Waar erger je je aan? #12

Hahaha dit heb ik ook. Waarom stuur je me geadresseerde marketing als je niet bij ons gaat bezorgen??

6 likes

Precies dit + platgespamd worden op social media en via banners omdat je wel tot de juiste locatie behoord

Ik kreeg net echt de meest incompetente stagiair ooit aan de telefoon bij een notaris. Moest drie keer uitleggen wat ik wilde, daarna werd ik teruggebeld met een prijsopgaaf van iets wat ik helemaal niet wilde :smiling_face_with_tear: hoe dan

1 like

Ik wil echt die ā€œspell my nameā€-meme van destiny’s chıld in m’n handtekening van m’n werk zetten, maar vrees dat het te passief-agressief is naar iedereen die vind dat ze m’n naam beter kunnen spellen dan ikzelf.

19 likes

Pff, zo herkenbaar. Waarom kijken mensen niet naar het e-mailadres offf naar hoe ik zelf mijn naam spel :rage:

4 likes

Precies dit! En Gorillas kwam eerst wel bij mij en nu ook niet meer. Waar ik me dan ook aan erger is dat ik vaak alledrie door de straat zie fietsen, maar ze kunnen hier niet stoppen ofzo

4 likes

Als je denkt dat je in een lekker knapperig appeltje gaat bijten maar het zo’n melig geval is :nauseated_face:

9 likes

Dit is echt de reden dat ik ze niet meer koop.
De eerste keer is dat boeiend, nu vooral vervelend. En ja, ik weet dat het voor de mensen die worden uitgebuit voor chocolade nog vervelender is, maar ik koop hier door wel geen TC meer die er actief aan wil werken dat uitbuiting stopt/minderd.

1 like

Ik sta met honger op een bus te wachten en iemand steekt een peuk op onder het afdak. Word daar altijd zo misselijk van als ik honger heb en die geur inadem.

5 likes

Mensen die vlak voor een sportles afzeggen, waardoor ze die hele les cancellen wegens te weinig aanmeldingen. En dat je dan een uur eerder niet gaat redden ivm werk en alle andere lessen op dat tijdstip waarop je eigenlijk zou gaan + later die avond al vol zitten

Echt who am I, sinds wanneer vind ik dit kut :joy:

2 likes

Mijn konijnen kunnen altijd de hele dag door de tuin rennen tot de avond maar gisteren zat er opeens een kat op de schutting. Nu durf ik het niet meer en ben ik bang dat die kat vaker terug komt en op de konijnen zou gaan jagen. Dus nu zitten ze heel zielig in de serre naar buiten te kijken

Ik erger me eraan dat zowel mijn smoothie als mijn overnights goor zijn :nauseated_face:

1 like

Ik ben nu echt op het punt gekomen dat mn huis vies begint te worden en dat ik dus zelf iets moet gaan doen óf accepteren dat mn voeten vies worden.

:pleading_face::pleading_face::pleading_face:

1 like

Als ik op Instagram foto’s of video’s door wil sturen dan staan mijn vrienden altijd bovenaan bij suggesties. Maar nu staat daar for some reason ineens Dennis Schouten? Wtf. Ik volg hem niet, heb zijn profiel überhaupt nog nooit bekeken. :confused: Heel irritant dit, want nu ben ik bang dat ik hem per ongeluk wat stuur

8 likes

Waarom zijn dekbedden niet standaard 250cm lang?

8 likes

Mijn apple oortjes (met snoer) gaan uiteraard weer na een paar maanden kapoet, hoe kan het ook anders… Ik overweeg nu draadloze oortjes maar het idee van oplaadbare shit die niet altijd werkt en dat die ook maar een jaar meegaan staat me zoooo tegen ook icm de prijs. Uhg nu maar twijfelen in stilte.

1 like

Kun je nagaan hoe de struggle voor iemand van 1.86 m isšŸ˜‚

4 likes

Volgens mij kun je die apple oortjes wel vrij gemakkelijk omruilen voor een paar wat nog werkt bij de winkel als ze binnen een half jaar stuk gaan! Maar wel gedoe, kapotte oortjes zijn zo frustrerend. Ben nu zelf wel voor een paar draadloze gegaan ne vind het ergens ook wel heel chill, maar merk wel dat de batterij vrij snel leeg is als ik er de hele dag mee werk ofzo (want dan zitten ze ook niet vaak tussentijds in het hoesje)

5 likes

Dat doe ik ook vrij vaakšŸ˜‚

3 likes

Stahp! We zijn van verschillende studio’s!

1 like