Waar erger je je aan? #12

Weet je hoe fucking vermoeiend 7 minuten lachen is. Remember slappe lach?

5 likes

En wat als er niks om te lachen is, moet je het dan acteren?

3 likes

Moet dan iemand jouw boodschappen gaan uitzoeken en dan kijken wat houdbaar is en dat terug gaan zetten in het magazijn? Want dat lijkt me ook niet helemaal efficient namelijk

2 likes

Aan kleding die geen kleding is zoals dit:

Voor de meeste dagen en gelegenheden is dat helemaal niet geschikt. Soms zie ik van die “instagram aesthetics” posts voorbij komen met zulke kleren in hele oncomfortabele poses om maar te zorgen dat niet alles eruit floept en blubbert. Vind het zo zonde om daarmee om te foto te gaan en mensen te beïnvloeden om dit soort polyester zooi te kopen voor een foto

En ja als je zoiets dagelijks draagt of je bent toevallig gogodanseres en vindt wel dat dit voor de meeste dagen geschikt is dan bedoel ik niet jou

9 likes

Ew ik had uit ellende meteen die fabriek in de fik gestoken als ik Scholz was

3 likes

Ik ging broeken passen in verschillende winkels en had mijn Dr. Martens aan. Was bijna geneigd naar huis te fietsen om andere schoenen aan te doen, wat een gedoe

3 likes

Kan je baby al kruipen?
Baby-dweil

10 likes

Nee die kan alleen rollen en kwijlen

1 like

Je hebt er ook niks aan he

2 likes

Als ik toch een onderwerp kan blocken op tiktok dan is het godverdomme die curly girl methode.

Ik word ZO agressief van dat geknijp in al dat haar. Ik blijf maar klikken op niet geĂŻnteresseerd en het werkt gewoon niet. UGGGGH.

23 likes

Vind je dat grappig @Krabsalade sadist

1 like

Scrunchen heet dat hoor

11 likes

:joy: Hoe jij hardop reflecteert op je leven behoort echt tot de hoogste vorm van amusement wat mij betreft.

6 likes

Dit mini stukje kaas maakt mij woest.

15 likes

Ik heb m’n telefoon op m’n gezicht laten vallen. Het doet echt tering veel pijn. Lig nog steeds met m’n telefoon boven m’n hoofd, ik leer niks.

6 likes

Na de ~~~ dipping bowl method ~~~~

4 likes

Alles is een :sparkles: leermoment :sparkles:

1 like

Je kunt 1 kant met een plakbandje op je pols vastplakken zag ik laatst! Dan kan je ‘m er zo in klikken.

6 likes

Oja dat is ook slim zo! Met een plakbandje iets meer controle denk ik. Benieuwd of het fijn werkt!

2 likes

Le baby heb ik laatst ergens gezien bij een momfluencer, le hond heb ik verzonnen om het aan te dikken :sweat_smile:

1 like