Waar erger je je aan? #12

Ik ben aangekomen op een tropische bestemming maar heb het vet koud omdat de airco echt heel hard stond te blazen bij binnenkomst. Dus lig alsnog in bed te rillen van de kou alsof ik op de Noordpool ben ofzo :joy:

O en ik erger me aan mensen uit het vliegtuig die zelfs na drie omroepen van de purser over dat je een mondkapje op moest hebben dat nog steeds doodleuk niet deden. En dan wel tegen hun schijtirritante kinderen zeiden dat ze rekening moeten houden met medepassagiers. Doe dat zelf ook dan?!

2 likes

dan moeten ze centrum amsterdam in rijden en dat doet degene die rijdt sowieso niet. En dichterbij oppikken dan ben ik er al bijna. Dus ik ga wel als een plebs met het ov!
Ik vind het zelf totaal niet erg aangezien ik dat altijd doe, maar baalde er wel ff van dat ik nu weer de sjaak was met lastiger ergens komen.

4 likes

Ga met de check of felyx, heeeerlijk cruisen

4 likes

Vind ik niet zo chill met drank op! Ik doe lekker muziekje op en ben er dan zo. En op de terugweg waarschijnlijk aangeschoten proberen niet mee te dansen en zingen met mijn muziek :joy::joy::joy:

1 like

Ugh wat lelijk zeg, en sjezus je kan zo ff een ov kaart halen bij de appie. Wat wereldvreemd.

3 likes

Haha nee niet met drank op :flushed:

1 like

We hebben een reisbureau ingeschakeld voor onze vakantie maar het zijn echt nitwits. Gelukkig waren we even duur uit als we zelf hadden geboekt. Maar degene die ons hielp wist niks over visums of covid-regels?? En ik ging checken of we wel een vegetarische maaltijd zouden krijgen en dat heeft ze niet geregeld. Ook had mijn schoonzusje nog geen stoel gekregen terwijl we wilden dat ze naast ons zou zitten, dat kan dus niet meer. Gelukkig nog wel in de buurt.

Als ik niet naar mijn schoonouders had geluisterd en gewoon zelf had geboekt was dit wel allemaal goed gegaan.

6 likes

Lopend eten
:rage::rage::rage::rage: Ik haat het zo erg ik wil gewoon zitten zonder allemaal haar in m’n gezicht te krijgen en gewoon de tijd nemen ugh

12 likes

Krijg dan ook altijd ademnood. Probeerde vandaag weer eens te drinken op de fiets. Bijna gestikt en heel m’n jas nat.

3 likes

Ik vind het ook zo jammer dat mensen zo neerbuigend doen over het OV. Laatst een vriend die een nieuwe baan had en hij krijgt alleen OV kosten vergoed, geen km vergoeding als hij met de auto komt. Een chipkaart was maar onzin “want dan kunnen ze zien waar ik allemaal heen reis!!” en hij kwam eerst al aan in de bus met een stapeltje biljetten want hij dacht dat je nog steeds met contant geld kunt betalen. En toen zei hij ook nog: “ik zou me echt gefaald voelen als ik afhankelijk ben van het OV”. Ik ben heel blij met mijn NS abbo en ik voel me zeker niet gefaald, lol. Overigens heeft hij nu (4 maand later) nog steeds geen kaart en pint hij elke rit :smiling_face_with_tear:

27 likes

Omg dat klinkt ook echt wereldvreemd!

Ik ga daar ook zo slecht op. Al zou een parkeervergunning hier makkelijk zijn dan zou ik nog geen auto midden in het centrum nemen. En soms is het onhandig maar 9 van de 10x kom ik gewoon waar ik moet zijn zonder problemen.

4 likes

Alleen paarden eten staand.

8 likes

Ik vind de h&m de afgelopen 2 jaar? Sowieso echt minder geworden, heb het gevoel dat ik er eerder veel vaker wel kon slagen. De pasvorm is vaak zo slecht ineens. Iig bij mij, en ben qua kledingmaat niet veranderd.

10 likes

Het onrendabelenvervoer huhuhuhuh :roll_eyes: haat het echt als mensen zo doen.

Burgerrups?!

8 likes

Valt mij ook heel erg op. Ik kijk online ook alleen heel af en toe nog maar bij Trend, de rest skip ik sowieso. Ik heb me een tijd terug nog eens laten verleiden doordat veel broeken er op de website erg goed uitzagen. Alles was in het echt gewoon echt super super lelijk en oogde goedkoop. Ik voelde me opgelicht.
Ik heb dit ook bij de Zara overigens. Als ik daar nu binnen loop snap ik echt niet meer hoe ik daar ooit kon slagen. bij de mannenafdeling daarentegen vind ik best vaak leuke en kwalitatief acceptabele dingen voor mijn vriend. Echt lullig.

5 likes

Alsof je saaie kutleven minder burgerlijk is omdat je er met een ander vervoersmiddel naartoe rijdt :rofl: Wie hou je voor de gek Jeroen

19 likes

Het weer, godverdegodver. En als je die vooruitzichten ziet denk je ook meteen nou, dat was 1 week lente op naar een karige, grijze zomer.
Echt een Nederlander voel ik me nu.

6 likes

Ik was er vorige week met mijn dochter van 12 en die zei heel vaak…. Oh kijk! R. Heeft dat ook. Oh en J. Heeft dat shirtje.

Dusssss :joy:

1 like

Wat een naar en sneu gedrag. Ik heb jarenlang op een gezin gepast uit amsterdam, de vader was (is) topadvocaat (ik zeg dit erbij omdat hij echtwel status heeft en makkelijk een taxi kan betalen) 1 auto, en dat is ook prima! Ik ging regelmatig mee met de moeder en kinderen naar hun zomerhuis en de vader kwam dan vaak later met het OV aan, het laatste stukje met de bus en ik ging dan altijd met de kinderen hem opwachten. Vonden ze heel leuk. Ik weetniet waar die jongen is opgegroeid maar als je je daar te goed voor voelt ben je sowieso al een domme sukkel en mag je van mij eeuwige vertraging krijgen. Tenzij hij gewoon nog nooit in het ov heeft gezeten en uit Alaska komt. Echt KOTS.

7 likes