ik heb deze, vind ze heel leuk en simpel
Ja klopt, die kwam ik ook tegen en vind ik zeker ook een leuke! dus ik denk dat het die wordt.
Maar vond deze in tegenstelling tot de prijs ook wel heel leuk:
Oh deze zijn echt mooi! Heb je een link?
Edit: heb het al gevonden
De oven is al bijna 40 minuten bezig met voorverwarmen naar de maximale temperatuur.
Geen AEG stoomoven geworden?
Hooikoorts
Ik denk dat ik iets mis ?
Die hebben een software update die fout gaat. Daardoor blijft je programma hangen.
Oh! Haha nee ik heb gewoon een oud ding waarbij dit blijkbaar too much is. Normaal doet die het gelukkig wel prima genoeg
Al die fotoâs met Piet Paulusma âkijk hier sta IK op de foto met Piet. Rust zachtâ
Madam mikmak voor jou
Ik had dit ook laatst en toen bleek er een draadje van de thermostaat te zijn doorgebrand. De verhuurder heeft toen een monteur gestuurd want we konden het zelf niet repareren
Echt first world problems, maar ik ben dus (onbewust) een paar kilo afgevallen, en ik was er al een paar kwijt sinds de start van dit najaar, en nu staat al mân kleding lelijk en lubberig.
Ik heb al jaren maat XL en een kast vol en ik heb ook geen nieuwe lifestyle of zo dus als een jojo zal het er in de zomer wel weer bij komen. Dat betekent dat het zonde is om nieuwe shit te kopen maar nu voel ik me in alles lelijk .
Dat mân vriend voor de tweede keer ziek is op een moment dat het mij totaal niet uitkomt om ook ziek te worden. Eerst kreeg hij corona, waardoor we precies met kerst in isolatie zaten. En nu heb ik komende week allemaal belangrijke/leuke werkafspraken en is hij weer aan het hoesten en grieperig.
Ja ja het is ook zielig voor hem, tuurlijk, maar puur uit egoĂŻstisch oogpunt vind ik het irritant. Ook al kan hij er niks aan doen. Maar ugh.
Late reactie, maar inderdaad, mijn bericht was een beetje paniekerig. Heb met de netbeheerder gebeld, en die hebben me uitstel gegeven tot 1 april gelukkig. Vind het alleen nog steeds irritant, want heb nu bijna drie weken niets van mijn energieleverancier gehoord. Wil gewoon dat het geregeld is, ik mijn meterstanden kan doorgeven, en rekening kan houden met hoe hoog mijn maandbedrag is.
Wat dit betreft mis ik essent wel, maandbedrag aanpassen, verhuizing doorgeven enzo was allemaal zo makkelijk, en hier moet dat allemaal via de mail.
Mijn man kan soms zooo kleinzerig zijn. Heeft hij altijd wel al gehad maar nu ik 36 weken zwanger ben kan ik het echt niet hebben. Klagen dat hij zo moe is, klagen over brandend maagzuur, enz enz. Dude, ik zou willen dat ik alleen die klachten had. Vannacht heb ik bijna de hele nacht in het peuterbedje van de jongste gelegen omdat die onrustig was, dus geen oog dicht gedaan. Vanochtend is mijn man met hem opgestaan zodat ik nog eventjes kon liggen (super lief natuurlijk). Toen ik na 30 min beneden kwam lag meneer heel dramatisch met een dekentje op de bank te slapen terwijl de peuter alle koekjes uit de kast had gejat. Hij was overigens om 06.45 opgestaan, het was niet midden in de nacht ofzo. Voor de meeste mensen een normale tijd op maandagochtend uiteindelijk liep ik alsnog rond te rennen om de kinderen op tijd op de opvang te krijgen. Hij zou voor de lol eens een dag zwanger moeten zijn
ehhh jij bent hoogzwanger, de hele nacht met je kind bezig geweest, en het is super lief omdat hij om kwart voor 7 âopstaatâ met het kind, terwijl jij alsnog alle ochtendklusjes mag doen? Ik zou dit niet eens the bare minimum noemen.
Ja wtf?!? Kon niet slapen van de jeuk. Ook op onmogelijke plekken prikken die krengen.
Huh ik vind dit echt focking aso
Ik weet het, en ik merk dat ik hem toch probeer te verdedigen omdat ik al snel het gevoel heb dat ik zeur. Even voor de duidelijkheid: zo denkt hij absoluut niet, voor ik het hier laat overkomen alsof ik echt een vreselijke kerel heb de taakverdeling (niet alleen 's nachts maar over het algemeen alle taken) is al een tijd een punt van discussie en we komen daar echt moeilijk uit. Ik heb hem sinds een tijdje zover dat hij eindelijk de volle wasmand mee naar boven neemt (wasmachine staat op zolder), maar hij gaat bijv. geen machine aanzetten als ik dat niet vraag. Als ik het hem vraag doet hij alles, maar dat telkens moeten vragen zorgt er wel voor dat de mental load bij mij ligt. Ik ben er al heel vaak boos om geworden en hij geeft dan ook aan meer bij te willen dragen, maar niet te weten hoe en wanneer aangezien hij fulltime werkt. Maar het is niet alsof ik verlof heb om alles dan maar alleen te moeten doen. Blijft een frustratie punt⊠ben ook echt benieuwd hoe dit bij anderen gaat? Hebben jullie daar concrete afspraken over?