Oh ja, en de laatste ergernis van deze week: de kermis. Hoe heb ik ooit 10 jaar van mijn leven op deze kermis gewoond. En dan 14 dagen hè
Voor de duidelijkheid snap ik het ook niet hoor, zeer nmsvpe.
Haha jaa ik wist dat jij niet zon gekkie was. Wou ff aansluiten op jouw mening haha
Ow, is de Kate Moss/Sienna Miller stijl weer in de mode?
Ik vind ze heel leuk wel in het bruin dan. Maar ik heb er te dikke benen voor
Maar ik draag ook elke dag een haarklip en heb sowieso al een Gooische R als ik er niet op let. Dus ik had net zo goed Anne Fleur kunnen heten.
Dat mijn vriend niet de kleren wil kopen die ik voor hem uitkies. Hij ziet mijn visie niet, gelukkig vond hij niets bij Jack & Jones.
In het bruin zie ik dit echt voor me bij Katja Schuurman met zo’n Return to sender jurk erbij.
Deze laarzen mogen wmb ook weer met gierende banden returned worden to sender.
Wij zitten in de auto naar Spanje. We zijn om 13.00 uur vertrokken en hebben zoveel pech gehad onderweg (file, wegwerkzaamheden). Nu komen we pas om 23.45 uur aan in ons doorreishotel net buiten Lyon de kinderen zijn er ook helemaal klaar mee. Moet me echt inhouden om niet te snauwen en chagrijnig te doen.
Mijn ergernis: files, wegwerkzaamheden en dat ik vergeten ben het hotel voor 18.00 uur te annuleren om iets dichterbij te boeken. Ik ben nu te gierig om deze kosten te laten schieten
Ben echt benieuwd hoe jullie er samen uit zien dan, jij helemaal vol in de glam en hij Jeroen Jack & Jones stijl
Bedoel je de Tilburgse kermis?
Jammer is dat he! Kan me daar soms echt boos om maken. ‘Laat me je gewoon aankleden’
He, ik krijg een bericht van een recruiter via LinkedIn of *ik *nog iemand weet voor een bepaalde functie waar hij mensen voor zoekt. Het is toch zijn werk om zelf mensen te zoeken?!
Die draaiende bolletjes van HBO Max. Word inmiddels bijna agressief van die dingen
Ik heb me laten vertellen dat het salaris voor omscholers nu wel hoger is, omdat er nu een traject voor mensen is die al een hbo opleiding en werkervaring (in een ander gebied) hebben.
Of bedoel je dat ook?
Edit: volgens mij heet het FastSwitch bij de Han
Ik probeer die Jeroen-stijl er zo uit te halen. Stap per stap, kledingstuk per kledingstuk. Hij heeft niks meer daar gekocht sinds we samen zijn. Doet er mij aan denken dat ik een short moet verbranden
Wij hebben het hemd gekocht. Ik zei: “ ja dan kan je nog kiezen wat je het best staat, als je volledig aangekleed bent.”
Het begin: om 21.00u het bovenste laatje van de vriezer eruit willen krijgen, wat niet lukt omdat er veel ijs “aan het plafond” zit waardoor die lade niet schuift.
Eindstand: 2 uur bezig geweest met warm water en een broodmes, hele diepvries ontdooit, en het aller-, aller-, allerlaatste laatje wat los ging was die bovenste uiteraard.
Echt een leuke besteding van m’n vrijdagavond.
Ik zag hier vandaag een meisje van 6 ofzo in lopen? (Ik, maar zij vast ook) Was zo in de war?? Echt met hakken die je hoorde.
Dat m’n fiets gejat is. Heb dat ding @&#% net 1 jaar, en iemand met een halve hersencel besluit om beide sloten door te knippen en te jatten. Ben zo boos en verdrietig, gebruik m elke dag naar werk, heb m echt nodig en zo’n nietsnut steelt hem. Ik hoop dat karma z’n werk doet en die persoon aangereden wordt als die er mee gaat fietsen. Blijf met je gore poten van andersman spullen af.
Ikea. Heb gisteren pax schuifdeuren in elkaar gezet met mijn vader. Precies de handleiding gevolgd en de deuren hangen. Kom ik net tussen de rest van wat ik heb besteld een doosje tegen en dat zijn ook nog onderdelen van die deuren??? Met een aparte handleiding? Echt stop t toch eens allemaal bij elkaar in 1 doos met 1 handleiding per product wat een gezeik
Wordt me ook totaal niet duidelijk waar deze onderdelen dan nog voor dienen