Waar erger je je aan? #12

Dat mn kaak ondertussen al een week pijn doet en dacht dat t beter ging maar heb vannacht de halve nacht wakker gelegen :sob:

En weet niet wat t is, heb t een keer eerder gehad maar dacht dat t maar een paar dagen duurde toen. Dus hoopte dat t nu ook wel weer over zou gaan en dacht dat t door de stress kwam. Ik voel ook echt dat t een spier is dus niet van een gaatje ofzo lijkt mij.

3 likes

De dodelijke geur die mijn kat zojuist geproduceerd heeft :frowning:

2 likes

Ik zag gisteren een facebookpost van iemand die een gratis levende muis bij haar hello fresh box kreeg. Die muis had lekker aan het eten lopen knagen en nog wat keutels in de box achtergelaten. Is toch weer eens een andere smaakmaker dan azijn of groentebouillon

Oh spuit elf zie ik :smiling_face_with_tear:

@Whistle ook dat HF zei dat ze nog maar wat moest proberen te maken van die box en even moest kijken wat ze nog wel kon eten :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik heb net een cappuccino gedronken uit zo’n papieren starbucksachtige beker, maar als de koffie op is zit de beker nog halfvol met melkschuim dat geen kant uitgaat.
Wat is daar nou de bedoeling van? Hoe moet je dit drinken?
Of moet je het maar gewoon weggooien?

Edit: dit klinkt alsof ik voor het eerst ooit koffie heb gedronken maar meestal drink ik het zwart en niet uit zo’n wegwerpbeker :sweat_smile: en ik erger me altijd aan de hoeveelheid die achter blijft in de beker bij cappuccino.

5 likes

Evt met lepel eruit lepelen en opeten.

1 like

Maar die heb je dus niet bij take away koffie. Soms krijg je zo’n houten roerstaafje maar daarmee krijg je geen schuim gelepeld.

1 like

Houten lepeltjes, nu ook bij de ijssalon.
Ik moet echt standaard een lepeltje oid in mn tas hebben.

4 likes

Oh ik bedenk me nu dat ik wel degelijk mijn spork gewoon in mijn tas had zitten :sweat_smile:

Maar dan nog vind ik die bekers met zo’n klein drinkgaatje niet werken voor cappuccino.

3 likes

Echt zoooooo vies!!

2 likes

Dat ik met een (voor mij) neutraal gezicht rondloop en dat er dan gezegd wordt waarom ik zo boos kijk. :rage:

8 likes

Door het kasboekjes topic kwam ik erachter dat wij nooit voor water betalen. We hebben ons na verhuizing wel netjes aangemeld en machtiging voor incasso gegeven, we hebben ook nooit rood gestaan/te weinig geld op die rekening waardoor incasso zou mislukken oid. Dus net gebeld, het lijkt echt een fout aan hun kant maar we moeten nu wel een soort boete betalen. Ik vind dit echt super stom.

4 likes

We hebben dat gehad met stadsverwarming. Was heel zuur. Moesten natuurlijk heel wat met terugwerkende kracht gaan betalen. Wel iets van korting gehad.

2 likes

Huh hoezo een soort boete? Je hebt niets misdaan

17 likes

Een vriendin van mij wordt huisjesmelker :cry:

6 likes

Ik heb hier dus laatst ruzie over gehad met mijn vriend. Hij heeft een aantal vrienden die in Amsterdam wonen. Maar die woningen zijn te groot dus verhuren ze verdiepingen. En volgens hem echt heeel netjes en echt niet voor overdreven meer geld blabla maarja ze willen er wel iets aan verdienen dus wel meer vragen dan nodig is. Net zoals dat een vriendin van hem recent een huis heeft gekocht en die kan niet wachten tot ze gaat samenwonen zodat ze die andere woning kan verhuren en ik zat echt van HOE kan je dit goedpraten.

Want ja hij heeft ook weleens tijdelijk zo’n verdieping mogen huren als hij omhoog zat (heeft tijd zonder woning gezeten)… Het zijn je vrienden? Waarom moet je dan betalen als ze van je rotsituatie weten :cry: ik kan er met mijn verstand niet bij. (sorry hier zit veel frustratie haha)

8 likes

Er blaft hier al de hele dag een hond de buurt bij elkaar. Word er gek van. Het galmt enorm

Ik heb ook vrienden die dit zijn gaan doen. In een compleet andere stad waar ze niks te zoeken hebben. En ze zijn al bezig om weer een andere woning te kopen om vervolgens te verhuren. Echt een teleurstelling.

6 likes

Ja pff, dit is ook op een plek waar ze nooit zullen gaan wonen, het is echt puur voor de inkomsten. Op individueel niveau snap ik het wel, maar pff, huizen zijn er om in te wonen. Hoog tijd dat die inkomsten ook belast gaan worden.

Echt raar dat ik nu een vriendin aan de andere kant heb.

2 likes

Dit was precies wat ik dacht. Soort wanbetalersboete denk ik. Ik bedacht pas (veel) later na het telefoontje dat dat echt raar is omdat de fout niet aan onze kant zit dus ik wacht wel even op de factuur en ga dan bezwaar maken.

5 likes

Ik zou in bezwaar gaan! Jij hebt alles goed gedaan. Ik vind zelfs dat het gecompenseerd zou moeten worden.

4 likes