Ja ik snap je punt en je hebt ook gelijk
Ja die hond is super gekwetst.
Nou als die hond nu de tyfus in zal worden geslagen zit hij er niet vrolijk bij nee.
Of als fokbeest wordt gehouden, of als vechthond…
Dit was een… grap? N.a.v. een eerdere discussie op het forum.
Oh, dan heb ik niks gezegd! My bad
Gekwetst in België (fysiek verwond, wat Nederlanders gewond noemen)
Gekwetst in Nederland (emotioneel geraakt, geen idee hoe Belgen dit noemen)
Aantal Posts voor ik doorhad dat een Belgische forummer een gewonde hond bedoelde ipv een emotioneel geraakte: ongeveer 10, inclusief wederzijdse beschuldigingen aan elkaars adres @LoLLeKeN
Ik erger me dr zo aan dat mn fiets ( voor de duizendste x ) kapot is. En net nu komen dr ineens pakketjes binnen die ik moet ophalen. Ben in staat om de bus te pakken ik haat lopen zo erg.
Die staken vandaag dus dat wordt lopen
zwak
(dit is een grap)
Mijn bus niet hoor haha.
Ohhh hahaha Nou, die gekwetste hond blijft blijkbaar verwarring en valse beschuldigingen oproepen
Ik wil een afspraak ergens voor maken. Dus ik mail of vrijdag- of woensdagavond een mogelijkheid is.
De ander: top dan zie ik je maandagavond.
Nee?!
Precies zo’n situatie had ik vorige week ook. Ik geef aan dat woensdag of vrijdag me het beste uit komt, krijg ik een bericht terug van: oke zullen we dan donderdagmiddag afspraken, die dag heeft jouw voorkeur meestal he.
Echt, hoe dan haha. Was ook maar een kort bericht van mij naar haar en alleen over het afspreken, dus het is niet alsof ze er overheen gelezen had lijkt me. En waar ze zelf vandaan had dat donderdagmiddag m’n voorkeur meestal had weet ik ook niet want dan kan ik vrijwel nooit had nog gecheckt of ik zelf een verkeerde dag had genoemd maar ook dat niet haha.
Ook gekwetst.
Ik erger me echt zo fucking erg aan bedrijven waar je niet een online afspraak kunt maken, en dat het dan aan de telefoon gaat van “kun je donderdag om 11 uur?”
-“nee maar ik kan wel om half 1”
“nee dan is er helaas geen plek. Kun je in de avonden ook?”
-“Ehmm, liever niet eigenlijk. Misschien op een dinsdag?”
“Nee dan werk ik niet. Woensdag om 4 uur?”
-“Nee sorry dan heb ik een afspraak. Ik zou wel maandagavond kunnen als avonden gemakkelijker zijn?”
“Ja, prima, om half 6?”
-“Oh nee ik dacht dat je echt de avond-avond bedoelde… Rond 7 uur wellicht?”
“Nee, maar ik zou wel woensdagavond om half 8 kunnen”
-“Nee dan heb ik korfbal helaas, misschien dan woensdag om half 10 's ochtends?”
“Ja dat kan wel… oh nee toch niet”
Jeeeeemig man stuur me gewoon een linkje en dan kijk ik zelf wel even
Ik zeg gewond voor lichamelijke kwetsuren en in de andere gevallen gekwetst. En ja, dat kan bij mijne hond voorkomen als ze geen snoepke krijgt of niet op mijne schoot mag zitten .
Douchen met dit weer is zo kut. Kom je de douche uit vries je letterlijk dood. (Letterlijk dood is mn favo foute ding om te zeggen. Het is zo dramatisch.)
Het is 18 graden? Of ben je ergens anders.
Dus? Ik heb t koud. Was ik maar ergens anders
Dat ik op de plee op kantoor aan het scrollen ben en het licht uitgaat na 60 seconden.