- Lekker
- Niet lekker
- Zou verboden moeten worden
0 stemmers
0 stemmers
Over het algemeen wel, maar veel van mijn vrienden zijn niet echt mensen die graag appen (en sommigen hebben ook echt een hekel aan bellen) en zijn inmiddels ook nog ver weg verhuisd, dat vind ik soms wel jammer.
Echt heel lekker maar ik ben allergisch
Ik ben fries en woonde best vlakbij grou en nooit geweten
Merk dat ik sommige vriendschappen echt ontgroei vroeger hield ik ze wat krampachtiger vast omdat we al " zoooooolang " vrienden zijn maar ja mensen veranderen of belanden in andere levensfases. Zou soms wel wat meer een hechtere vriendengroep willen lijkt mij soms zo gezellig maar ik weet ook echt de andere kant van dat.
Als je bij ons ziek bent tijdens je vakantie moet je een bewijs hebben van een arts dat je echt ziek bent, kan ook een bedrijfsarts zijn. Nou toen ik laatst in m’n vakantie buikgriep had en met m’n hoofd boven een emmer hing moest ik er niet aan denken dat een arts beoordeelt “of ik wel echt ziek ben”. Heb het er dus maar bij gelaten nadat ik dit aangaf en een bazige mail van HR terug kreeg met “dat dit eenmaal de procedure was”.
Ananas uit blik verse ananas? Bah.
Ik hou van m’n vrienden en ik heb het altijd superleuk met ze, maar ik merk wel dat vriendschappen (logischerwijs) veranderen nu we de overstap maken van studeren naar werken en veel mensen gaan samenwonen met hun partner, daar worstel ik wel eens mee
Nog een vriendschapspoll
Zeg jij het tegen je vrienden als ze stinken (lichaamsgeur, uit hun mond, whatever)
0 stemmers
Als mijn vrienden me stinkend laten rondlopen, zijn het geen vrienden. Ik zou het idd wel subtiel/ bedekt vertellen, niet skreeuwen door de kroeg.
Nee aub lieg tegen me!!!
Nee gelukkig niet, daar zijn ze vrij makkelijk in en dat gaat ook via je eigen leidinggevende! Meld me nooit zomaar ziek en dat weten zij ook.
Je moet op het moment dat je ziek ben tijdens je vakantie je ziek melden, telt niet als het achteraf is. Vooral vanwege dat bewijs van ziekte van een (bedrijfs)arts. Maar is denk ik bij elk bedrijf weer anders!
Ik vind het niet zo warm, heb dat dekentje voor over de stoel
Dan ben jij een gezegend mens dat ze goed uitgekozen heeft🤪
Sunneklaas…
Ken jij dit feest?
0 stemmers
Heb jij dit feest wel eens meegemaakt?
0 stemmers
Is het echt zo creepy en agressief als dat ze het beschrijven?
0 stemmers
Heb dat deze zomer voor het eerst ooit gedaan. Ik dacht eerst ja goh is het niet overdreven. Maar ik was op vakantie in het buitenland, kreeg corona en ben uiteindelijk twee weken ziekgemeld geweest daardoor. Ik nog helemaal in het buitenland een officieel bewijs laten opmaken door een arts maar mijn werk had uiteindelijk niks nodig. Dus ja would do it again maar ligt idd wel aan de omstandigheden.
Heb jij ervaring met lovebombing?
0 stemmers
En op een vriendschappelijke manier?
Ik heb zelf geen ervaring met lovebombing, maar ik heb wel soortgelijke vriendschappen gehad.
0 stemmers
Herkenbaar, mijn nieuwste vrienden ken ik sinds mijn studietijd, nu 12 jaar geleden. Ik zou graag wat nieuwe vrienden maken maar is tot nu toe niet gelukt. Wel goede collega’s maar niet echt hechte vriendschappen helaas.
Woon jij nog in de stad/dorp waar je geboren bent?
0 stemmers
Snooze jij?
0 stemmers