Ooh dat scheelt, ik dacht morgen al sneeuw en gladheid.
Edit. Zie in weer app hele dag door eigenlijk een sneeuwvlokje en een druppel.
Ooh dat scheelt, ik dacht morgen al sneeuw en gladheid.
Edit. Zie in weer app hele dag door eigenlijk een sneeuwvlokje en een druppel.
Jaa!! Ben er echt heel blij mee terwijl het uitzag als zo’n oude vrouwen zaak met tl licht enz
Ben nu al klaar met vandaag, werd wakker met een lekkage waardoor er water op mijn bed druppelt
haha hahahaha dit heeft mij dus gewoon een huis opgeleverd
heb nog geen contract dus ik juich nog niet maar WAJO
Van die te kleine tafeltjes in een café waar je je voeten niet kwijt kan. En dan elke keer weer de hele tafel aan de wiebel als je verplaatst
Dat ik keer op keer mijn thee te veel laat afkoelen en ik het dan niet meer lekker vindt. Vervolgens zet ik nieuwe thee en gebeurt weer precies hetzelfde
Dat ik niet gewoon ergens een beha kan kopen maar naar zo’n winkel moet waar ze ook grotere maten hebben en ik zelfs dáár vandaag maar 1 beha goed paste. Kleine omvang en grote cupmaat is kut. Ik wil kleine tietjes en overal voor een paar euro kunnen shoppen!
(Ik weet dat superbra store er is, maar dat is best ver weg dus dan alsnog duur voor een beha plus ov kosten… mehhh)
Echt hé. Ik vond er laatst eindelijk 1 in de hele stad en dat ding kostte 78 euro. Goeiemorgen.
Ja vind t echt niet tof. Dat ik met mn gewone kleding er rekening mee moet houden oke, maar dat ik óf na moet denken wat ik die maand nog meer moet kopen omdat ze 100+ euro zijn óf het niet pas (of zoals nu maar 1 die paste) dat is gewoon heel erg kak
Je kunt sowieso bijna niks meer vinden via Google. Alleen maar sites die teveel uitgeven aan seo en sea. Echt een hekel aan.
Hier iemand met kleine tietjes en ook ik kan nergens shoppen alles is te groot of de vorm is weer heel anders waardoor het gek zit
Beha-gerelateerde ergernis: ik heb ook niet de makkelijkste maat, maar nog wel te doen. Had ik eindelijk weer eens mooie nieuwe beha’s gekocht bij Superbra, speelt vlak daarna m’n huidaandoening weer op waardoor ik geen strakke kleding en dus beha’s aan kan Dus draag nu een of ander niet-ondersteunend topje van de Hema met pijn aan m’n borsten als ik over drempels fiets of traploop uuuuugh
Er zat geen salmiak in m’n salmiakknots
Heb ik me helemaal aangemeld voor zo’n stomme nieuwsbriefvan de Nelson voor 10% korting, kan je vervolgens nergens de kortingscode invullen was toch weer 15 euro geweest, mawr nu heb ik ze dan maar zonder die code besteld en mag ik me weer uitschrijven
huh waarom is het forum roze? gisteren was dat nog niet zo of ben ik spuit 11?
Ik erger me aan 1 april meh
Ik irriteer me altijd aan lichaamsexperts die dit soort video’s gaan analyseren. Deze gast ziet er even oprecht uit als ik wanneer ik maandagochtend weer lach om de ‘fris en fruitig’ grappen van mijn boomer collega (ook een irritantiepunt)
Zo dom ook, iedereen weet hoe je je gezicht moet uitdrukken als je wilt doen alsof je spijt hebt. Dat betekent nog niet dat het ook echt zo is. Vind het in dit geval extra kwalijk omdat hij er nu weer lekker goed mee wegkomt bij mensen die dit tegenkomen en hierin trappen, want een expert zei het dus dan zal het vast zo zijn!!!
Oh ja ook mijn ergernis. Er is ook zo’n body language expert op YouTube die dan gaat vertellen of mensen liegen of oprecht zijn en die brengt het dan echt als een feit terwijl dit gewoon pseudoscience is.