Ik heb een nachtje bij mijn ouders geslapen en normaal kan ik hier heerlijk rustig uitslapen. Maar nu wordt het huis bij hen tegenover verbouwd en ze zijn net om 6.45 begonnen met sloopwerkzaamheden, op zaterdag??
Dat de Juliaâs opeens geen deksels voor de koffie meer heeft want milieu. We pijnigen onszelf al tijden met kartonnen rietjes maar een kartonnen deksel is blijkbaar niet mogelijk? Vind zonder zo kut in de trein, 1 hobbel en hete koffie overal
oh die bestaan zeker wel en zijn wat mij betreft nog een stuk erger dan kartonnen rietjes hahaha
Ja vind het ook echt stom. Snap dat ik ook zelf een beker mee kan nemen, maar koop meestal alleen onverwacht koffie op t station, als een trein uitvalt ofzo. Dus dan heb ik geen beker bij me.
Vind het een beetje betuttelend, snap dat t slecht is, wil er ook best 5 cent extra ofzo voor betalen. Maar geef me dan iig wel die keus
Mijn vader die in de gezins-chat een foto stuurt van de gevel van het huis dat ik met mijn ex had. Nu deels verbouwd (wat mijn ex en ik van plan waren). Het laatste waar ik aan herinnerd wil worden op mijn zaterdagavond
Mijn vader bedoelt het niet slecht, hij heeft gewoon nul takt op dat vlak.
Dat viaplay de verkeerde stream uitzendt.
Ik baal overmatig dat mijn zus niet de kledingstijl heeft voor haar kinderen waarvan ik dacht dat ze m zou hebben (aka mijn stijl)
Love carnaval maar deze uitgestelde optocht nu met keiharde rampetamp muziek is niet mijn mood nu
MEZELF!!! Ik moet nog op een aantal berichtjes reageren waaronder de huishoudelijke hulp die ons opzegde, die appte vanochtend nog eens of ze me mocht bellen en hoewel ik dan de hele dag daarmee in mijn hoofd zit antwoord ik niet op haar appje?? Waardoor het allemaal nog ongemakkelijker word natuurlijk. Hoewel ik ook ergens denk krijg de tering maar mens, heb ik toch nog hoop dat ze een grapje maakte en woensdag toch komt
Ik ben op een verjaardag en geen van de snacks die wordt besteld is vega en na een aantal bier heb ik nu ook zin in snacks
Mensen die hun baanwissel op linkedin âtransfernieuwsâ noemen. Wooptiedoo dat je van beleidsadviseur straatlantaarns naar strategisch adviseur bij de gemeente Culemborg gaat.
Sowieso LinkedIn
Eens, verschrikkelijke plek
Dat alles tegenwoordig een -verse en cinematic universe moet zijn. De Metaverse , Bershka met zân vage Colorverse, Monkiverse, mijn favo Kpopgroepen met hun cinematic universe (stahp!) en elke zielige filmstudio met hun cinematic universe om met Marvel te concurreren.
HOU OP!!!
Mijn overbuurman die al vanaf 9 uur vanochtend (jawel op de zondagochtend) zonder pauzes aan het slijpen is. En ik weiger mân raam dicht te doen want eindelijk frisse lucht na al die ochtenden de volle zon erop.
Dat mijn neuspiercing voor de 600e keer aan het ontsteken is gvrdmm helenaal klaar mee
Dat ik uitgerekend op de enige dag dat ik live naar mn nieuwe werk moet (eerste dag ook) een of andere mega puist in mn nek heb. Terwijl ik dat normaal nooit heb.
Hogedrukreinigers
Omg dit had ik laatst ook maar dan met zalando. Werd er helemaal kwaad van. Laat dat dan even weten voordat ik het adres invul⊠klote budbee
Slecht geschreven recepten. Een tweeluik.
- Zou je dit recept willen uitproberen?
- Ja, lijkt me heerlijk kikkererwten in mân muffin
- Nee, gadver, waarom moet er in vegan eten weet onnodig groente worden toegevoegd
- Anders
0 stemmers
Er zitten helemaal geen kikkererwten in, maar alleen het kookvocht / aquafaba. Dan is het dus niet het eerste ingrediënt hÚ, Albert Heijn.
- De eerste stap van een recept is: âzet de oven aan op 190 gradenâ. Over hoeveel minuten (bereidingstijd) moet het gerecht in de oven?
- 30 minuten
- 60 minuten
- 120 minuten
- 240+ minuten
0 stemmers
Het goede antwoord is 240 tot 600 minuten. Dit recept en staat ook zo in het Nederlandse boek.