Mijn katten hebben gisteren hun krachten gebundeld om een sick grote spin op te vreten dus love them.
Ik erger me aan die f*cking droge bek die ik van m’n medicatie krijg.
Mijn katten hebben gisteren hun krachten gebundeld om een sick grote spin op te vreten dus love them.
Ik erger me aan die f*cking droge bek die ik van m’n medicatie krijg.
Dit is toch juist de natuur, of mis ik iets? Het is toch juist normaal dat katten vogels etc doden, net zoals leeuwen dat bij gazellen (oid) doen.
Ik vind katten binnen houden juist sneu, maargoed als ze niks anders gewend zijn weten ze natuurlijk ook niet beter. Binnenkatten zijn vaak wel veel leuker, die van ons slapen alleen maar
Katten zijn gedomesticeerd door mensen dus nee dat is niet de natuur. Huiskatten worden zelfs gezien als niet inheems dier en horen niet in het Nederlandse landschap. De huiskat is in Europa, en wereldwijd, zelfs één van de schadelijkste invasieve exoten.
Een van mijn katten is een straatkat geweest en die wil niet eens mijn balkon op dus ze kunnen zeker wennen aan binnen zijn. Je moet wel vaak met ze spelen, dan blijven ze actief. Veel mensen spelen helaas amper met hun kat.
@twice ik ben totaal niet anti kat. Ik heb zelf 2 katten waar ik ontzettend gek op ben en doe vrijwilligerswerk met kittens. Juist doordat ik zelf katten heb heb ik opgezocht wat de voor en nadelen zijn. Bij ons (buiten NL) in het asiel moet je zelfs een contract ondertekenen dat je kat niet naar buiten mag behalve in je eigen tuin/balkon.
Wat is dat voor apparaat? Ik zoek ook nog iets dat werkt tegen de terrorkat uit de buurt. Ik heb m wel eens natgesproeid en schoenen na gegooid (niet raak) maar hij heeft schijt. Heb vorig jaar ook “kattenschrik” gestrooid maar dat werkt maar een dag of 3 en dan verga je zelf ook van de stank. Hij loert ook echt door de tuindeuren om te kijken wanneer wij er zijn. Overal stront en uitgegraven/plat gelegen planten, echt klaar mee.
Ja ik ben dus team kat binnen houden of tuin afzetten. ELKE tuin kun je afzetten door een ren te bouwen.
Hahaha, maar omg hoezo heeft die guy zoveel kwijl. Wat een klodder yikes.
Vorige week m’n auto helemaal gepoetst en nu is die weer helemaal ranzig door dat saharazand.
Zure testmedewerkers die me niet geloven als ik ze netjes bij binnenkomst zeg/vraag of ze de houten spatel willen gebruiken bij de keelswab en het toch eventjes zonder willen proberen. Vriendin, ik weet na mijn zoveelste coronatest heus wel dat ik het echt niet zonder kan…
Aan het feit dat ik me als alleenstaande moeder een slag in de rondte werk (nachtzuster) en buren ‘s middags in de jacuzzi zitten in achtertuin en geen flikker uitvoeren want beide werkloos
En nee, van jaloezie geen sprake maar het frustreert wel. Ik heb zelf in het verleden een tijdje in de bijstand gezeten en werd destijds ongelooflijk achter m’n broek aangezeten door oa. Gemeente en instanties om een baan te vinden.
einde rant
Hoe weet je dat ze dat ook niet doen dan?
Oh wellicht zit de gemeente deze mensen evengoed wel achter de broek. Maar zolang ze hier nu wonen (1,5 jaar) is de situatie nog steeds ongewijzigd.
Misschien werken ze met een reden niet. Niet alles is aan de buitenkant van een persoon te zien.
Vervelend voor je dat je zo hard moet werken maar daar staan je buren los van. Als hun wel zouden werken zou het voor jou niet anders worden toch?
Ik ken deze mensen goed genoeg om te weten dat aan beide niets mankeert.
Er lopen diverse zaken bij instanties wat betreft overlast en dergelijke.
Maar goed, daar gaat het niet om.
Het zal m’n eigen frustratie (lees: vermoeidheid na 4 nachten werken) wel zijn.
Absoluut
Ik snap je wel hoor. Lijkt me ook mega frustrerend
Dit inderdaad. En nog frustrender dat mensen hier gaan zeggen dat je van niets weet.
OV-fietsen zijn toch ook wel de hel op aarde he
Nee love ov fietsen
Ja gatver elke keer die gast op m’n for you page, echt smerig. Heb ‘m geblokkeerd.
Al die lelijke pastelkleuren in de winkels. De “mode” die te koop is momenteel over het algemeen. Wat een kinderlijke lelijke meuk zeg.