Hahaha, maar omg hoezo heeft die guy zoveel kwijl. Wat een klodder yikes.
Vorige week mān auto helemaal gepoetst en nu is die weer helemaal ranzig door dat saharazand.
Zure testmedewerkers die me niet geloven als ik ze netjes bij binnenkomst zeg/vraag of ze de houten spatel willen gebruiken bij de keelswab en het toch eventjes zonder willen proberen. Vriendin, ik weet na mijn zoveelste coronatest heus wel dat ik het echt niet zonder kanā¦
Aan het feit dat ik me als alleenstaande moeder een slag in de rondte werk (nachtzuster) en buren ās middags in de jacuzzi zitten in achtertuin en geen flikker uitvoeren want beide werkloos
En nee, van jaloezie geen sprake maar het frustreert wel. Ik heb zelf in het verleden een tijdje in de bijstand gezeten en werd destijds ongelooflijk achter mān broek aangezeten door oa. Gemeente en instanties om een baan te vinden.
einde rant
Hoe weet je dat ze dat ook niet doen dan?
Oh wellicht zit de gemeente deze mensen evengoed wel achter de broek. Maar zolang ze hier nu wonen (1,5 jaar) is de situatie nog steeds ongewijzigd.
Misschien werken ze met een reden niet. Niet alles is aan de buitenkant van een persoon te zien.
Vervelend voor je dat je zo hard moet werken maar daar staan je buren los van. Als hun wel zouden werken zou het voor jou niet anders worden toch?
Ik ken deze mensen goed genoeg om te weten dat aan beide niets mankeert.
Er lopen diverse zaken bij instanties wat betreft overlast en dergelijke.
Maar goed, daar gaat het niet om.
Het zal mān eigen frustratie (lees: vermoeidheid na 4 nachten werken) wel zijn.
Absoluut
Ik snap je wel hoor. Lijkt me ook mega frustrerend
Dit inderdaad. En nog frustrender dat mensen hier gaan zeggen dat je van niets weet.
OV-fietsen zijn toch ook wel de hel op aarde he
Nee love ov fietsen
Ja gatver elke keer die gast op mān for you page, echt smerig. Heb ām geblokkeerd.
Al die lelijke pastelkleuren in de winkels. De āmodeā die te koop is momenteel over het algemeen. Wat een kinderlijke lelijke meuk zeg.
Maar daar zijn dan ook heel veel katten geādeclawedā en dan is het voor hunzelf ook echt gevaarlijk ze naar buiten te laten
Dan ben je wss niets beters gewend
nee maar ff serieus, hoe hard je ook trapt je komt gewoon niet vooruit. En dan dat lompe stuur en 't zadel staat nooit gelijk goed. Oh en die tang komt dan tegen je been, nee bedankt
Je kunt met die ov fietsen wel echt het beste slippen!
Wat is dit voor iets lelijks