Waar erger je je aan? #15

De ns en het inchecken met je pinpas. Ik heb nu al 3x gehad dat ik incheck met mijn pinpas en op plaats van bestemming ‘uitcheck’maar dat het dus eigenlijk inchecken is. Dag 20 euro

2 likes

Dan moet je even contact opnemen met de klantenservice! Kunnen ze de check in/check uit voor je aanpassen

1 like

I know. Kan pas over 6 dagen als je met je pinpas betaald.
Dus dan ben ik vast wel weer vergeten dat ik dat nog moet doen.

Ah meeen, krijg ik nou geen gratis dagboek met het FF logo er op?

3 likes

WTF sommige mensen sporen echt niet??

Echt belachelijk en harteloos! :tired_face:

Had gisteren dezelfde verbazing bij een artikel over een heel jong iemand die dementie kreeg (uiteraard niet vergelijkbaar met jouw situatie). In het artikel stond duidelijk dat het ergens in 2016 was gediagnosticeerd. En toch reacties eronder met de strekking “dat krijg je er nou van”. Daar werd op gereageerd met de datum, maar nee de beste man bleef bij zijn standpunt. Hoe dan… hoe kan je je gelijk willen halen in iemand anders leed?

2 likes

Echt heel erg dat een groep mensen dus blijkbaar niet meer respectvol stil kan staan bij een overlijden zonder daar een discussie van te maken over vaccins of andere (kwetsende) shit. Echt zo respectloos. Ik kan me al niet voorstellen wat je als nabestaande moet doormaken, maar dat je dus nu ook nog hiermee moet dealen. Echt zo harteloos en onvoorstelbaar.

3 likes

Mijn ex doet dit soort dingen, zieke gestoorde shit in zijn hoofd. Eerst was het enkel een leugenaar en oplichter maar gewoon normaal tegenover artsen etc. Maar nadat covid begon draaide hij helemaal door, ineens waren alle artsen, ziekenhuizen etc en Hugo de Jonge ook haha gewoon moordmachines in zijn ogen. En helemaal andere mensen wijs proberen te maken dat dat écht zo is. En afscheid nemen van mij toen ik mijn eerste vaccin nam omdat hij dacht dat ik op de ic zou terechtkomen en hem nooit meer zou zien. Gaat ook alleen om met mensen met dit soort gedachten en ze zitten 24/7 online. Echt hersenloze monsters die anderen zo lastig vallen met hun waanideeën.

5 likes

En dan blijven ze zich maar afvragen waarom niemand ze serieus neemt… nou door dit soort idiote acties misschien? Bah, echt diep triest.

Mijn ergernis is dat pellets voor de kachel dit jaar zo belachelijk duur zijn.

1 like

Ja zekerr. Hij heeft wel een nieuwe vriendin! Met dezelfde waanideeën.

1 like

Zou je t misschien met een groep mensen uit jouw omgeving kunnen bestellen? Wij doen dit met een hele groep over ons dorp + 2 omliggende dorpen zodat er nu een vrachtwagen voor ons rijd en we zo een paar honderd ekkies goedkoper uit zijn op een kuub.

1 like

Oh geen idee eigenlijk! Ik zal eens even kijken of er misschien facebookgroepen over voor zijn hier in de regio. Bedankt voor de tip

1 like

Lisa Loeb

Er zijn echt weinig mensen minder irritant hè?

11 likes

Wanneer Jimmy Carr in zijn show vraagt: steek je hand omhoog als je het vaccin geweigerd hebt, waarop enkele mensen hun hand opsteken. “Now slap yourself with that hand” :joy:
Goed voor jou dat je hiervan verlost bent :clap:

23 likes

Ik drink graag goede wodka en we hebben nu een ander merk en het is helemaal niet lekker. HAAT HET

Ik heb nou zo vaak op ‘niet geïnteresseerd’ geklikt maar ik blijf deze stijve plank maar tegenkomen op mijn tt feed :weary:

2 likes

De link naar haar profiel delen helpt vast voor jouw algoritme en voor haar ook qua genereren van clicks, doe je die “stijve plank” toch een lol mee

True

5 likes

Ik ook :triumph: ben maar even in de woonkamer gaan zitten, dalijk maar weer een poging wagen.

1 like

Ik lig normaal altijd al wel wakker elke nacht, maar vannacht al de hele nacht al aan het spoken door hoofdpijn. Laat me gewoon slapen.

3 likes