Dinsdag naar de tandarts geweest en vanaf woensdag kiespijn. Echt zal je net zien dat er nu opeens wat is. Laat het alsjeblieft snel over zijn.
Dat een vriendin van mij haar verjaardag graag in horeca viert (deel kroeg afhuren), maar dan alleen het eerste drankje betaalt
Ik heb veelste veel sushi voor mezelf besteld. Normaal at ik dit helemaal op, maar sinds ik ander ben gaan eten zit ik gewoon vol (?) zonde van het geld.
Lunch morgen!
Ja dat is weer het voordeel inderdaad
Dat ik heel bewust alles gecheckt heb (gas uit, tv uit, kooi dicht, deur dicht) en dan eenmaal boven toch gaat twijfelen En dan vooral over de kooi want weet niet of ze een val van zo hoog overleeft.
Ik maak soms fotos
Ik erger me kei erg aan mezelf, wil steeds veeel te veel doen waardoor ik 12+ u per dag bezig ben met school en alles uitgebreid aanpak en nu kei overprikkeld zit te forummen en te janken
Ik las ergens dat ze in Japan een strategie/woord hebben om deze zorgen te voorkomen: als je bijv de deur op slot doet zeg je hardop: ik heb de deur op slot gedaan. En dat werkt kennelijk. (Heel Japans wel om een woord te hebben om deze actie te omschrijven)
Ik denk wel dat je het niet heel hardop moet doen want dan gaan mensen je vreemd aankijken haha
Dat doe ik ook vaak, maar dan denk ik eenmaal op bestemming bijv. Heb ik vandaag de autodeur gesloten of was dit gisteren? Ondanks het zeggen en kijken
Ah well. Meestal gaat het goed. Maar heb ook wel eens deur een nacht open gehad in een flat enz., stijltang die aanstond urenlang, auto niet gesloten.
Ja ik denk dat misschien wel werkt zodat je t zeker weet ofzo. Maar denk niet dat het werkt tegen die gedachten die op een later moment weer komen.
@chasingrainbows Denk dat ik vanavond dat maar doe. De deur niet op slot oke, maar de kooi open met een mogelijk dood hamstertje als gevolg vind ik toch wel erg
Zie je zelf wel haartjes dan?
2,5 week geleden corona gehad en nu weer ziek
Aan mijn zon gevoelige huid. Zit nu even op een terrasje en ik voel al allergie opkomen en ben al verbrand
Mensen met een goed figuur die bij elke winkel kunnen shoppen. En dan saaie shit dragen. Dan heb je al die keuze en dan draag je een skinny jeans met sneakers en een niks zeggende top.
Als jij jezelf hier in herkent. Ik haat jou! Ga leuke kleren shoppen en heel gauw!
stan smith aesthetic
Wat ik vooral jammer vind is dat er weinig mensen een eigen stijl hebben. Gewoon de etalage van de Zara volgen oid. Vooral op Instagram, nu felle kleuren in zijn dat iedereen in de gekleurde pakken loopt (al wil ik ook wel een rood of paars pak) en die y2k stijl met plastic ringen enzo (is dit nog een ding?).
Maar ja misschien ben ik ook wel die saaie kut (zonder de sneakers want daar heb ik niks mee) met suffe outfits. Idk.
Ik vind dat ook niet netjes. Al zou ik gewoon de discussie nogmaals aangaan/op je strepen gaan staan, anders ben je dadelijk weer bij iedere verjaardag/afspraak jezelf aan het opvreten en zelf tijd aan het rekken. Lijkt me irritanter dan het wederom op tafel te gooien.
Oooh dat is idd zo irritant. Mijn ouders, en dan vooral mn vader, zijn zo. Staan altijd veel te vroeg voor de deur en ik vind dat zo kut. Ik spreek nu standaard later af met ze, zodat ze er op de tijd zijn die ik wil. Vanochtend ook weer, zegt mn vader dat ie 11.15 hier is en vervolgens staat ie 11.00 voor de deur en ben ik nog niets eens klaar.
Ik heb m wel eens kwartier laten wachten of geprobeer er over in gesprek te gaan, maar dan praat ik echt tegen een muur. Hij zegt dan: Ik ben niet te vroeg, ik ben op tijd
Mijn schoonvader ook. Half uur vaak, heel irritant. Ik hou er nu rekening mee als m’n man zegt hij komt om 11 uur dat ik 10.30 klaar ben. Gelukkig komt ie niet vaak langs. Mijn man had er ook handje van, maar dankzij mij (ben vaak 5 min te laat of precies optijd met mega veel haast) hebben we een middenweg.
Andere irritatie: Samen ergens heen gaan, en dan bedoel ik mensen nog van ander huis, ophalen vind ik sowieso irritant. Dan is mijn hoofd 10 uur weg maar omdat ik dan nog mensen moet ophalen soms half uur eerder weg.
Oh mijn vader doet dit ook. Iedereen weet het wel van hem en hij gaat op deze leeftijd (bejaard) ook echt niet meer veranderen, maar zo irritant. Heb je een lunch vanaf 12:00, staan zij uiterlijk om 11:40 voor de deur (en mijn arme moeder wordt dus altijd opgejaagd omdat ze anders te laat komen )
Het was toen ik vroeger nog thuis woonde ook echt genant af en toe bij verjaardagen van familie. Wij waren gewoon vaak bijna een uur lang de enige gasten, en als wij alweer naar huis gingen moest de helft nog arriveren. Haddwn we weer de halve familie niet gezien, maar ‘dan moeten ze maar niet zo laat komen hoor!!!’ volgens mijn vader