Waar erger je je aan? #14

Mocht het zover komen gaat de catering in orde zijn, beloofd.

1 like

Ik ben echt zo ontiegelijk boos op een of andere klootzak die het grappig vond om m’n auto (die ik net een jaar heb) kapot te schoppen. Dit grapje gaat me meer dan 1000 euro kosten, dus ik mag weer afscheid nemen van m’n 13e maand :slightly_smiling_face:. Dit soort gasten hebben echt totaal geen benul wat voor gevolgen dit heeft. Ik haat mensen

5 likes

Als er een afgifte datum op staat minimaal twee jaar en volgens mij zonder afgifte/datum max 5 jaar.

Hier is het beter uitgelegd dan mijn brabbel:

3 likes

Laatste keer toen ik vakantie had in juli: werd ik op vakantie ziek. Nu heb ik weer vakantie: ben ik wéér ziek. Achja, ik was met kerst nog niet ziek dus tel je zegeningen.

3 likes

O vervelend! Ik las hier ergens de tip dat je je dan toch moet ziekmelden op werk zodat het niet van je vakantiedagen af gaat geloof ik?

2 likes

Ik had op die poll toen gereageerd, helaas is dat bij ons niet echt laagdrempelig…

1 like

Ah excuzi

3 likes

Kan je niet later als nog een briefje van een arts krijgen ? Ik moest toen ik in het buitenland werkte altijd een briefje halen maar soms deed ik dat niet en ging ik achteraf naar de arts en kreeg ik er toch als nog een. Moet wel zeggen dat dit in China was, wellicht dat Nederlandse artsen minder makkelijk zijn in dit soort dingen .

2 likes

Het concept verzuimbureau. Snap niet wat die doen. Ben nu vorige week bij de bedrijfsarts geweest en daarna heb ik blijkbaar ook nog een gesprek met iemand van t verzuimbureau. Maar ik heb mn geluid uit en dus oproep gemist. Dan bel je terug en is ie niet beschikbaar. En de vorige keren al was ie wel beschikbaar ging t doorverbinden niet goed. Dus nu zit ik zenuwachtig te zijn voor een gesprek waarvan ik niet weet wanneer die plaatsvind. Heb ook geen idee hoe belangrijk dat nog is, dacht bedrijfsarts is t belangrijkst in deze.

6 likes

Klopt, ICI Paris is er niet bij betrokken verder. En Beautycadeau is degene die de kaart 50% in mindering brengt

4 likes

Echt stom want Nederlandse huisartsen mogen dit niet eens.

2 likes

Hahaha bij ons ook, echt heel irritant!

1 like

zag al aankondiging langskomen, leuk!

echt tof dit, weet zeker dat het een succes gaat worden!!

4 likes

ik wil zo graag weten wat voor bedrijf het is nu hahaha

bijna net zo spannend als wie nou de BNer was die coke kocht met haar kind erbij

6 likes

Die zwangere buikpoppetjes toch?

4 likes

Wat goed dat je dit écht bent gaan doen! :raised_hands: weet nog dat je er over begon hier, echt heel gaaf.

7 likes

leuk!!! laat maar weten als je een werkstudent nodig hebt😛

3 likes

Zalando! Aas al een tijdje op schoenen, maar helaas uitverkocht. Dat kan natuurlijk, maar dan vraag ik om een seintje wanneer ze weer op voorraad zijn. Nu al 4x zo geweest dat ik 's ochtends om 6u mail krijg en dan wanneer ik in de ochtend kijk ze alweer uitverkocht zijn. Uiteindelijk andere schoenen gevonden, besteld en betaald en dan nog mail krijgen dat de bestelling niet verwerkt kan worden. Mag ik geen schoenen kopen ofzo!?

3 likes

ik ben irrationeel geïrriteerd dat mijn baas mijn loon nog niet heeft uitbetaald terwijl ik al de hele week op verlof ben. Ik wil geld.

4 likes

Wat een geknal al

8 likes