Die schoonmaakkosten van Airbnb zijn echt zo absurd duur, bij één overnachting gewoon al 50 euro, heb niet eens de tijd om het zo smerig te maken in zo’n kort tijdsbestek. En dan ook nog servicekosten van 30 euro
een van de redenen waarom ik volledig op airbnb afgeknapt ben en nu gewoon weer voor hotelkamers ga sowieso schoonmaakkosten moeten betalen EN de accomodatie bezemschoon moeten achterlaten, joe joeeee.
Dat lijstje met klusjes om te doen voor je weggaat, joeee alsof je er niet voor betaalt
En dat tijdens je vakantie
Maar die schoonmaakkosten worden toch door de hosts ingesteld?
En dat lijstje wat je moet doen verschilt gelukkig per keer maar ik heb ook zo vaak dat ik het niet doe en dan krijg je alsnog een goede review :’)
Laatst verbleef ik ergens dat niet via Airbnb was maar we moesten echt alle bedden afhalen en wassen en dan ophangen. Zo onhandig en ook goor want we gebruikten het kortste programma omdat we weg wilden.
Ik zie (nog) nergens een lijstje met wat ik moet doen, moest alleen 50 euro betalen en dacht echt wtf. Vind het logischer om die prijs afhankelijk van de tijdsduur te maken maargoed. Is alweer even geleden dat ik bij Airbnb heb geboekt
Niet in een b&b want daar hoef je meestal ook weinig te doen, maar het was een vakantiehuisje. Ik vond het ook belachelijk. Ik vind het echt niet erg om mijn troep op te ruimen en eventueel het bed af te halen, dat doe ik een hotel ook, maar ik wil verder echt niet bezig met het huishouden. Het was ook echt geen goedkoop huisje.
Ik vraag me dan eigenlijk af wat de hosts zelf deden, want ik kan me herinneren dat mijn moeder nog ging stofzuigen, maar dat kan ook uit eigen initiatief zijn geweest :’)
Ik heb dit trouwens ook alleen in Nederland meegemaakt, nog nooit in het buitenland.
Klinkt wel als nederlanders, geld vragen aan de schoonmakers ipv geven
Ik heb er ook eentje kunnen pre-orderen!
@Nescio de blote noot heeft alleen maar een vettig laagje achtergelaten helaas moest wel lachen van blote noot dus dat maakte het toch wel iets beter…
Dat ik iemand hier op heterdaad betrap op het niet opruimen van hondenkak en ik de ballen niet heb om er iets van te zeggen om me vervolgens te ergeren aan de hondenkak én mijn eigen lafheid
Nou kan me heel goed voorstellen dat je hier vroegtijdig mee gestopt bent. Stond dit ook aangegeven in de voorwaarden? Wat een rare gang van zaken joh.
Mezelf. Ik heb een pijntje dus kan mn creatieve hobbies niet uitvoeren, op de switch lijkt me ook niet slim dus nu verveel ik me al de hele dag.
Hopelijk is t morgen over anders wordt t een zeer lang weekend.
Dat het 40-60 minuten duurt voordat mijn sushi komt en ik nu van ellende maar ben gaan sporten zodat de tijd sneller gaat
Wauw ik zou van ellende gaan snacken ofzo, zeker niet sporten.
Ja maar dat is toch zonde van de sushi. Dan zit je al vol?
Nou vol zit ik nooit!
Je hebt me geinfluenced, ik heb sushi besteld als snack terwijl ik ook gewoon avondeten heb gehad. Heb honger
Ik ben ook al een uur aan het wachten op m’n sushi volgende keer ga ik gewoon weer afhalen ipv laten bezorgen.
Haha die van mij inmiddels ook! Na 70 minuten.