Ondanks dat vond ik de serie lie to me fantastisch
Hahahaha hmmmhmmm āsalmiakknotsā
Ik heb de hele dag dat kut liedje in mn hoofd waarbij de zangeres HYPER HYPER HYPER zingt
Maar dat klinkt als PIJPEN PIJPEN PIJPEN en zit dus in mn hoofd nu
Das Sabina Michelle.
Sowieso kut
Mijn overburen zijn denk ik rond de 25 en verwachten een kindje. En ze rookt.
En ik erger mij eraan. En dat vind ik ook irritant want ik ken die mensen niet.
Ik erger me ook aan hoe dit weer een super stereotype beeld van ADHD neerzet.
Ik erger me dood aan het oppervakkige leven van mijn schoonzusje en haar vriendinnetjes
Onze oude overburen hadden 4 kinderen en die zag ik altijd achterin (en ook voorin trouwens) zonder gordel terwijl die vader achter het stuur zat te roken vond dat aan de ene kant zielig maar het zag er wel altijd uit als een heel leuk en gezellig gezin en er zijn vast een hoop kinderen op deze manier gewoon gezond groot geworden.
Oeh vertel wat doet ze dan
Dat ik met een zak chips in bed lig te scrollen alsof ik niet om 5 uur op moet morgen
Haha Davina!
Die kale kerel in pak?
Ja hij is kaal met baard en in pak. Zijn channel heet iets van Observe ofzo.
Ik ben al een hele week dood moe en voel me alsof ik overreden ben ugh
Aan mijn vriendinnen die te lui zijn om met ov te gaan. We hebben vanavond afgesproken, last minute veranderde die plannen. Ok prima dan gaan we ergens eten. Niemand kwam maar met een plan dus ik heb 4 opties gegeven waar iedereen makkelijk met zowel ov als de fiets kon komen. Bij 1 optie een tafel gereserveerd. Begon er 1tje te miepen dat ze met ov moest en ze had geen ov chipkaart. Maar zelf ook niet met een ander voorstel komen.
Uiteindelijk kwam er toch een ander voorstel maar nu ben ik degene die ineens 30 minuten moet fietsen of met ov maar dan 2x moet overstappen, want de rest kan allemaal nu wel met de auto komen.
Word ik net wakker van de groep app en zitten degene die zo moeilijk deed af te spreken om een paar op te halen. En dan reacties er bij ja zooooo chill dat we met de auto kunnen. Ja ik ga echt niet met ov hoor. Nee als ik kan kiezen tussen ov en auto dan is het altijd auto.
Echt doe ff niet zo uit de hoogte of zo
Ja, die. Hij is irritant. Je hebt ook deze, zij kunnen er heeel lang over praten met zān vieren. Geen idee waarom ik er weleens naar geluisterd heb.
Ik moet echt vaker lyrics opzoeken, want ik versta altijd BEEEHBEHH BEEEHBEHHH BEEEBEHH HEHEHHUUUHHH
Dan kunnen ze jou ook wel even ergens oppikken zeker?
Dat ik geen NS Flex op mān ov-kaart kan zetten omdat er al een busabonnement op staat⦠Nu moet ik dus twee kaarten hebben :ā)
Kut autocorrectie