Ik vind het jammer dat duurzame merken vaak zulke saaie collecties of heel erg zweverig / pipo de clown.
Mijn rijbewijs verloopt over 37 dagen dus ik wilde en afspraak maken om 'm te verlengen maar er is dus geen plek meer voor die datum en dan moet ik dus een boete van 90 euro betalen???
Wanneer gaan we shoppen meid?
Dit is wel heel treurig. Misschien even bellen met de gemeente? Boete is trouwens alleen als je rijdt zonder geldig rijbewijs en dan betrapt wordt toch?
Oooo, dan maakt het niet zo veel uit. Ik dacht dat je dat sowieso moest betalen.
We zijn in een hotel en ten eerste zijn het matras en dekbed niet lekker, maar het ergste; we hebben gewoon twee losse bedden. Een spleet ok (als het echt niet anders kan), maar meestal staat het dan wel goed vast toch? Ik denk dat ik morgen op de grond wakker word
Ik heb dankzij het CBR een half jaar een verlopen rijbewijs gehad. Maar toen dat eenmaal geregeld was heb ik ook geen boete oid gekregen.
Hahaha dit idd. Al is mijn moeder er inmiddels mee gestopt om zich te laten opjagen. Die doet gewoon haar dingen en laat mn vader wachten met zijn jas aan, haha
Als je niet betrapt wordt, krijg je geen boete nee
Er is de aankomende maand geen plek bij de gemeente om je rijbewijs te verlengen?! Ook niet een inloopmoment zonder afspraak?
Heb je gebeld of via internet? Ik kwam er op de dag van verlopen achter dat ie dus verlopen was, online kon ik pas voor 1.5 week later een afspraak maken, toen ik belde en de situatie uitlegde, kon ik eerder langs komen.
Muggen! Weet niet waar ze opeens allemaal vandaan komen maar de afgelopen 2 weken is het elke dag een grote klopjacht
Als ik om 18 uur ergens word uitgenodigd verwacht ik een diner eigenlijk ja
Bij steeds meer gemeenten kun je het rijbewijs online verlengen. Je kunt kijken of jouw gemeente hier aan mee doet. Hier kun je dit controleren.
Er was trouwens een regeling de afgelopen twee jaar waardoor je door de coronaomstandigheden, langer met je rijbewijs door mocht rijden. Misschien even kijken of die nog geldt?
Ik word weer wakker met rugpijn steeds
Kortingscodes die ingaan vanaf een bepaald bedrag. Ik heb nu schoenen twv 74,90 in mijn mandje en de kortingscode gaat pas vanaf 75 euro in.
Ja en zou ik best wel chagrijnig raken als dat er niet is @mieek . Niet echt gastvrij ook, maar dat past misschien binnen het thema van de Hollandse verjaardag
Ik heb 2 vrienden die een kind hebben en niet meer samen zijn met de moeder. Die zien ze dan vaak in het weekend, of om het weekend. Die kinderen ken ik ook, en weet dus hun namen. En beide typen ze vaak âik heb mn kind dit weekendâ. Ik vind dat zo onaardig klinken en ik erger me altijd als ik dat lees. Het slaat nergens op en beide zijn ze ook heel gek met hun kind maar het klinkt zo lomp.
Dat ik opzoek ben naar een kandelaar en dat veel van die kandelaren er uit zien als van die anaal-ballen en die leuke die ik tegen kom 30 euro is⊠Voor gewoon een simpel iets