Ja zie ik wel eens op social media langskomen
Pff naast dat ik stress heb over de stijgende energieprijzen met een variabel contract heeft mijn energieleverancier na twee weken nog steeds mijn verhuizing niet doorgegeven? Krijg er echt stress van joh, wil niet dat de netbeheerder zo meteen mijn gas en licht afsluit.
Dat doen ze niet zomaar hoor, geen stress. Dat mag ook helemaal niet. Als je ergens nieuw komt wonen en je hebt nog geen energieleverancier gekozen blijft er gewoon stroom geleverd worden door de netbeheerder, de kosten daarvan worden dan later verrekend als je wel een contract hebt afgesloten. Je krijgt sowieso eerst brieven enzo dan van je netbeheerder dat je een leverancier moet kiezen, die sluiten je niet zomaar af, gaat eerst allerlei wettelijke administratie aan vooraf.
Ik zag gister op instagram weer āpasjes makenā langskomen. Ik dacht en hoopte dat we die in 2015 hadden achtergelaten
Ik had ooit een date (met een superbrave jongen) die zichzelf āEnfant Terribleā noemde. Ik kots weer
He was a sicke boy
Ja gadver hier ook. Ieder jaar weer mensen die janken zodra de kerstbomen zijn opgehaald dat er naalden op het binnenplein liggen, want dat kan echt niet. Nee Reinier, je kat in de tuin laten schijten is lekker wou je zeggen
Reinier
Iemand zei ooit dat het niet mag volgens de wet ofzo om je katten buiten te laten? Ik heb er geen verstand van maar ik vond dat alrijd wel frappant
Ja ik vind het ook asociaal tegenover de tuinmannen die het hier onderhouden. Laatst had iemands hond gepoept en heeft iemand meteen boos de verhuurder opgebeld en die stuurde een mail uit dat je je hondenpoep op moet ruimen. Maar kattenpoep lijkt inderdaad sociaal geaccepteerd. De oude buren van mijn ouders hadden ook een kat. Die ontvluchtte altijd het huis door die terrorkids van ze en de tuin van mijn ouders werd als kattenbak gebruikt. Heeft mijn moeder wat van gezegd toen ze tijdens het tuinieren in de kattenschijt greep. Boeide de buurvrouw ook niets āwantja de kat moet toch naar buitenā
Aan mensen die me vage hints sturen dat ze willen afspreken (of juist niet). Zeg wat je van me wil, ik snap hints vaak niet.
en een dansje doen hihi
Die hopen van politiepaarden ook niet
Sowieso vind ik eigenlijk dat paardeneigenaren die poep ook moeten opruimen.
Dat ik geen goeie jeans kan vinden en het milieu wel genoeg vervuild heb met bezorgingen en retouren.
Dat ing eruit ligt op het moment dat ik met Corona in bed lig en eten wil bestellen.
Ik heb drie katten die voornamelijk binnen zijn, af en toe in de zomer met ons in onze achtertuin. En ze gaan/kunnen ook niet verder dan de tuin (te lui en zwaar om over de schutting te springen). Maar dus wel elke week katten poep in onze tuin. In het grind, ik heb er nu een oog voor dat als ik een hoopje grijs zie al direct weet dat die schijt kat daar heeft lopen schijten. Zo irritant. Altijd diarree, vol maden. Ugh. Het is dat mijn katten echt mooi weer katten zijn, anders had ik ze meer en vaker in onze eigen tuin laten rondlopen. In de zomer als we veel buiten zijn dan poept hij ook veel minder in onze tuin.
Misschien rare tip, maar kan je geen bakje met āafvalā van de kattenbak van jouw katten in de tuin zetten?
Ook vies, maar dan zit het in een bakje en is het gecontroleerder.
Ah ja wel interessant idee! Ik zat ook te denken om plukken vacht (van het wekelijks kammen) te verspreiden in de tuin maar ja dat waait weg