Waar erger je je aan? #15

Ja omdat het lui zou zijn geloof ik

Echt de grootste onzin ooit gezien in de supermarkt is hardgekookte alvast gepelde eieren in een plastic bakje. Extreem overdreven milieuschade voor het gemak van de verwende mens, bah

Dit was de reactie dus eigenlijk viel het wel mee maar ik was jong en onzeker hahaha

2 likes

Ohw shit! Ik voel me wel schuldig door het 1 ster keurmerk maar biologisch maken ze ze niet

2 likes

Ik koop 20 eieren voor 3/4 euro bij een kippen boer.

4 likes

Ik moet bij voorgekookte eieren altijd denken aan dat ik een keer met de auto op vakantie naar Zuid Frankrijk ging met een vriendin en haar moeder had twee dozijn eieren alvast hardgekookt en meegenomen. Lekker twee dagen in een warme auto zonder airco :face_vomiting:

Ik eet trouwens altijd hardgekookte eieren tijdens lunch op werk met een beetje mayo want dan fop ik mezelf dat het nog een beetje romig is zoals een zachtgekookt ei, anders vind ik het echt niet lekker.

1 like

10!

2 likes

10 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Hondentopic

In Engeland hebben ze een eieren tekort, alleen de allerduurste eieren worden geleverd. Nou ja ik dacht heb er een paar nodig voor een recept, koop ik een klein doosje van 6. Was dat dus 8 pond. Ik teruggelegd en gewoon een bakmix gekocht. Hoef geen Cotswoldse eieren in mn taart.
Was trouwens een bizarre supermarkt, voorgesneden stukjes watermeloen in een KLEIN doosje, die we ook bij de AH hebben, was 6 pond. Gekke gekke prijzen.

Anyway ik moet ook weer op zoek gaan naar boeren in de buurt die zelf verkopen, hoe doen jullie dat? Gewoon via via erachterkomen of is er een betere manier?

3 likes

Ik krijg sinds kort zulke trieste katers van nagenoeg niks. Echt om te huilen

1 like

En dan te bedenken dat een vriendin van mij haar ijslollies wel eens deelt met haar hond. 🄹🄹🄹

6 likes

Ik snap ook niet wat ze dan bedoelen. (Spoiler want nasty onderwerp)

Is het echt de hoeveelheid? Of het aantal soorten? Want ik heb liever heel veel onschuldige bacteriƫn in mn mond dan een klein beetje poepbacterie van straat eigenlijk.

3 likes

Is goed voor je weerstand

1 like

:raising_hand_woman: jup ik was het, je mag me best benoemen hoor :stuck_out_tongue:

Ik had dat toen net gezien, ƩƩn enkel gekookt en gepeld ei in een plastic doosje (nog niet eens met 10 bij elkaar), zoals ook ƩƩn geschilde mandarijn in een doosje. Vond dat zo’n onzin.
Maar het punt dat het voor bepaalde mensen nodig zou zijn om zo voorbereid eten te kopen werd toen ook gemaakt en had ik inderdaad niet bij stilgestaan dus my bad.

Al vind ik nog steeds dat voor wie het licht ongemak is het ongemak van een mandarijn pellen niet opweegt tegen de plastic verpakking waar ze de gepelde mandarijn, per ƩƩn, in doen.

1 like

Dat vond ik altijd zo erg aan de vakantie. Die smerige eieren in de koelbox onderweg. En dan ding stond dan tussen mij en mijn zusje in en mijn vader wilde iedere keer eieren. Ik werd echt kotsmisselijk van die geur uit de koelbox

4 likes

Oh nee ik vond het niet nodig om je te taggen want ik heb er verder geen hard feelings bij en ik hoop jij ook niet

5 likes

Ik heb zo’n tomatensoep verspakket gekocht, zitten er runderbouillonblokjes bij :woman_facepalming:

7 likes

Oh neehoor helemaal niet!

1 like

Kan ze niet met een mondkapje op langskomen?

3 likes

Ben vandaag tijdens een wandeling met de kinderwagen door hondenkak gereden echt zo vreselijk! Heb diepe profielen in de banden dus alles zat onder
Ruim het gewoon op echt zo aso

2 likes

Volgens mij zijn er van die site waar je kan zien wat je waar kan halen. Zoals fruit en kaas en eieren enzo.

Die Budget Thuis reclame over haring en uitjes. Als de uitjes bij de andere kraam veel goedkoper zijn, ga ik lekker bij die andere kraam mijn uitjes halen

5 likes