Waar erger je je aan? #15

Nja ik leef nog en t werkt.

1 like

Ja dat zie je inderdaad soms als mensen ziek zijn en doe je meestal niets mee! Dat is gewoon een bevestiging dat iemand ziek is.

5 likes

Die guy is zoooo vreemd de hele tijd die shots van zijn kontzweet en zo zijn ballen van de achterkant :nauseated_face:

1 like

Jij bent niet zijn doelgroep haha

9 likes

Je kan volgens mij wel kijken naar de ingrediƫntenlijst van supplementen. Welk ingrediƫnt staat bovenaan, want daar zit het meeste van in. Bij goedkope supplementen van drogisterijen is dat vaak een vulmiddel.
Bij het slikken van magnesium is het bijvoorbeeld goed om te kijken naar waar je het voor wilt gebruiken (bijv. omdat je last hebt van je spieren of je wil beter slapen) want er bestaan verschillende soorten magnesium met elk hun eigen werking.
Vitamine D neemt je lichaam beter op als het is opgelost in olie. Edit: Als je vitamine D pillen inneemt bij je eten werken deze even goed als in olie volgens Voedingscentrum.
Van vitamine B12 is methylcobalamine de best opneembare vorm.
Het is ook verstandig om supplementen niet tegelijkertijd met koffie in te nemen. De werkzaamheid wordt dan minder door de cafeĆÆne uit de koffie. Dat kun je dan beter een paar uur later doen.
Edit: Die voorbeelden van irisdegoede heb ik erbij gezet omdat ze in de begeleidende tekst wat uitleg geeft over de soorten magnesium en B12. Zij promoot wel supplementen dus het is belangrijk om kritisch te blijven en zelf te kijken wat je echt nodig hebt. Kan dan ook gewoon van de drogist i.p.v. een duurder merk.
Hier nog een artikel van een diƫtiste over de gevaren van vitamine supplementen:

6 likes

Ben mn huis- en flatsleutels vergeten waardoor ik niet in de zon kan fietsen :sob:
Dus nu maar met het ov
Binnenkort maar ff sleutels aan de buren geven

2 likes

Mannen die met vrouwen praten en dan flirten en zeggen dat het niet goed gaat in hun relatie en de relatie zo goed als voorbij is. Bitch please trek je broek uit en schaam je. Walgelijke types.

16 likes

Ik wil een weekend weg met mijn vriend, maar elk hotel dat ik denk oeh leuk heeft alleen nog maar kamers met een 2 persoons bed die uit 2 losse bedden bestaat :sob:

3 likes

Waarom zitten de pads in een beugelloze bh altijd los? In de was krullen ze op, elke keer dat er uit nemen en terug insteken. Waarom worden deze niet vast verwerkt?

16 likes

Neem aan zodat je ze er makkelijk uit kunt halen

2 likes

Vitaminen in olie worden ook beter opgenomen (of sneller)

2 likes

Ik ben nog niet zo lang geleden gestopt met de pil dus heb nog een hele onregelmatige cyclus, ben ik nu net op kantoor ongesteld geworden terwijl ik een hele lichte beige broek aanheb :sob: echt een Y2K filmscenario

Soms is het gewoon kut als de agenda’s volstaan met allemaal urgente afspraken en medewerkers dan denken dat wij wel plek kunnen toveren :sob:

1 like

Online recepten waarin dan eerst een heel verhaal staat over die ene keer op Bali in een hangmat yada yada voordat het recept komt

29 likes

De Apotheek… Ik dacht echt dat ik een hartaanval of zoiets had met hartkloppingen en enorme hoofdpijn, blijkt dat ze me verkeerde astma medicatie hebben meegegeven, meer dan een dubbele dosis. (Ik neem dit al jaren dus heb totaal niet naar het doosje gekeken.) En toen ik langs ging kon er niet eens een sorry vanaf. ā€˜Oja, dat is de verkeerde dosis, morgen ligt de juiste dosis voor je klaar. En let even op dat je de afschrijving storneert want daar kunnen we ook niks meer aan doen’.

4 likes

H&m was vroeger zo scheutig met kortingscodes, je kon het bijna gratis bestellen. En nu bijna nooit meer. Ook die 4,- member korting lijk je eerst 10000 voor te moeten uitgeven

37 likes

Ik zou hier een klacht over indienen hoor.

5 likes

Heb ik over gedacht, misschien doe ik het wel. Ik snap best dat je een keer een fout kan maken maar met medicatie is het toch niet zo handig.

Ik vind het echt heel kwalijk eerlijk gezegd en die laconieke reactie maakt het er niet beter op. Snap dat het mensenwerk is maar eens excuus was op zijn plaats geweest.

5 likes

'cause I’m rich and you’re poor

2 likes