Wat je even kwijt wil #62

Hahah en daarna is het Sinterklaas en dan Kerst en dan Oudjaar. Die arme ouders met stuiterende kinderen vanaf 31 oktober. :grimacing:

4 likes

Ik had in september al iets retour gestuurd wat ik van te voren moest betalen want klarna was geen betaalopties. Retour was pas halverwege oktober verwerkt en heb nu pas bericht gekregen dat 't geld ook wordt bijgeschreven. Doordat t zo lang geduurd heeft voelt t nu een beetje alsof ik gratis geld krijg :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Geen DL met ei aub of die van mcdonalds.

1 like

oh ja heinz is burger king, ik vind dl wel lekkerder dan die van de mcdonalds, die is zo slap van smaak :frowning:

2 likes

Misschien kan je als afleiding de aflevering van Radar terugkijken. Was net op tv en ging over alle sores bij de STAP-opleidingen. Dan kom je volgende keer helemaal beslagen ten ijs.

Edit. Nu met linkje. Best ook een aantal grote partijen die hier vooral snel geld lijken te willen verdienen zonder iets (substantieels) te leveren.

5 likes

Thanks! Opleiding is pas half maart, heb me net ingeschreven. Dus beter wachten tot volgende ronde voor stap anders ben ik sowieso te vroeg blijkbaar. Ik wist al dat het een enorm slechte vervanging is van de belastingaftrek van studiekosten maar dit slaat echt alles, gaat volledig aan zn doel voorbij.

1 like

Wat ontzettend jammer dat er dit jaar weer geen kinderen aan de deur kwamen voor Halloween. Nu moet ik al het snoep zelf opeten🤷🏼‍♀️. Heel vervelend.

6 likes

Er komt zo iemand in mijn toilet kijken of er asbest zit. Het moet gerenoveerd worden en ze willen dus voorzorgsmaatregelen nemen maar ik wacht al 10 maanden op bericht wat betreft het renoveren en het bleef steeds stil aan de andere kant. Heb er nu helemaal geen zin meer in en ik HAAT het als er vreemde mensen in mijn huis moeten :sob:

Ik vond dit schema wel handig voor alle deadlines! Komt van de website van Bestuursacademie Nederland.

Schema

Ga zelf deze keer (voor het eerst) proberen om er doorheen te komen, vind het best spannend. Nog 22 minuten voordat de wachtrij opengaat :grimacing:.

1 like

Ohhh hij is er en de deksel van mijn vuilnisbakje valt open :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:

Allemaal tampon spulletjes, maandverband en de natte doekjes die ik net heb gebruikt om de vloer even schoon te maken. Hahaha wat erg.

2 likes

Dat betekent dat binnenkort veel snoep in de aanbieding is :tada:

1 like

Haha ik wil even naar de stad met de trein. Maar er is een storing en de trein staat hier stil. Maar ook alle slagbomen staan naar beneden. Dus gratis entertainment. Nu komt de politie helemaal leuk.

Oh dr is blijkbaar een dier op t spoor. Arm beest.

Nou het werd nog leuker. Er was hier een vrouw die geen nederlands sprak dus ze vroeg me hoe en wat. En toen raakte we in gesprek. Ze komt uit nigeria en we hadden het toen over eten. En nu hebben we nummers uitgewisselt en gaat ze wat spullen voor me halen om jollof rijst en fufu te maken. I love people :blush:

58 likes

En ben je er al doorheen?

4 likes

Ja, echt net. Dus na 2u in de wachtrij was ik er doorheen. Net alsof je een festivalticket gaat kopen of zo…

Het duurt nu nog 4 weken totdat ik hoor of de aanvraag is goedgekeurd. Maar ik verwacht van wel, heb me niet aangemeld voor een of andere vage crypto cursus haha (ga een masterclass doen via Schouten & Nelissen).

Nice! Hoop voor je dat alles goedgekeurd wordt.

Ik had ook 2 uur in de wachtrij (wilde even het proces doorlopen om goed voorbereid te zijn op de volgende keer) wel heftig idd net een concert of festival. Maar voor mij hangt het nu af van de ronde op 2 januari, die daarna is dan weer te laat. Het is een uitbreiding qua skills van mijn huidige werk dus wel heel fijn voor mijn ontwikkeling.

3 likes

Ik ga voor je duimen dat 2 januari lukt!

Het hele proces vind ik verder maar oneerlijk. Ik heb de luxe dat ik kan thuiswerken en een kantoorbaan heb, in een andere situatie is zo’n aanvraag doen al een stuk lastiger. Moest alsnog eerder vertrekken uit een meeting om de aanvraag te doen, wat een gedoe.

1 like

Hah! Mijn verbandlens is er vannacht alweer uitgevallen maar ik denk dat ik vorige gevonden heb op mijn grond, net afgespoeld en nu laten marineren voor ik het terug in doe. Ik hoop echt dat mijn operatie snel gaat zijn en gaat helpen want hier valt echt niets meer mee te doen. Ik ben het kotsbeu om stekeblind te zijn.

1 like

Omg er bestaan leenbakfietsen? Aan de ene kant zo handy, maar aan de andere kant drama natuurlijk

1 like

Ik heb het idee dat je dit bijna dagelijks post? Wat kut dat hij zo slecht blijft zitten zeg. Heel frustrerend.

1 like

Het is ook echt een dagelijks probleem :sob: normaal zou ik nog een maand met dit ding moeten werken en dan opnieuw bekijken maar ze hebben het nu eindelijk opgegeven in het ziekenhuis en beloten over te stappen naar de operatieve ingreep. Straks wordt ik nog beschuldigd van een one-issue forummer te zijn!!

7 likes