Waar erger je je aan? #12

Hahah Ben jij dit nu:

6 likes

Uch ja echt hatelijk. En ik had ruzie met mijn vriend dus ik wilde ook niet tegen hem aankruipen. Liggen bibberen in mijn dikste pyjama, net de weersverwachting gezien… zo die deken weer opduiken

Moeten we echt ieder jaar doen dat ramadan een wereldvreemd concept is?

17 likes

Aan een vriendin die helemaal niet rijk is maar altijd zegt dat ze een dure smaak heeft en altijd dure dingen koopt, want ja wel kwaliteit he. En dat ik dan haar gehuil en gezeur moet aanhoren dat ze zo blut is. Dan denk ik, als je je gewoon aanpast aan je eigen portemonnee word je de volgende keer niet zo teleurgesteld.

1 like

Ik erger me aan m’n kater, een kater zonder leuke avond is echt deprimerend. Uitgaan was super stom, muziek was echt mega saai en teleurstellend. Ik was altijd super fan deze dj maar dit was echt ruk. Het was veel te druk en er liep een gast de hele tijd achter ons aan. Werd ik ook echt helemaal gestoord van. Take a fucking hint bitch, ik heb bijna geen woord tegen je gezegd.

De repen van tony chocolonely. Ja het verhaal erachter is mooi, maar ik wil gewoon gelijke blokjes kunnen afbreken.

14 likes

Welke dj?

1 like

Ik sportte vandaag in een bikershort (korte broek net boven mn knie) omdat ik een sweaty Betty ben en anders snel oververhit raak. Ik loop daarna naar huis (1 straat!!!) en ook al is het dorp uitgestorven, toch presteert zo’n rokende lul van een jaar of 50 op een bankje er een opmerking over te maken. Hjb, kutJeroen.

1 like

sven vath

6 likes

Aan mensen die hoog in hun adem zitten. Zoals bij Sophie Hermans en Renske Leijten. Ik kan gewoon niet naar de inhoud luisteren omdat ik mij er zo aan erger. Dan denk ik mens, hak je zinnen in stukken en haal adem.

2 likes

Wat is hoog in je adem zitten nou weer

5 likes

Dat je een beetje hijgerig praat denk ik en steeds naar adem moet happen tijdens het praten?

1 like

Dit is misschien een impopulaire mening maar ik zou liever zien dat NU.nl niet meer van die ā€˜informatieve artikelen’ publiceert.

Niet alleen over de Ramadam, maar ook bijvoorbeeld laatst over autisme. Denk dat je hiermee juist het omgekeerde mee bewerkstelligt en verder die mensen met vooroordelen, die juist op NU.nl de halve dag zitten, echt niet kunt veranderen.

5 likes

Waarom lezen mensen nu.nl en niet gewoon nos? Ongeveer zelfde content maar dan beter.

9 likes

Je moet even door het commerciƫle heen, maar ook op nu.nl staan echt wel goede stukken hoor. Over klimaat bijv wordt bij Nu.nl echt beter geschreven dan bij de nos vind ik.

5 likes

maccie halen

1 like

Koolhydratenarme versie van brownie gemaakt.
Bah niet te eten. Zonde van de keer perfecte avocado.
Teveel cacao poeder denk ik, het was wel volgens recept.
We gaan straks heel. Holland bakt terug kijken en heb dus niks erbij.

Denk eerder te weinig koolhydraten.

80 likes

Aan Boots apotheken, ik dacht handig want dat zit overal in Nederland maar zovaak gezeik. Eerst kreeg ik een smsje als een recept klaar lag, toen een email. Nu gaat het al een tijdje via de app die totaal niet werkt. Er staat dat er maar liefst 4 recepten deze week zijn geleverd. Wtf het zijn er bij mij maximaal 2 recepten per maand. Je wordt altijd doorgestuurd naar het landelijke nummer en ik moet dan enorm lang in de wachtrij staan. Er bleek ook niks van te kloppen wat daar in het systeem staat v.s. wat er bij mij instaat. En als toppunt kreeg ik ooit medicatie voor slaapapneu mee, WAT IK NIET EENS HEB. Ik hoop maar dat die medicijnkluis werkt want zie nu ook zo gebeuren dat dat ook niet werkt.

1 like

Ik vind dat zon domm3 reclame. Het is een oude man. Hij belt alleen voor een nieuwe pas. En hun zeggen ā€œJa instaleer die app maar hajjeā€

14 likes