Waar erger je je aan? #12

Heb je niet zo’n spreekuur bij jou in de buurt? Misschien dat ze dat sinds corona niet meer hebben hoor, maar weet dat ze dat een jaar of vier geleden (in veel grote steden) hadden.

4 likes

Jongeren boven de 25 mogen ook, dit is één grote fabel!

1 like

wow echt? Na mijn 25e ben ik soatesten online gaan bestellen, omdat ik dacht dat het niet meer bij de ggd mocht!

3 likes

Ja hoor, het enige verschil is dat je ook even kort op gesprekje moet. Maar kan gewoon nog!

3 likes

Zo’n slechte concentratie vandaag. Morgen maar eerder beginnen en beter werken om het te compenseren.

1 like

Dit mag alleen als het bedrijf kan uitleggen waarom hun gerechtvaardigd belang zwaarder weegt dan jouw privacy (edit - en die van de medewerker die de telefoon opneemt), ik wens ze veel succes daarmee.

(Dit zit natuurlijk anders voor meldkamers maar zo klinkt het niet)

1 like

Aan een zon dude in de trein die altijd 2 sec nadat de trein is vertrokken bij de deur gaat staan. Hij hield ook stug zn hand op de stoel naast zich zo van hier mag niemand zitten!!
Echt sta gewoon gelijk op een station eerder zodat er mensen kunnen zitten.
Ik snap ook niet waarom je nog 9 minuten gaat staan maar goed.

2 likes

Dat ik bij het luisteren van Bastille - Pompeii alleen nog maar EMOTIONAL DAMAGE kan horen in het reffrein.

Kut tiktok🥲

8 likes

Die verschrikkelijke dromen die echt nergens op slaan elke nacht. Ik werd wakker omdat ik aan het vechten was met een personage uit de film bohemian rhapsody ??

1 like

Haha ik vraag me altijd af waarom mensen zo lang voor de deur gaan staan pff ik zit liever. Wie wilt nu 9 minuten vrijwillig staan in een trein.

2 likes

Afzakkende sokken in mijn doc Martens.

7 likes

Dat ik gespannen ben zonder dat er een reden voor is. Mijn brein vind het gewoon leuk om met me te fucken.

4 likes

Relaties en wat voor gedoe het allemaal oplevert als het voorbij is. Ik ben er echt klaar mee. Denk dat ik de rest van mijn leven maar alleen blijf.

3 likes

Dat hello fresh recepten altijd zo’n typische smaak lijken te hebben? Ik vind het met een druk gezin ideaal maar het is zo fantasieloos dat het me de keel uithangt.

3 likes

witte wijn azijn en groentebouillon zijn echt hun smaakmakers he?

9 likes

Ja!! En mosterd

3 likes

En 1/4 chilipeper waarbij je de zaadlijsten ook nog moet verwijderen, proef je dus 0,0 van. Gooi er nu standaard een hele mét zaadlijsten in en nog is de smaak ver te zoeken :smiling_face_with_tear:

7 likes

Smakkende mensen in de trein, echt ik haaaat het :sob:

3 likes

Dan zou ik daar juist gaan zitten, haha

1 like

Ik zag laatst een post op facebook van iemand die een muis tussen haar HelloFresh pakket had zitten. Die had alles aangevreten en HelloFresh weigerde te vergoeden. Ik was er al geen groot fan van maar nu bestel ik echt nooit meer.

6 likes