Waar erger je je aan? #12

Zo staat het er eigenlijk ook wel :cry: maar dat bedoel ik niet.

Ik erger me aan al dat gezeur over kleren als het weer verandert “heeft zij met dit weer een panty aan…?” “nou, het is wel lekker hoor maar vind het nog geen weer voor slippers…” :roll_eyes:

4 likes

deze man

2 likes

Ik doe dit altijd met een opengevouwen paperclip! Als je googlet op: armband omdoen paperclip krijg je allemaal foto’s van wat ik bedoel, krijg even geen foto ingevoegd

2 likes

Ik ging een rondje fietsen waar ik nog niet echt was geweest. Werd er een vent echt onredelijk boos omdat ik aan de foute kant fietste :confused:. Snap dat het vervelend is, maar ik deed het niet express. Later zag ik op Google maps dat je dan echt flink moet om fietsen. Dus ik denk dat daar de irritatie van die man misschien ligt dat hij elke dag fout fietsers passeert ofzo.
Het is niet dat het een smalle fietspad was, want zelfs groepen kinderen van 4 breed passeerde me. En daarnaast fietste ik niet als enige ‘fout’ daar.
Had 'm verteld dattie ook rustig kon doen en ben door gefietst toen hij bleef miepen.

1 like

Hahaah ja ZOOOO irritant dit
“Wow in deze temperatuur nog een lange broek aan?” “Nou, nog wat te koud voor een croptop voor mij”

Genoeg redenen waarom mensen zich niet volgens de absoluut vastgelegde regels van het weer kleden je bent zelf vast intelligent om er een paar te bedenken dus hjb

10 likes

Aan mijn schoonmoeder die weer eens onverwachts op de stoep staat en dan op het raam gaat lopen kloppen ipv gewoon aanbellen en weer zoals altijd een uur tegen me aan gaat praten over mijn tuin😓 Zo vermoeiend

4 likes

Kan het me haast niet voorstellen. Klinkt als een slome medewerker die het niet goed weet

1 like

Godver wil ik net ff dutje doen, vliegt er zo’n koninginnewesp naar binnen. Maakt een tering herrie en wat denk je nou, dat je hier lekker kamp kan gaan opslaan meid. Rot op.

5 likes

Mijn kaart werd net geweigerd bij de bezorger van de AH, terwijl ik nog genoeg saldo had. Schoot helemaal in de stress en gelukkig was de bezorger heel geduldig en kon ik ook betalen via eenmalige incasso. Blijkbaar hebben meer mensen last van storingen bij Rabobank, dus ben al lang opgelucht dat het niet aan mij lag. Het wordt sowieso dringend tijd om over te stappen naar een Belgische bank :weary:

1 like

Ik ga mooi niet 7 minuten lachen :angry:

12 likes

9 uur staan? :smiling_face_with_tear:

17 likes

Elk van deze gewoontes zou veranderd moeten worden naar “drink een kop koffie”

9 likes

10x per dag denken fuck this shit

9 likes

Ik eet het vaak rauw :exploding_head:

2 likes

Huh, 9 uur lang achter elkaar staan? Dat is toch ook niet goed :thinking: ik heb wel eens werk gedaan waarbij ik 4 uur achter elkaar op 1 plek moest staan en toen krijg ik echt zere benen en schouders.

6 likes

Mijn Apple Watch meet het als elk uur minimaal even gaan staan en bewegen.

2 likes

Ja die van mij ook maar er staat 9 uur staan dus daarom ben ik verbaasd, dat redt toch niemand behalve als je een staand bureau hebt ofzo

4 likes

Weet je hoe fucking vermoeiend 7 minuten lachen is. Remember slappe lach?

5 likes

En wat als er niks om te lachen is, moet je het dan acteren?

3 likes

Moet dan iemand jouw boodschappen gaan uitzoeken en dan kijken wat houdbaar is en dat terug gaan zetten in het magazijn? Want dat lijkt me ook niet helemaal efficient namelijk

2 likes