Dat mijn moeder nog steeds zo’n helicopter parent kan zijn terwijl ik fucking 31 ben hahaha. Ik heb van het weekend een auto gekocht. Een tweedehands Suzuki Swift uit 2008, een automaat. En ik ga er 6000 euro voor betalen, met inruil van mijn oude auto. (Een barrel dat zijn beste tijd heeft gehad). En ik had expres mijn moeder niet gebeld erover omdat ik WIST hoe ze ging doen. Ze zou zeggen dat het een groooote fout was, en dat ik het niet moest doen etc. En dan zit ik weer lekker vast met een auto die telkens niet start, en allerlei problemen heeft.
Nou ja ik belde haar gisteren erover en ja hoor. Ze heeft echt twee uur lang tegen me zitten preken over dat ik niet alleen met mijn vriend had moeten gaan, en hoe ik er geen verstand van heb, en dat ik een fout heb gemaakt en dat ik haar had moeten bellen blablabla. Terwijl we advies hebben gevraagd aan de beste vriend van mijn vriend. Die jongen is een automonteur / bezorger die al weet ik veel hoe vaak een auto heeft gekocht. En hij zei dat we het moesten doen. Nou ja ik was echt een beetje gefrustreerd met haar reactie, ben verdomme 31 man wtf
Ik weet dat ze het goed bedoelt, maar ze vloog echt gelijk de pan uit man, goddamnn haha