Nee ik woonde toen in een stad helaas! Maar goed, gewone muizen maken ook al genoeg lawaai om je wakker te houden
Wat zijn dit voor tijden voor het ophalen van pakketen?! En sowieso de hoeveelheid pakket diensten ineens, Instabox en KrisKras? Never heard of.
Instabox is de nieuwe naam van Red je Pakketje (waar ik ook maar een paar keer van had gehoord haha)
Beide echt slechte namen ik heb maar vandaag gedaan, want deze oma ligt op maandag om 22u al in bed hoor.
Aan mensen die de moeite nemen hun haar te stijlen met een krul- of stijltang of hoe dan ook, en dan alleen aandacht hebben voor de voorkant van hun kapsel waardoor aan de achterkant coupe vogelnest nog present is. Dat ik me aan zoiets futiels kan ergeren is ergernis nummer twee
Ik heb best wel last van een soort mensenmoeheid. Ik heb dat regelmatig in meer of mindere mate, maar nu is het al lang en ook best wel sterk. En opeens weet ik wat het is: op mijn werk, mijn vrienden en familie vinden het leuk om de HELE TIJD COMMENTAAR te leveren op mijn zijn. Het is tegenwoordig zo normaal om van alles van elkaar te vinden en dat ook de hele tijd uit te spreken. Mensen kunnen soms dingen ook gewoon voor zich houden.
In mijn gemeente (of landelijk?) heb je geen nee/nee sticker meer nodig om geen reclame te krijgen maar een ja-sticker.
We krijgen gelukkig ook geen reclame maar de flyeraars voor politieke partijen weten dit niet ofzo, want we hebben al vier flyers gekregen. Zo stom.
maar gelukkig krijg je wel gemeenschappelijke ruimtes waar je geen toegang tot hebt/toch niet gebruikt!!! (die mogen ze meenemen in oppervlakte toch haha)
dit heb ik bij alles omtrent huren hier
Hier geldt een uitzondering op die reclameregel voor politiek drukwerk, misschien bij jullie ook?
Hier ook, maar snappen ze niet dat dat echt averechts werkt? vind zooooo irritant. Echt no way dat ik op je ga stemmen als je m’n simpele wens om geen zooi in mn gang te gooien al negeert
Ik heb gisteren mn gehemelte verbrand aan een gebakken ei en het is nog steeds vervelend
Ik woon aan een weiland en de koeien gaan altijd in het weekend om 8:00 naar buiten, en dat doen ze dan met een heeelehoop geouwehoer met elkaar .
De eerste weken vond ik het alleen maar super grappig… nu ben ik standaard om 8:00 wakker en val ik niet meer in slaap terwijl ik ook wel eens wil uitslapen.
Dat heet zonden afkopen
Ik zit in de trein en iemand zit echt schaamteloos op de speaker te bellen. En ook echt tering domme gesprekken te voeren. Haat de trein en mijn koptelefoon vergeten:sob:
dacht een lekkere opwarmrisotto gekocht te hebben, is het met gerst ipv normale risottorijst
Sowieso mensen die dat in het openbaar doen! Valt me op dat ik best wat mensen dat zie doen, zo raar