Stel je persoonlijke vraag #28

Ik had exact hetzelfde gedaan :sweat_smile:

Jongens het is een hond die zelf op een waterglijbaan/ lazy River is gaan zitten, halverwege toch bang is maar dan langzaam toch naar beneden gaat. De glijbaan is niet heet,stijl, scherp, gevaarlijk. De hond eindigt in het zwembad, honden kunnen zwemmen.

Hond heeft geen pijn, is niet in blinde paniek, niemand is gewond, alles is oké.

Adhv de reacties zou je denken dat ie live gemarteld wordt ofzo

17 likes

Grappig eigenlijk ook niet echt maar zeker niet zielig.

3 likes

Ik ben het eens met espoir. Hoe kan je dit grappig vinden?
Je weet niet of die hond niet gekwetst is, je weet niet of die hond niet bang was. Een hond vertrouwt jou als baasje.
Dit is alleen maar vermaak voor die eigenaars ten koste van die hond.
En ja dat maakt mij kwaad.

6 likes

Die hond leeft wss een beter leven dan wij.

11 likes

Godsamme, ik dacht dat ik alles had gezien maar een gekwetste hond? I can’t.

22 likes

Ik kan me vanuit het perspectief van de hond me juist wel goed voorstellen dat dat voor zo’n dier hartstikke eng kan zijn, het is toch iets waar hij geen controle meer over heeft? Nee, wat er gebeurt valt misschien in onze ogen mee, het is maar water, maar voor zo’n beest is het nog wel schrikken. :sweat_smile: Maar mijn ouders hebben wel een hond die voor van alles hartstikke bang is en met hem naar therapie gaan hiervoor, dus ik heb dat ook in mijn gedachtegang.

Heb het filmpje niet gekeken, dus ik ga nu af van de reacties hier hoor.

2 likes

Oh ja ZEKER de hond van mijn ouders is al gekwetst als m’n moeder een weekend niet thuis is, zit ‘ie uren te piepen terwijl ik er gewoon ben voor zijn gezelschap

8 likes

Je hond is een moeders kindje

14 likes

100% waar

Ja dit, ongeveer even interessant als in de rij bij de lidl staan dit filmpje… een allround neutrale ervaring!

6 likes

Ja en het is ook gewoon een zeikerd

1 like

:roll_eyes: nog nooit een gekwetste hond gezien? Gebruik google dan even :roll_eyes:
Als je inderdaad denkt dat je alles gelezen hebt.
Ik hoop vooral dat jij geen hond hebt want ocharme dat beestje.

Wie zegt dat hij bij het naar beneden gaan of met het landen in het water zijn hoofd niet gestoten heeft, zijn pootjes heeft pijn gedaan, niets verrokken (zeggen jullie dat in Nederland?) heeft of gebroken of ga zo maar door.
Om van het trauma dan nog maar te zwijgen en ja honden kunnen ook trauma’s hebben.

3 likes

Iets met een pot en een ketel.
Ja ik ben er zeker van dat ik een goed baasje ben voor mijn hond. Beter dan jou? Geen idee want ik ken je inderdaad niet.
Kijk eens naar je taalgebruik en denk eens na of dat wel gepast was…

Meer woorden maak ik aan jou niet meer vuil want je wilt het blijkbaar niet begrijpen.

5 likes

Hahah ja ik wou net zeggen, volgens mij is hier een miscommunicatie gaande :joy:

8 likes

Duw hem van een glijbaan!

1 like

Maar ben er niet zo zeker van dat er ook geen gekwetsten zijn gevallen

36 likes

Was al samen met mijn hond onderweg naar Nederland dus grote ramp vermeden inderdaad :wink:

3 likes

Ahhhh
Nou voor de duidelijkheid bedoelde ik in het geval van mijn hond wel gekwetst gekwetst ik doe hem geen pijn in afwezigheid van mijn moeder!!

10 likes

Hekwetst

43 likes