Waar erger je je aan? #12

mensen die van letterlijk elke date met hun partner een IG story moeten maken

boeie

10 likes

Ja en dat die partner het dan repost en het echt zo’n relationship circlejerk wordt echt saai

15 likes

Ja die laatste hangt bij mij om de hoek… in Utrecht :thinking:

1 like

Linkedin. Echt het schuim der aarde. Ik heb 1000x liever Facebook Gerda’s dan Linkedin Jan-Willems die iedereen wel ff kunnen uitleggen hoe de vork nou precies in de steel zit

9 likes

Ja of vriendinnen die voor elkaars verjaardag een hele levensloop houden via Storys en elkaar taggen en die dat weer reposten van zichzelf etc. Lekkere humblebrag ook. Kijk hoe leuk mensen mij vinden.

27 likes

Ja?? Heel dik, harder en gewoon raar.

Er zitten fucking muizen in mijn slaapkamerplafond en het lijkt wel alsof ze iedere nacht dik aant raven zijn. Serieus hoeveel geluid kunnen die dingen produceren? Word er gewoon telkens wakker van.

Heb eerst al watjes met pepermuntolie in het plafond gedropped, aangezien ze die geur schijnen te haten. Nou deze muizen dus niet. Vervolgens zo’n muizen verjaag apparaat geplaatst. Ook zonder effect.
Dus toen maar over op grover geschut en vergif en een val (sorry muizen liefhebbers) in het plafond geplaatst. Dat moest overigens allemaal via zolder dus eerst ook nog daar een gat in de vloerplanken moeten maken. Maar ook daar hebben ze schijt aan.

Volgens mij zitten ze daar gewoon naast te feesten en wat omheen te rennen :roll_eyes::roll_eyes:

6 likes

Wat voor voer heb je erin? Ik heb dezelfde stappen als jij doorlopen en bij mij werkte zo’n klapval met pindakaas heel goed! Heb er nu een paar gedood en zie nu geen nieuwe poepjes meer dus volgens mij zijn ze allemaal dood RIP

Wat @MadameMignon zegt, zo’n klapval met pindakaas werkte bij mij ook het beste. Had ook altijd een schaaltje met pepermuntolie staan, maar geen idee of dat nou echt effect had. Weet je wel zeker dat het muizen zijn…?

2 likes

:grimacing:

6 likes

Is het geen steenmarter?
In mn ouderlijk huis hadden we vroeger 1 en klonk als muizengekrabbel maar was gewoon 1 steenmarter.
We zagen hem later eruit gaan en heeft m’n pa snel zijn ingang dichtgemaakt.

4 likes

Ben ongesteld geworden vannacht en ga echt door de grond van de pijn. Maar vanaf 10 uur komen er mensen om alle ramen te controleren in het complex en ze komen pas als laatste bij mij. En bij de buren zijn ze ook ook aan het boren, zagen en weet ik veel wat allemaal. Ik wil godverdomme gewoon in bed liggen met een kruik maar dat gunnen ze me niet.

Aan de nieuwe Netflix instellingen waardoor hij bij opstarten verder gaat spelen bij wat er het laatst is gekeken. Zit ik opeens in Gaby’s poppenhuis en mijn dochters sochtends als ik probeer uit te slapen in Walking dead…

3 likes

Statisch haar!

2 likes

@MadameMignon @WinterQueen er liggen muizenpoepjes in het plafond dus ga er wel van uit dat het muizen zijn. Steenmarter poept veel groter toch? Echt van die drolletjes.
Die zat ooit wel een keer in het plafond van het afdak en heel vroeger in een ander huis op zolder. Maakte inderdaad ook een hoop herrie… en stank want die had ergens eieren gejat en die half leeggegeten op zolder verstopt :nauseated_face:

Ik heb 1 val met speciale lokstof, zou volgens de verpakking zeer lekker moeten zijn en super aan moeten trekken en 1 val met pindakaas inderdaad en dan nog zo’n zakje vergif waar ik ook wat pindakaas op heb gesmeerd voor extra aantrekkingskracht. Maar het boeit ze blijkbaar niet.
Nu is het wel zo dat ik maar bij een klein stukje kan aangezien ik niet de halve zoldervloer wil en kan slopen. Op de rest zit trouwens ook allemaal steenwol dus ze hebben genoeg plek om het te omzeilen denk ik

Ik heb een tijdje last gehad van spitsmuizen (dat is geen echte muis of knaagdier vreemd genoeg) en die maken blijkbaar meer lawaai dan gewone muizen. Bij mij klonk het soms net alsof er een vos in het plafond liep. Die lieten zich een stuk minder makkelijk vangen ook. Dus misschien hoor je die wel elke nacht feesten :woozy_face:

Mijn vriend die naar eigen zeggen echt geen melk drinkt want dat is zielig (is het ook) dan 3 pakken plantaardige melk koopt en toch iedere week de koemelk voor onze baby opdrinkt en de haver, soja en amandelmelk kan ik iedere week weg tyfen :rage: zo irritant zeg

7 likes

Maar die zijn zo zo zo schattig omg

Kijk nou!

15 likes

Dan zullen het wel muizen zijn. Denk ook dat steenmarter poep groter is.

Mijn tante had vroeger een soort piep ding om muizen te verjagen. Als mens hoorde je die piep niet maar de muizen wel. Die had ze ook in het plafond zitten.

1 like

Nah die zien er dan wel best schattig uit. Maar spitsmuizen zitten meer op het platteland of niet?

@Lichtknopje dat piepding hangt hier ook. Maar volgens mij zit ik met dove muizen die ook hun reukzin ergens kwijt zijn geraakt :sweat_smile:

1 like