetten waar je wilt. Dus zet hem lekker naast de winkel ofzo

1 like

Ik heb online iets verkocht en ben extra vroeg opgestaan omdat die persoon het vroeg wilde halen. Nu is ze al meer dan een uur te laat en nu vraagt ze net “oh kan ik eigenlijk betalen met insert bepaalde app”? Ughh dat vraag je toch van te voren als je geen cash hebt?

Dus ik zeg nee ik heb wel deze app of anders cash. Nu moet ik dus nog langer wachten want ze moet eerst langs de bank :+1:t2: en het is een oneven bedrag dus zal je zo zien dat ze minder gaat betalen want ik heb geen wisselgeld. Ben benieuwd…

Volgende keer je positieve test op het raam plakken :+1::rofl:

2 likes

Tot het een VanMoof is :grin:

2 likes

1 like

Nja het kan echt makkelijk, genoeg ruimte aan beide zijden. Zie dat eigenlijk altijd in drukke gebieden in m’n stad.

Ik word echt gek van de boomers in mn dieetgroep. Nu zijn ze ineens op whatsapp in de derde persoon aan t praten omdat 1 iemand begon met “Irene is erbij”.
Nu krijg ik allemaal berichten van " Piet ook" “Jan kan niet want Jan moet dan dit en dan doen.”

Ophouden!!

11 likes

Soy Peor zegt dumpen.

———-

Ik ben opeens heel moe en ik op naar bed maar ben bij mijn vader. Lekker handig. :yawning_face:

2 likes

Ugh dat is oprecht mijn grootste ergernis, mensen die in de derde persoon praten over zichzelf. “Nou, dit is echt typisch Anita!! Wat een kluns!!”. :nauseated_face:

3 likes

Hier staan de boa’s gewoon elke straathoek te bewaken hoor, ze komen nog net niet met knuppels achter je aan als je je fiets naast het rek zet

3 likes

Ik koop soms die rode snoepveter van lookolook en ze zijn ineens anders en niet lekker meer :cry: :cry: heel andere structuur, veel minder lekker smaak. Ugghh dit was echt een stiekem genot en nu zit ik met een zakje dat ik niet meer hoef

3 likes

Hehe ja ik wou ook al zeggen, als je je fiets op het verkeerde moment op de verkeerde plek zet wordt ie gewoon geruimd en moet je de halve stad af (zonder fiets dus) en een boete betalen om 'm weer terug te krijgen. Ik zet m’n fiets iig nooit meer zomaar ergens neer.

3 likes

Mijn liefdesloze leven :cry:

1. ik heb behoefte aan knuffels en aandacht
  2. ik heb nog een mini zwart gat over gehouden aan een ‘situation’ met een collega dus dat moet opgevuld worden
  3. ik verveel me bijvoorbeeld NU dus had NU kunnen daten maar heb niet eens een optie want niemand is leuk
  4. ik heb echt zoveel liefde om te geven

Tinder uitgespeeld, bah

9 likes

Mijn vriend die de vaatwasser inruimt, maar 'm dan nooit aanzet. Hoe is hij zo???

1 like