Dat ik godverdomme wederom géén tickets heb kunnen krijgen voor de Stones In 2017 ook niet gelukt en nu ook weer niet. Alleen de tickets van €300 zijn nog over, ja doei.
Dat ik 75 moet aanbetalen om misschien kans te maken om een huurwoning te bezichtigen. Echt wat zijn dit voor grappen
Nederlandse bedrijven die vacatures voor een virtual assistant plaatsen op Linkedin en dan aangeven dat het werk op locatie is.
Ik zag net in de Facebook groep Amsterdam Durft Te Vragen iemand die ze voor kostprijs aanbiedt.
Thanks!! Maar die zijn inmiddels wel weer vergeven denk ik. Probeerde al een ticket te scoren via de Franse TM voor in Parijs maar blijkbaar kan dat niet als Nederlander
Er is weinig waar ik mij meer aan erger dan ouders die in het openbaar iets te hard tegen hun kind praten en daarmee laten zien hoe geweldige ouders ze zijn. Je kind is geen tentoonstelling van ‘goed ouderschap’.
ik heb het goede voornemen om mijn gebit beter te gaan verzorgen dus voor ik naar de tandarts ga en zijn gezeik moet aanhoren wil ik eerst mijn gebit laten reinigen door de mondhygiënist. Ging ervan uit dat ik dit lekker uit kon stellen tot over 2 maanden maar ze hebben helaas volgende week al plek
ohja walgelijk. vreselijkkkkk. en dan zegt dat kind iets kuts kindachtigs terug en dan gaan ze zo kijken van wow hoorde je wat mijn kind zei grappig he???
Ik moet ook weer (maar hele erge angst etc) en dacht wat is een handige volgorde? Als ik bij de mondhygiënist kom en ze weet dat ik een jaar niet ben geweest bij de tandarts…
Omg ja dit is echt een van mijn grootste ergernissen. Dat een kind dan heel onhandig van een trapje afspringt ofzo en dan wiehoe zegt en dat die ouders dan zo rondkijken van wie zag dit want hoe schattig?? Ik rol dan altijd zo hard met mijn ogen. Ook omdat die ouders het gewoon verpesten voor dat kind. Want vaak vind ik het eigenlijk ook best schattig wat die kinderen doen, maar door die ouders vind ik die kinderen opeens ook onuitstaanbaar.
Ooh ja tandartsen zijn echt de hell. Ik moet morgen en ben nu al bang omdat de vorige keer een en al ellende was (moest beter poetsen, andere tandenborstel, meer flossen, had namelijk teveel tandsteen en teveel ontstekingen en alles was kut volgens haar want al mijn verstandskiezen moesten er ook uit). En mijn meegebrachte nachtbeugel wilde ze niet eens zien.
Eindstand: 0 gaatjes, de kaakchirurg dacht er heel anders over en zei dat er geen verstandskies getrokken hoefde te worden.
Bij de eerste beste preek geef ik een preek terug over klantonvriendelijkheid en ga ik op zoek naar een nieuwe tandarts hoor. Bah
Dat ik nog een uur les moet geven en nu eigenlijk echt lichamelijk helemaal op ben, maar om je voor een uur ziek te melden is ook weer zoiets raars. Dan er toch maar wat van proberen te maken en volgende week maar compenseren met iets beters.
Lekker even koffie drinken op het terras dacht ik, chill genieten van de zon. Zit er een afgrijselijke groep van 12 studenten en hun ouders. Die studenten allemaal schreeuwend sterke verhalen vertellen over hun studentenleven en die ouders echt te krijsen en bulderen van het lachen. Maar echt een fucking dom verhaal en dan 1 minuut lang: waaaaaaaaaahhhh hahahhaha waaaaaaaaaahhhh oehhhhhh ieeeeeeeehh waaaaaaahhhhhh hahahhahahaha. En het gaat maar door. Het hele terras kijkt ze echt woedend aan maar ze hebben zo veel schijt. Ik moet zo veel moeite doen om mijn koffie niet naar hun kop te smijten.
De grap is dat ze in het lokaal het geluid van het digiboard vaak niet goed krijgen.
Mensen die je bellen als ze aan het fietsen zijn. Heel irritant die wind en geadem.
Heb gezegd ga ophangen want irritant zo, bel maar als je op bestemming bent.
Je hebt helemaal gelijk over die preek teruggeven!! Hallo zij verlenen jou een dienst waar je goed voor betaald! Jij zorgt voor hun inkomen.
Ze mogen in de opleiding wel een extra vak geven over klantvriendelijkheid want dit is echt onbeschoft.
Als ze nou de drempel willen verhogen waardoor mensen niet meer naar de tandarts komen moeten ze zich vooral zo gaan gedragen.
Jouw gebit, jouw keuzes.
Dat de vinkilo sale nu achterlijk duur is. Ze hebben de prijs verhoogd naar 50!!! Euro per kilo.
Veel dingen waren ook heel lelijk of slechte kwaliteit. Ben gewoon teleurgesteld.
Merken die lippenstift swatches bij de productfoto’s op armen doen. M’n lippen hebben niet de kleur van de binnenkant van iemands arm, dus dan is het toch beter om het op verschillende kleuren lippen te laten zien in plaats van verschillende tinten onderarmen? Zag echt een mooie lichtroze kleur maar die ziet er bij mij heel anders uit
Ik ben vergeten cola te kopen en ik heb eigenlijk echt geen zin meer om helemaal naar buiten te gaan want dan moet de baby mee en dan is het meteen zo’n onderneming.
Maar dan moet ik weer voor 10 euro blikjes bestellen bij dominos