Ik heb drie super mooie bossen bloemen in huis staan, maar nu kan ik niet meer normaal in m’n woonkamer zitten zonder hooikoorts/antihistamine pilletjes te slikken
Als er één iemand is op dit forum die ik nooit zal vergeten, is het @Flamoes. Iedere keer als ik een trein zie, denk ik alleen maar: burgerrups hihi.
Ik heb vorige week toen het nog LENTE was mijn elektrische deken al opgeborgen dus nu lig ik te rillen in bed
Ik heb zo’n irritante kriebelhoest, kan niet stoppen met blaffen. Als ik het probeer in te houden klinkt het al helemaal idioot
Was even boven de was aan het doen, mn vriend was de keuken op aan het ruimen. Kom ik beneden heeft hij gewoon de hele pan tomaten soep die ik had gemaakt vanmiddag weggegooid??? ben er zo boos om. Was mijn lunch voor morgen en overmorgen.
En dan komt ie weer met z’n achterlijke ‘dan bestel je toch tomatensoep morgen’ alsof er ergens in het gehucht waar ik werk fucking soep bezorgd word via thuisbezorgd.
Ergerlijk ja! Ik heb 'm maar weer tevoorschijn getoverd
Hahah Ben jij dit nu:
Uch ja echt hatelijk. En ik had ruzie met mijn vriend dus ik wilde ook niet tegen hem aankruipen. Liggen bibberen in mijn dikste pyjama, net de weersverwachting gezien… zo die deken weer opduiken
Moeten we echt ieder jaar doen dat ramadan een wereldvreemd concept is?
Aan een vriendin die helemaal niet rijk is maar altijd zegt dat ze een dure smaak heeft en altijd dure dingen koopt, want ja wel kwaliteit he. En dat ik dan haar gehuil en gezeur moet aanhoren dat ze zo blut is. Dan denk ik, als je je gewoon aanpast aan je eigen portemonnee word je de volgende keer niet zo teleurgesteld.
Ik erger me aan m’n kater, een kater zonder leuke avond is echt deprimerend. Uitgaan was super stom, muziek was echt mega saai en teleurstellend. Ik was altijd super fan deze dj maar dit was echt ruk. Het was veel te druk en er liep een gast de hele tijd achter ons aan. Werd ik ook echt helemaal gestoord van. Take a fucking hint bitch, ik heb bijna geen woord tegen je gezegd.
De repen van tony chocolonely. Ja het verhaal erachter is mooi, maar ik wil gewoon gelijke blokjes kunnen afbreken.
Welke dj?
Ik sportte vandaag in een bikershort (korte broek net boven mn knie) omdat ik een sweaty Betty ben en anders snel oververhit raak. Ik loop daarna naar huis (1 straat!!!) en ook al is het dorp uitgestorven, toch presteert zo’n rokende lul van een jaar of 50 op een bankje er een opmerking over te maken. Hjb, kutJeroen.
sven vath
Aan mensen die hoog in hun adem zitten. Zoals bij Sophie Hermans en Renske Leijten. Ik kan gewoon niet naar de inhoud luisteren omdat ik mij er zo aan erger. Dan denk ik mens, hak je zinnen in stukken en haal adem.
Wat is hoog in je adem zitten nou weer
Dat je een beetje hijgerig praat denk ik en steeds naar adem moet happen tijdens het praten?
Dit is misschien een impopulaire mening maar ik zou liever zien dat NU.nl niet meer van die ‘informatieve artikelen’ publiceert.
Niet alleen over de Ramadam, maar ook bijvoorbeeld laatst over autisme. Denk dat je hiermee juist het omgekeerde mee bewerkstelligt en verder die mensen met vooroordelen, die juist op NU.nl de halve dag zitten, echt niet kunt veranderen.
Waarom lezen mensen nu.nl en niet gewoon nos? Ongeveer zelfde content maar dan beter.