Waar erger je je aan? #15

Je moet dan toch zo’n andere variant kopen?

Dit soort gedoe

1 like

Helemaal niet aan zon adaptertje gedacht. Misschien maar bestellen. Vertik het om weer zoveel geld aan oortjes uit te moeten geven.

2 likes

Ik heb vorig jaar een nieuwe samsung en een nieuwe iphone moeten kopen. Toen ook geen seconde erbij stilgestaan maar dit is volgens mij wel een goede oplossing, al heb ik heb zelf ook nog niet aangeschaft. Laat me weten of het bevalt haha

1 like

Jij hebt een kind Grace, de grootste verantwoordelijkheid ever. Je kan dit! Ik zie mezelf wekelijks die dingen verliezen (oke ik ben er al 2 kwijtgeraakt :grimacing: en die had ik gekregen zelfs). Maar het kan ook zonder dat tussenstukje he. Zoals op die 2e afbeelding.

ik kan een draadloze koptelefoon 100% aanraden
je raakt hem niet zomaar kwijt en de batterij gaat langer mee (denk ik?)

11 likes

Ja mn vriend heeft zo’n ding en die gaan idd langer mee qua batterij. Al ligt dat misschien ook aan het merk. Alleen ik ben weer zo’n zeikerd die niet met een koptelefoon wil lopen.

2 likes

Respect voor jou dat je het niet uit de weg gaat :heart:

7 likes

Van iphone weet ik dat je van apple zelf moet kopen omdat het anders niet werkt. Had bij mn werk eerst een iphone en toen werkte en neppe versie niet.

1 like

Die van de Hema werkt wel!

Ja ik koop eigenlijk sowieso graag het van Apple of Samsung merk zelf. Die gaan veel langer mee en laden sneller op. Maar je wil dus liever niet van het merk zelf?

2 likes

Ik vind het lief dat je dat zegt en ik snap dat je het alleen maar goed bedoelt, maar ik zit nu al een poosje te denken hoe ik hier op wil reageren en merk dat ik niet goed uit m’n woorden kom. Ik postte het niet als humblebrag en vind het niet nodig dat er respect voor is dat ik het niet uit de weg ga. Waar racisme van toepassing is kan niet weggelopen worden van de situatie en ik heb de luxe als wit persoon om hier alleen maar ergernis van te voelen en gekwetst te zijn dat mijn vriendin met zo iemand is, maar ik heb wel de luxe dat ik daarna weer naar huis ga en veilig ben. Ik wil niet overkomen als iemand die zichzelf als grote held ziet dat ik 1 racist die wel in mijn leven blijft helaas corrigeer op zijn gedrag, dat is echt niet zo.

5 likes

Sorry zo was het inderdaad niet bedoeld. Ik ben zelf erg conflictvermijdend en daar kwam de respect meer vandaan. Geen kwade bedoelingen.

7 likes

Als het kan wel, maar moet het nog uitzoeken. Ik vind het ook stom weer dat je wat aparts erbii moet kopen.

Ja normaal gesproken kreeg je altijd oordopjes erbij. Nu heb ik en bij Samsung en bij Apple natuurlijk niks gekregen. Ze zouden dan iig dat tussenstukje erbij kunnen leveren.

1 like

Ik erger me aan alles vandaag. Ik irriteer me het meest aan jezelf. En aan m’n kind en m’n vriend.
Moet maar een stuk gaan lopen in de zon denk ik.

1 like

Nou kan me voorstellen dat je je daar aan ergert. Goed dat je er iets van hebt gezegd, zou het ook gewoon blijven doen. Als iets je irriteert kan je daar toch gewoon iets van zeggen? Misschien gevoelig maar het is eigenlijk toch ook niet ok dat je je daar dan loopt op te vreten daarover?

2 likes

Bij apple kreeg je dat tussenstukje bij een van de eerste telefoons met de lightning lader nog wel erbij, maar ze zijn nu alweer zoveel modellen verder en iedereen heeft de bluetooth dingen nu veel meer geaccepteerd, dat ze daar mee opgehouden zijn.
Je kunt ook van die touwtjes kopen voor je oortjes trouwens, soort van dezelfde dingen die je voor je zonnebril kunt kopen, ter preventie van kwijtraken (alhoewel je dan natuurlijk net zo goed gewoon oortjes met een draadje kunt gebruiken, maar die kun je dan weer niet zonder tussenstukje in je telefoon gebruiken… vicieuze cirkel)

1 like

Dat ik vandaag alleen nog maar naar mijn werk laptop heb gestaard. Krijg niets gedaan vandaag.

7 likes

Ik ben erger dan jij en heb al een jaar lang altijd opgeladen oortjes en er nog nooit één verloren dus jij kan dit ook :muscle:t3::muscle:t3:

2 likes

Vandaag lijkt weer alles kapot te gaan/ niet mee te werken. De CV-ketel, toen lag er ergens een verdieping naar beneden overal water (ik denk door m’n eigen onhandigheid en hopelijk geen lekkage), nu lijkt de afzuigkap op te stijgen… Vorige maand ging ook al álles tegelijk kapot dus ik moet er nog financieel van bijkomen, dus hopelijk blijft het (grotendeels) werken