Weet je hoe fucking vermoeiend 7 minuten lachen is. Remember slappe lach?
En wat als er niks om te lachen is, moet je het dan acteren?
Moet dan iemand jouw boodschappen gaan uitzoeken en dan kijken wat houdbaar is en dat terug gaan zetten in het magazijn? Want dat lijkt me ook niet helemaal efficient namelijk
Aan kleding die geen kleding is zoals dit:
Voor de meeste dagen en gelegenheden is dat helemaal niet geschikt. Soms zie ik van die âinstagram aestheticsâ posts voorbij komen met zulke kleren in hele oncomfortabele poses om maar te zorgen dat niet alles eruit floept en blubbert. Vind het zo zonde om daarmee om te foto te gaan en mensen te beĂŻnvloeden om dit soort polyester zooi te kopen voor een fotoâŠ
En ja als je zoiets dagelijks draagt of je bent toevallig gogodanseres en vindt wel dat dit voor de meeste dagen geschikt is dan bedoel ik niet jou
Ew ik had uit ellende meteen die fabriek in de fik gestoken als ik Scholz was
Ik ging broeken passen in verschillende winkels en had mijn Dr. Martens aan. Was bijna geneigd naar huis te fietsen om andere schoenen aan te doen, wat een gedoe
Kan je baby al kruipen?
Nee die kan alleen rollen en kwijlen
Je hebt er ook niks aan he
Als ik toch een onderwerp kan blocken op tiktok dan is het godverdomme die curly girl methode.
Ik word ZO agressief van dat geknijp in al dat haar. Ik blijf maar klikken op niet geĂŻnteresseerd en het werkt gewoon niet. UGGGGH.
Scrunchen heet dat hoor
Hoe jij hardop reflecteert op je leven behoort echt tot de hoogste vorm van amusement wat mij betreft.
Dit mini stukje kaas maakt mij woest.
Ik heb mân telefoon op mân gezicht laten vallen. Het doet echt tering veel pijn. Lig nog steeds met mân telefoon boven mân hoofd, ik leer niks.
Na de ~~~ dipping bowl method ~~~~
Alles is een leermoment
Je kunt 1 kant met een plakbandje op je pols vastplakken zag ik laatst! Dan kan je âm er zo in klikken.
Oja dat is ook slim zo! Met een plakbandje iets meer controle denk ik. Benieuwd of het fijn werkt!
Le baby heb ik laatst ergens gezien bij een momfluencer, le hond heb ik verzonnen om het aan te dikken