Dit heeft er toch mee te maken dat het meerdere maanden / jaren niet is afgeschreven en zij redelijkerwijs hadden moeten kunnen weten dat het niet klopt? Hetzelfde met toeslagen ten onrechte ontvangen. Ook al ligt de fout niet bij de ontvanger, dat betekent niet dat diegene niet had moeten kunnen weten dat er iets niet klopt
In mijn regio niet, heb toen gebeld maar helaas
ik haat haat haat in winkelcentra/warenhuizen zijn en ik erger me dan ook aan alles en iedereen
Ik snap wat je zegt hoor, maar ik vind het vanuit een organisatie gedacht dan wel kort door de bocht. Ik heb duidelijk de fout niet gemaakt want ik heb me op tijd aangemeld en de incasso klopt. Zij hebben kennelijk de papieren niet verwerkt oid. Ik controleer eigenlijk geen enkel incasso en omdat dit een nieuw iets was (want verhuisd, hiervoor alleen huurwoningen waar ik 't niet zelf betaalde) en maar eens per kwartaal komt, is het niet opgevallen. Én ik heb geen enkele aanmaning of herinnering ontvangen, als ik ze zelf niet had gebeld waren ze er wss nooit achter gekomen.
In dat geval kan je ook als organisatie een hardheidsclausule toepassen en zeggen dat uiteraard het bedrag met terugwerkende kracht moet worden betaald binnen normale/redelijke termijn maar dat ze de boete laten zitten. Zo’n hardheidsclausule is juist bedoeld om mensen niet (nog verder) in de problemen te helpen. Maar ik geef toe; juist toeslagen wat je noemt is dan weer een voorbeeld van waar het mis gaat.
We hadden vanmiddag een of andere netwerkborrel met oa een oudere man van een andere organisatie die de hele tijd naar me lachte als hij een grap maakte (zo van; lach je wel om m’n kutgrap!!) en een aantal keer naar me knipoogde (oa bij het hand geven bij afscheid). Hij had ook een hele speech over waarom oude witte mannen het tegenwoordig zo zwaar hadden
Vroeg m’n manager achteraf wat ik van hem vond, dus ik zeg eerlijk van nou dit dat inhoudelijk maar hij is wel van het knipogen. Word ik meteen neergezet als leugenaar, nou nee dat kan niet want hij heeft een vrouw en kinderen!! Vraag het dan niet of accepteer m’n antwoord, alsof ik dat uit m’n duim ga lopen zuigen Weet wel weer dat ik voortaan m’n mond moet houden dus
Oh, dan de disclaimer dat dit voor 020 wel geldt!
Ook echt waarom zou je dit verzinnen? Is het nou zoveel waarschijnlijk dat een vrouw dit verzint dan dat een man dit gedrag vertoont??? Echt schandalig dat je baas dan zo reageert. Kan je dit ergens kwijt bij een collega of vertrouwenspersoon?
Ik vind het oprecht erg om te lezen dat jij dan een volgende keer denkt nou laat maar, terwijl die man aan het denken gezet zou moeten worden (en gewoon moet kappen hiermee)
Mensen die zich storen aan spoilers bij alledaagse tv. Niet willen weten wat er in deze aflevering bzv, temptation, eotb, mafs alsof het gelijk staat aan het spoilen van het scenario van een film als gone girl.
Ik ben de laatste tijd van alles kwijt in huis. Draadloze oordopjes, een setje sleutels, maar ook speelgoed dat een set is dat dan niet compleet is. Ik kan er maar slecht tegen.
De laatste tijd hebben we ook veel klusjesmannen in huis gehad en ik vraag me dan af of ik het gewoon echt kwijt ben of dat ze het hebben meegenomen (niet het speelgoed). Het lijkt me sterk maar het hele huis is al doorgezocht en het is onvindbaar. Zo’n groot huis hebben we niet. En ik blijf maar zoeken, ik kijk elke avond weer op een plek waar ik al tien keer heb gekeken
Forumleden die er een sport van lijken te maken om het consequent niet eens te zijn met “de rest”.
Wakker worden met barstende koppijn, ik ben meteen klaaaaaar met vandaag.
Dit ben ik. Zo vervelend😭
Dat ik een steeds slechtere planner lijk te worden en daardoor de hele tijd voor de trein aan het rennen ben
@Hejira ik ga er vanuit dat je me weet te vinden als je het over mij hebt he?
Wat is dit nou weer voor onnodig cryptische post
Heb je het over jezelf?
Misschien deze ergernissen over forumleden dan weer wel in je (offline) dagboek zetten
Dat ik al een week voorweeën heb en het niet doorzet
Dat er een miscommunicatie was mbt salaris en ik nu flink minder ga verdienen dan verwacht en er zelfs op achteruit ga ten aanzien van mijn vorige baan, wat al niet veel was als je kijkt naar niveau. Daarnaast blijken de secundaire voorwaarden ook veel slechter te zijn dan aanvankelijk voorgedaan werd
Daarbij irriteer ik me ook aan hoe makkelijk bedrijven gebruik van je maken door je wel werkzaamheden te laten doen op ‘hoger’ niveau (waar je ook gewoon diploma’s van bezit), maar je niet als zodanig betalen.
Mijn telefoon die blijkbaar geen zin meer heeft om Whatsapp meldingen te laten zien