Waar erger je je aan? #12

Ja het is een uitzendbureau en daar is het misgegaan met communicatie, het bedrijf zelf past wss wel erg goed bij mij en het is hoogst wss tijdelijk waardoor ik wel doe, maar vind dit wel kut. Dat laatste over lager betalen dan de werkzaamheden is geloof ik een structureel iets in die sector voor die functie (onderwijs) als ik dat zo hoorde. Mijn vorige baan viel onder een andere cao/sector.

Nou wat ik heb meegemaakt vandaag :dizzy_face: had een afspraak bij een kapper gemaakt (online)

Tijdschriften gekocht, broodje gehaald en kind de hele dag naar de opvang. Kom ik daar en zeg wat ik wil; zeggen ze ‘oh nee sorry daar hebben we nu geen tijd voor’ :flushed:

Echt wth man. Dus nu zit ik bij een random kapper die werkt zonder afspraak. Bid voor mij

20 likes

Ik moet voor mijn werk veeel praten in officiĂ«le setting maar soms heb ik zo’n spraakgebrek, niet normaal. Dat ik gewoon niet weet hoe ik mijn zin moet afmaken en alsof mijn brein dan ook gewoon ff uitschakelt ofzo, dan komt er ook niets meer. Fucking irritant

5 likes

Wat raar zeg. Ze wisten toch dat je een afspraak had. Hopelijk ben je tevreden met het eindresultaat!

Haha huh, wilde je iets heel radicaal anders of wat?

Internetstoring hier. Tot 6 uur waarschijnlijk

2 likes

Ik wil eerder naar huis vandaag, maar diegene waar ik het moet vragen is waardeloos te bereiken. Ik verveel me van het niks doen

Ja heb echt tien keer liever dat mensen het gewoon uitschrijven en ze het zelf voorlezen

3 likes

Mijn kat die de hele dag rondjes loopt rond mijn beeldscherm en over mijn toetsenbord als ik probeer te werken (maar het is ook wel heel schattig)

1 like

Nee helemaal niet ik wilde ze lichter blond dan wat ik nu heb en ik had een afspraak gemaakt voor ‘volledige kleuring’ en ik snap dat ze het eerst moeten blonderen enz, maar dat was geen optie op de site dus had dit gekozen.

2 likes

Of tijdens een presentatie een spiekbriefje hebben, waar de hele presentatietekst op stond. Waardoor ze het eigenlijk voorlezen.

Presenteren is toch een vak apart

2 likes

Ik heb corona. Zit nu op dag 3 na de positieve test en dag 6 na begin van milde klachten (pas na 3 dagen getest, omdat ik dacht dat ik gewoon weer een beetje verkouden werd van m’n baby), maar teeeering wat voel ik me klote.
En m’n man fietst er natuurlijk weer doorheen alsof er niks aan de hand is (“Oh ja, ik voel ook wel een lichte kriebel in m’n keel”).

3 likes

Pfff al die witte plaatjes die voorbij komen want sneeuw. Het dooit gewoon overdag hoor vrijdag doe even rustuuuug jeetje

2 likes

Raar dat ze je wegsturen als die optie niet op de site staat. Moet je dan zelf bedenken dat ze het op moeten lichten, dat langer duurt en dus even moet bellen? Lijkt mij vreemd.

Maaaarr: heeft de geen afspraken kapper goed werk afgeleverd? :smile:

2 likes

Wanneer komende rayonhoofden bij elkaar?

3 likes

Hoe werkt dit idd bij de meeste kappers? Mijn kapster vraagt vooraf wat je wil en werkt nooit op 2 klanten tegelijk. Maar is toch best vaak dat mensen van alles (bewerkelijke) dingen willen, zuur dat je werd weggestuurd!

Heeft erben al een audientie geboekt bij matthijs om een best of schaatsen en zou het nu weer show te doen?

3 likes

Ging mij niet specifiek om t forum he. Plaats het met liefde in een spoiler en zeg het niet voor. Maar ik denk wel altijd: er gebeurt letterlijk niks in deze programma’s

1 like

Ik ga morgen ook eens weer naar kantoor, wordt er sneeuw verwacht. En moet fietsen.
Hopelijk zegt mn afspraak af of valt het na m’n werkdag.

1 like

Sneeuw is pas vrijdag toch? Morgen alleen regen (niet dat dat fijn is).

Edit: ohnee zie dat dit niet klopt. Succes allen die naar buiten moeten.

4 likes