Het zullen de hormonen zijn, maar als nog één iemand gelijk invult dat de lege kamer de babykamer is Ja dat had ik ook inmiddels wel gehoopt, vriend.
De stichting of het gesticht hoor ik ook weleens
Haha misschien is iedereen radeloos over hoe we dit nu ‘post corona’ weer moeten gaan noemen
Onduidelijke instructies, uitloop en een soort algehele nonchalance daaromheen
Aan het feit dat de oplevering van onze nieuwe woning zo ongelofelijk lang duurt. En nu is het eind bijna in zicht en toch geven ze geen enkele duidelijkheid. Zeg gewoon iets, en dan dat het afhankelijk is van welke zaken bijvoorbeeld en wanneer dat ze daar dan weer meer over weten. Oftewel, hou ons eens geïnformeerd! Je betaald zo gruwelijk veel geld maar de klantenservice is echt bagger…
DPD
Ze geven aan dat mijn pakket op een door mij gekozen parcelshop ligt. Ik heb geen parcelshop gekozen want ik heb gekozen voor thuis bezorgen en heb verdomme de hele dag geen bel gehoord terwijl ik thuis was nu weet ik dus niet waar dat kut pakket ligt
Periodieke clearblue reclame op YouTube
Die kattendiscussie komt hier echt telkens weer terug maar ik verbaas me er gewoon over. Katten zijn katten en die moeten lekker buiten kunnen rondlopen. Die stront moet je maar voor lief nemen. Je kan niet alle katten opsluiten in huis. Als vogels op je auto kakken kan je ook moeilijk met een geweer alle mussen uit de boom schieten.
Katten en honden zijn niet hetzelfde.
Ik vind vogels met katten vergelijken anders ook totaal niet opgaan. Vogels horen gewoon in onze natuur, gedomesticeerde poekies niet.
Laf alle katten verder hoor, maar vind het niet vergelijkbaar.
Ik vind gewoon: Poep is poep
Maar het is toch gewoon volkomen kut als je het hele weekend in de tuin hebt staan werken en dan komen de 5 katten van je buren je hele tuin omspitten en onderkakken. Doei alle net beginnende plantjes. Wil niet weten voor hoeveel geld de katten van de buren mijn tuin hebben verneukt.
Ja maar nogmaals, wat wil je er aan doen? WIl je dan echt dat alle katten binnen moeten blijven…wat is er nou belangrijker, die drollen in je tuin of het welzijn van 1000en katten.
Of het welzijn van 1000000en vogels
Dat kan ook niet bij iedereen. Dat lijkt een makkelijke oplossing maar zo simpel werkt het gewoon niet.
Precies dat, zo zonde. En het feit dat ik elke dag de tuin op moet ruimen voordat mijn dochter veilig buiten kan spelen. Het is gewoon vies en zorgt voor overlast.
En ze dus al helemaal 24’7 buiten laten rondzwerven…want van katten kom je niet af, of we moeten ze collectief afmaken, ook geen plan.
Waarom? Elk ander huisdier laten we toch ook niet zomaar buiten lopen.
-Katten die buiten komen verstoren het ecosysteem doordat ze vogels en andere kleine dieren doden.
-Poepen in de tuin van andere mensen
-Hebben meer kans op vlooien, teken, wormen, parasieten en andere ziektes.
-Kunnen katten aids kregen als ze gebeten worden door een andere kat.
-Komen in aanraking met gif en pesticiden (ook bijv als een kat een rat dood die rattengif heeft gegeten).
-Hebben kans dat ze bijvoorbeeld overreden worden of door een hond worden aangevallen.
-Gaan gemiddeld eerder dood dan binnen katten.
Katten houden ongedierte in bedwang. Succes met alle ratten en muizen in huis/de omgeving als katten niet meer buiten mogen komen
In dat geval kom ik straks ff lekker voor je deur kakken.