Waar erger je je aan? #12

Dat ik net werd beticht van discrimineren omdat ik aangaf dat sowieso op een vrouw wilde stemmen voor de gemeenteraad. Echt bizar, m’n argumenten (meer gelijkheid en betere afspiegeling van de samenleving en net zo goed kwaliteit) werden ook gewoon genegeerd en het antwoord was alleen maar: ja dan discrimeer je dus :rage:

En erger me ook aan mezelf dat ik niet meer argumenten paraat had/geen zin had om deze zinloze discussie te voeren

10 likes

Drinkt jouw vriend die poedermelk :exploding_head:

Ik vind nagels knippen in de trein nog minder erg dan dit. Heb 40 minuten geluisterd naar: ik houd meer van je, nee ik nog meer.

2 likes

Hahhaha nee :flushed::face_vomiting: Het is gewoon koemelk, daar maak ik pap mee voor de baby.

3 likes

Net de koelkast uitgeruimd voor komende week. We hebben vorige week letterlijk 1 geplande maaltijd gegeten van de 5 die we gekocht hebben. De rest hebben we allemaal weggegooid net.

We zijn er zo slecht in. Maar iedere avond is er wel weer een goede reden om niet te koken en iets te halen/bestellen.

9 likes

Precies dit :sweat_smile:

1 like

Er zit schuin tegenover ons een stukje verderop een appartementencomplex en 2 gasten die daar wonen hebben besloten dat recht tegenover ons huis de perfecte plek is voor hun motoren. Niet per se een leuk uitzicht, maar het is aan de overkant van de straat dus prima, leef je uit.
Maaaar ze vinden het dus ook een goed idee om elke ochtend de één van klokslag 7:00 tot 7:20 uur en de ander begint zo om 7:30 tot 7:40 uur hun fucking motor te laten warm draaien. Donder op met die teringherrie.

In een stilte coupé zit al 10 min iemand yoghurt met harde stukken te eten. In een metalen beker + lepel. En dan de hele tijd over die wand heen schrapen met die lepel, die harde stukken kapot proberen te snijden. Zou verboden moeten worden.

5 likes

Mensen die denken dat ze alles gratis kunnen krijgen.
Ik haak best veel bij een club en dan is er standaard iemand die van die niet-zo-subtiele opmerkingen maakt waarbij ze laat weten dat ze mijn nieuwste project wel wil hebben.
“Oh wauw. Wat een mooie sjaal. Ja die kleur pas perfect bij mijn trui, vind je niet?”
Nu is er iemand die een vaas heeft gemaakt en ze heeft al meerdere opmerkingen gemaakt en een foto gemaakt om “aan bekenden te laten zien”. Suuure

Het erge is dat ze vaak nog dingen zo weet te bietsen

6 likes

Wat schaamteloos

3 likes

Benaming van artikelen.
Zag advertentie langskomen voor een brabantia ‘mindset planchet’ aka een witte plank.

Hoezo mindset?

2 likes

Ja ik ben tot nu toe sterk geweest en heb dr niks gegeven :muscle:
Bij anderen heeft ze al wel knopen, kralen, stofjes en zelfs een vogelhuis gekregen

3 likes

Die mega irritante hik die ik heb. Het doet pijn aan mij ribben

1 like

Haha die kwam bij mij ook voorbij. Maar dan de wcborstel. Het is echt een mindset, een toiletborstel van 40 euro (ik lieg niet).

1 like

Kan m’n vader ophouden met denken dat ik achterlijk ben? Ik weet heus wel hoe een balpen werkt wtf man.

2 likes

Ik vraag bij zo’n bot altijd gelijk om een medewerker. Lukt tot nu toe altijd. Kun je dat ook niet gewoon doen? Scheelt veel frustratie.

4 likes

Hahaha nee want grote kans dat we dan alle 3 toch geen zin hebben om te koken :joy: ik bestel me nog wel wat bij de kiko

2 likes

Aan het rood harige jochie op t station die in elke zin Wollah zegt.

5 likes

Aan de Jeroen die hier al 10 minuten buiten staat te skreeuwen. Ik ging na een paar minuten skreeuwen even naar buiten kijken en er staan vrienden bij die overduidelijk geen Jeroenen zijn. Die praten gewoon normaal met elkaar en Jeroen staat maar eeeeeeeee ooooooo taaataaaataaaaa te doen.

4 likes

Dat ik constant mensen de term gaslighting verkeerd hoor gebruiken. Het is iets heel specifieks… als iemand een keer gemeen is of je emotioneel probeert te manipuleren is dat nog geen gaslighten.

Het is ook iets wat zich over langere tijd afspeelt waardoor je aan jezelf en de realiteit gaat twijfelen. Als je bijvoorbeeld 1x op een date gaat met iemand die geen leuk gedrag heeft is dat geen gaslighting want het speelt (nog) niet lang genoeg.

17 likes