Waar erger je je aan? #15

De geur/lucht in ziekenhuizen :nauseated_face:

9 likes

De nieuwe plaat van Guus Meeuwis.
Heeft wel erg veel weg van de sound van The War on Drugs… :thinking:

2 likes

Ja wie weet 🫢
Zou me niet eens verbazen ook

Ik heb 5 dingen besteld bij intratuin en elk item wordt vanuit een andere locatie verstuurd :melting_face:

6 likes

Ik heb ingewikkeld werk te doen en dat doe ik het liefst

1. Alleen
  2. Met iets lekkers binnen handbereik dat ik ongebreideld naar binnen kan schuiven, maar
  3. Mijn kantoorgenoot is de deur nog niet uit (zie punt 1.) en ik schrans niet graag voor publiek.

GA NOU WEG.

13 likes

Ik moest vanochtend om half negen in mijn veel minder fancy badjas de deur opendoen voor de pakketbezorger… Normaal komen ze altijd pas in de middag ergens hier, dus had het echt niet verwacht, en had een klotenacht dus had me nog eens omgedraaid :sob: Ik zag er blijkbaar ook erg slaperig uit, want hij zei ook nog sorry :face_with_peeking_eye:

2 likes

Misschien investeren in een fancy badjas. @Sedana weet vast wel waar je ze kunt vinden.

2 likes

Haha, deze is net nieuw (kerstcadeautje), dus houd het voorlopig toch nog maar even bij deze. Het was ook niet mijn vaste bezorger, dus hopelijk hoef ik deze man nooit meer te zien :sweat_smile:

3 likes

Oh, ik doe ook vaak genoeg in mijn hoodie en joggingbroek open hoor, maar dan ben ik wel gewoon wakker en gedoucht enzo. Zo direct uit bed in mijn badjas gerold eigenlijk nooit.

4 likes

48(!!!) keer. Hou op met me hoor. Voor een woning van 1200 euro per maand die we met zijn tweeën willen gaan huren.

14 likes

Vind de manier van berekenen nogal weird, waarom zeggen ze niet gewoon 4x de huur? Uiteindelijk zelfs iets minder met vakantiegeld en evt. dertiende maand/eindejaarsbonus. Is natuurlijk nog steeds een achterlijke hoop geld, maar helaas volgens mij wel vrij standaard.

2 likes

Dat ook nog. En echt? 4x ben ik eigenlijk nog niet echt tegen gekomen en ik ben inmiddels al een tijdje op zoek. 3/3,5 wel veel.

3x zie ik ook wel eens, maar dan netto (nog meer dan 4x bruto dan dus :sob:). Maar mss is het in DE anders :woman_shrugging:t3:
Hoop dat je snel iets kunt vinden wat niet zulke strenge eisen heeft!

2 likes

Blehh wat naar. Er is hier gelukkig ook veel waar we wel gewoon voor in aanmerking komen. Maar een uitdaging is het allemaal wel, vooral in er überhaupt tussen te komen voor een bezichtiging.

Dank je wel!

2 likes

Waarom hebben we anno 2023 wel robots die zelf teksten kunnen schrijven maar kan Word nog steeds niet fixen dat je een heel document vernaggelt als je ergens een spatie teveel getypt hebt.

52 likes

De bioscoopkaartjes zijn zo duur geworden! :sob: . Ik moest zojuist bij Pathé 14 euro per kaartje afrekenen voor een film op zaterdagavond (geen 3D, IMAX of andere gekkigheden). Ik dacht altijd dat ze 10-11 euro waren?? Het is ook gek dat op de website van Pathé ook nergens staat vermeld wanneer je welke prijs betaald voor een bepaalde voorstelling.

(Ik ben er trouwens van op de hoogte dat kaartjes bij andere bioscopen en op andere dagen goedkoper zijn en je ook een voucher voor een doordeweekse voorstelling bij de rentenpuntenwinkel kunt aanschaffen, maar dat was nu geen mogelijkheid. En ik geef dit geld met liefde uit, want het is een verrassing, maar ik vind het gewoon stom dat dit zoveel duurder is geworden dan ik mij herinner.)

2 likes

De minimale foto’s van veel huurwoningen online. Hoe moeilijk is het om wat meer foto’s te maken, zodat ik een beter beeld heb of ik moet reageren.

15 likes

Ja of foto’s van een “vergelijkbare” woning. Ja zal best qua indeling maar weet jij veel hoe die ander van binnen is onderhouden etc

1 like

Misschien heeft chat gpt daar ook een oplossing voor :yum:

2 likes

Takeaway/Deliveroo is echt duur geworden, zelfs met kortingscodes. :smiling_face_with_tear:

2 likes