Waar erger je je aan? #12

en een half uur later alweer ligt te pitten :rofl:

@Zora stop ermee. stop met alles te doen. als jij het uiteindelijk toch wel doet is er geen reden voor hem om zelf eens na te denken toch. zorg alleen nog voor jezelf en je kinderen.

17 likes

Maar wat als hij vrijgezel was geweest? Dan had hij al die taken ook moeten combineren met fulltime werken :tipping_hand_woman:t3:.

27 likes

Ik werk ook fulltime en moet zelf ook gewoon m’n eigen huishouden regelen, net als veel anderen in deze situatie. Dit vind ik wel echt een slap excuus.

49 likes

Mijn wasmachine is zo opdringerig. Ik hoorde je de eerste x ok wel, je hoeft niet drie keer te herhalen dat je klaar bent.

24 likes

Ik roep dan altijd ā€˜je ziet toch dat ik eraan kom?!’ :face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

Wij hebben samen alle taken bedacht die moeten gebeuren en die onderverdeeld. Ik ben ā€˜chef bed verschonen’, hij ā€˜chef stofzuigen’, ik ā€˜chef boodschappen’ etc. We mogen elkaar wel vragen om dingen van elkaar over te nemen, maar de chef heeft de mental load van die taak. Dus hij kan best aan mij vragen of ik dit weekend voor hem wil stofzuigen, maar hij signaleert dan dus dat het nodig is maar dat hij het die keer zelf niet kan doen.

Heb ook wel eens iemand gehoord met dit systeem die het ā€˜minister’ noemde ipv ā€˜chef’, dat vind ik wel nog beter :sunglasses:

23 likes

Ugh, ik hang ondertussen al de halve dag aan de lijn met energieleverancier en netbeheerder. Wat een incapabele idioten zeg, maand geleden werd me verteld dat mijn verhuizing verwerkt is, nu kunnen ze pas starten met leveren, nadat de netbeheerder mijn energie afsluit. Echt top. Ben ondertussen helemaal simpel van al dat gebel.

1 like

Een zwaar afgetraind iemand die op insta klaagt over, jawel, knievet. Vriendin, je moest eens weten waar ik allemaal wel geen vet heb. En dan moet ik me blijkbaar ook nog druk gaan maken om knievet?! :joy: Wist niet eens dat dat een ding was

18 likes

Die meid mag wel even langs een psycholoog als je daar druk om maakt

5 likes

haha, wij hebben dit thuis ook en we noemen elkaar Sergant of Majoor :P. Achja het helpt wel.

2 likes

Aan stomme tieners die op de krokussen gaan staan zodat ze een video voor Tiktok kunnen opnemen.

Ik had er bijna als boomer naar ze geschreeuwd dat ze van de bloemen moesten afblijven.

11 likes

Ik zit million dollar island te kijken -wat al een ergernis opzich is- maar goed. Maar ze hebben dus een kleine haai opgevist om op te eten en buiten dat dat natuurlijk in het echte leven ook voorkomt, vind ik het eigenlijk zo naar dat zo’n beest hier uit het water wordt geplukt. En dan niet voor levensonderhoud, maar omdat wat rijke tattas een wildernisexperience willen hebben en een miljoen willen verdienen.

3 likes

Ik moet naar de wc maar de DHL kan hier binnen nu en een uur zijn :sob::sob:

6 likes

DHL komt toch nooit binnen het opgegeven tijdvak dus zou gewoon nu gaan :thumbsup:

8 likes

Fixed it
Ondanks dat je voor het raam zat te wachten hebben we je gemist!

22 likes

Hahaha ja DHL komt niet óf op het moment dat ik net zit. Dus nog even ophouden :sweat_smile:

3 likes

Ik haat het dat de bejaarde influencers die ik volg op Instagram ook naar Tiktok verhuizen.

2 likes

ik was vanochtend bij de oogarts en nu is mijn ene pupil nog steeds mega groot en de andere is wel al een hele tijd normaal en ik kan het niet meer aan.

4 likes

Mijn nieuwe collega die zich voorstelt met ā€˜ik houd heel erg van sporten, gelukkig maar want ik hou ook heel erg van lekker eten hihi’. Dacht dat de fatphobia inmiddels een gepasseerd station was maar zit duidelijk te veel in mijn eigen woke-bubbel…

7 likes

Ik ben zo vaak ziek de laatste tijd. Nu ook weer, 5 dagen gewerkt, kom ik thuis word ik ziek wakker van mn dutje :rage: zo’n grieperige spierpijn en knallende hoofdpijn

En altijd als ik vrij heb

1 like