Er staat toch niet ingredienten? Lijken me meer benodigheden wat die sateprikker is ook geen ingredient.
Nee maar het lijkt me gewoon teveel kutwerk en hou sowieso niet van muffins
Ik vind dit een moeilijke poll
Edit: wilde reageren op @Banananana Ja het is een kwestie van doorlezen, maar zowel door de plaats op de lijst als de omschrijving vind ik het nu wel lijken alsof dit het hoofdbestanddeel is.
Dat van de oven is echt bijna in elk recept zo! Wat een verspilling van energie als iedereen dat letterlijk zou opvolgen.
De allerhande heeft zo vaak recepten waarvan je denkt; wat is hier aan de hand?
Hier een recept, hoe smeer je een broodje:
Het is nog wachten op iemand die met Urineverse ™ komt, aka betaalde toiletten in winkelcentra.
Schijnbaar heeft Vero Moda ook reclames op YouTube met een stylist die dan de meest basic outfits bedenkt.
Mensen die vanaf stilstand op de vluchtstrook direct met 20 km/h hun auto de snelweg opknallen en niet eerst even op zijn minst een klein beetje vaart maken op de vluchtstrook. Echt ben je levensmoe ofzo
Ik zou dit even copyrighten!
Ik vind het al irritant als in het recept niet staat hoeveel je van alles moet doen… dan moet je eerst alles van te voren afwegen en klaarzetten ofzo anders moet je weer de hele tijd terug bladeren
Ik vind dit serieus nog wel een goed idee. Alles in de metaverse is kut. Dus waarom zou je niet je eigen wc/scam/piramidespel beginnen.
Hoe meer mensen je recruit om te schijten in de urineverse hoe meer poep emoji NFT’s je krijgt.
Ja maar zo ga je toch niet elke avond je avondeten klaarmaken?? Voor iets bakken snap ik het nog wel ook al doe ik het zelf niet
Boodschappen doen en de krioelende voetgangers op de parkeerplaats… En dan specifiek dit wijf met vier kinderen dat zich random als een klaar over, met haar hand omhoog, voor mijn auto werpt om over te steken. En als ik vervolgens zachtjes rem, helemaal lijp wordt op mij omdat ze bijna tegen mijn auto aankomt. Goed voorbeeld voor je kinderen terwijl er een paar meter verderop een zebrapad is
De gemiddelde levertijden bij Made
En daar kan je dan nog een paar weken bij op tellen is mijn ervaring.
Bedrijven waarbij een gesprek per definitie wordt opgenomen voor traningsdoeleinden en je niet zelf mag kiezen.
Nog meer reden om internationale treinreizen aantrekkelijker te maken
Alleen risicogroepen toch?
WTF?! Ben al 6 keer geprikt door een mug dit jaar?! Fuck
gvd terwijl ik dit lees krab ik op mijn been en ontdek ik een muggenbult BEDANKT VAIANA