Waar erger je je aan? #12

Maar daar zijn dan ook heel veel katten ge’declawed’ en dan is het voor hunzelf ook echt gevaarlijk ze naar buiten te laten :frowning_face:

1 like

Dan ben je wss niets beters gewend :crazy_face:

nee maar ff serieus, hoe hard je ook trapt je komt gewoon niet vooruit. En dan dat lompe stuur en 't zadel staat nooit gelijk goed. Oh en die tang komt dan tegen je been, nee bedankt

2 likes

Je kunt met die ov fietsen wel echt het beste slippen!

1 like

Wat is dit voor iets lelijks

3 likes

Heel veel? Dat is echt niet waar. Ik heb gelukkig 0 katten gezien die declawed zijn, dat is echt geen veelvoorkomend ding hoor.

3 likes

Net als mensen die zeggen dat hun haar zó dood is of dat ze dode punten hebben. Je haar leeft sowieso niet dus je punten zijn gespleten of iets anders maar niet dood :rage: of ja wel dus maar dat hoort zo

8 likes

Nou daar ben ik dan alleen maar blij mee om dat te horen, dan gaat het de goede kant op :slight_smile: toen ik er woonde (jaar of 12 terug) was het heel gewoon, gastgezin waar ik woonde had ook 2 katten die declawed waren en niemand keek daar van op. Vonden het juist raarder dat ik het niet kende.

Maar het is nog wel legaal in Amerika helaas (op een paar counties na geloof ik), dus wat mij betreft lopen ze nog wel achter.

2 likes

12 jaar is wel lang geleden, er is nu gelukkig meer aandacht voor. Ik zie wel dat het in de county waar ik woon niet legaal is dus dat verklaart wel waarom ik het persoonlijk nooit tegen kom. Er is ook een wetsvoorstel om het in de hele staat illegaal te maken dus hopelijk lukt dat :crossed_fingers:t2:

4 likes

Ik heb dit opgezocht en zit bijna te huilen man. Doe toch normaal :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik moest vandaag een tetanus prik gaan halen bij de huisarts ivm een ontstoken wondje door de puppy. Maar nu blijkt de prik tegen gewerkt te worden door mijn dagelijkse medicatie waar ik niet zonder kan. Hopelijk werkt het toch een beetje samen met de antibiotica. Haat mijn lichaam soms zo erg

1 like

Over het declawen? Dan kan ik The Paw Project aanraden, dat is een documentaire erover!

3 likes

Erg heftig? Dan weet ik een beetje waar ik me op voor kan bereiden

Ik kan me niet herinneren dat het per se heel heftig was (ik heb hem lang geleden gezien) maar het is wel heel zielig ja.

2 likes

Dat mn hersens opeens denken “is de hamsterkooi wel dicht” en “staat t gas niet nog per ongeluk aan”. Ik wil mn bed niet uit voor die onzin.

6 likes

Ik heb me net echt vies vol gegeten aan churro’s die helemaal niet zo lekker waren en nu heb ik buikpijn :slightly_smiling_face:

6 likes

overmatig gebruik van oregano

4 likes

Zeker weten dat het niet allebei het geval is?
afbeelding

2 likes

Ben vandaag vrij en een van de buren begint iets over zevenen vanochtend te boren. Nu zal dat allemaal best mogen maar op mijn vrije dag :sob: En het allerergste vind ik misschien nog wel dat ik nu klaarwakker ben en zij schijnbaar klaar met klussen want het is alweer stil.

1 like

Vorige week heb ik een uur (tijdens werktijd) gewacht op iemand van de woningbouw die langs zou komen. Op het laatste moment belde hij ineens af. Nu zou hij tussen 8 en 9 komen en hij is er nog niet. Hij heeft nog 1 minuut :slight_smile: . Het is dat het echt een belangrijk gesprek is maar anders had ie pech gehad en was ik weg geweest. En hij is ook nog eens onbereikbaar. Doe je werk gewoon.

1 like

Dat ik een formulier moet retourneren aan m’n pensioenfonds en dat dat alleen maar per post kan. Hoezo niet digitaal :sob:

2 likes