Aaah dan snap ik 'm ja hahah
Dat appte ik m’n vriend ook. Hij stuurde terug: hip, maar jij bent echt de laatste persoon die dat voor de lol gaat doen en dat betekent dat hij me kent.
Al maanden bezig met een bedrijf dat een gebrek in mijn badkamer moet repareren, eindelijk na een hoop mailen en bellen gelukt om een afspraak te maken met die mensen. Ze weten precies wat er aan de hand is en dat er zowel een tegelzetter als loodgieter nodig is, sturen ze alleen een tegelzetter en dan ook nog zonder tegels Kan die man ook niks aan doen natuurlijk en die loopt allemaal al mensen te bellen en die zeggen dat er over een paar uur misschien wel of misschien ook niet een loodgieter in de buurt is, maar dat weten ze allemaal niet zeker. Dag vrijgepakt ook voor niks en die man is ook helemaal voor niks hier naartoe gekomen
Edit: oke die man is top, die heeft net zo lang boos gebeld tot ze iemand gingen sturen. Die zat 2km verderop en een uur op zitten wachten. En ik ga die tegelzetter niet buiten laten wachten in de kou, dus heb hem heel ongemakkelijk een uur zitten entertainen. En die loodgieter kwam net ineens met mijn huissleutel aan??? Hoor allemaal gerommel aan m’n deur, dus ik doe open en hij kijkt mij ook echt aan van wtf doe jij zelf die deur open. En ik keek hem aan van hoezo heb jij mijn huissleutel? Durf het ook niet te vragen, maar vind het nogal raar eigenlijk
Pfff een uur op de bus gewacht, koud! En moet vanmiddag ook nog terug, met overstap.
Ik erger me nog het meest aan het feit dat dit gebeurd omdat ik de studiedag niet online mag volgen😓
Ik word vooral gek van Youtube omdat ze me elke dag vragen of ik wil overstappen naar premium.
Spitsstrookontkenners
Zoveel losse eindjes op werk 🥹
Drie keer woordwaarde!
Aan Gmail die kennelijk een mail verzendt als je op enter drukt gdvrdmm. Ik wilde gewoon naar een volgende regel, hoe moeilijk kan het zijn. Ik was een zakelijke belangrijke mail aan het sturen en was gewoon nog een beetje een opzet aan het maken en toen was hij ineens verstuurd. ZO AWKWARD kut gmail.
Je kan de mail nog intrekken als je snel genoeg bent!
Ja die optie verscheen en verdween binnen 1 seconde. Ik was dus net te laat.
Heb er net alsof mijn leven ervan afhing de mail afgemaakt met heel veel gescheld. Hopelijk komt het niet te stom over :’).
Nee joh, komt vast goed. Dit overkomt iedereen wel eens dus alleen maar herkenbaar.
Ik stop bij mijn bestellingen altijd een handgeschreven kaartje, doe ik al ruim 12 jaar maakt niet uit hoe druk het is.
Krijg ik net een mailtje: blij met mijn bestelling, maar dat kaartje hoeft niet. Jullie denken misschien wat schattig zo een kaartje maar echt niemand wordt blij van zo een kut kaartje.
Volgende keer NIET DOEN.
Hhahah zo heb je vanochtend een fles azijn gedronken meneer? Dat je de moeite ook neemt om dit te mailen, pleur het kaartje dan lekker weg.
Wauw inderdaad. Ik vind dat in ieder geval altijd erg leuk als ik op Etsy of een kleine webwinkel oid bestel. Maakt het wat persoonlijker!
Ik word hier wel blij van meneer Azijn! Het is al vaker voorgekomen dat ik nogmaals bij een webshop heb besteld omdat ik het leuke kaartje herinnerde.
Haha, wth, wat een lul. En juist superleuk dat je dat doet!
@Chesirecat dit is gelukkig ook de eerste keer dat ik zo een opmerking krijg. Verder gelukkig alleen veel blije reacties en mensen die de moeite nemen ook even te mailen met bedankt voor het leuke kaartje!
Ik vind het zelf ook altijd leuk als ik bij een bedrijf bestel en er zit een leuk kaartje of briefje bij. Alleen confetti moet verboden worden in pakketjes
hahaha, hoe kan je zo zuur zijn, was het maarten van rossem?
Hahah nee niet eens
Ik word zo moe van mijn telefoon als ik een gesprek ophang. Als degene waar je mee in gesprek was net een seconde eerder ophangt en jij drukt ook op die rode knop, druk je dus op een nummer in je telefoonlijst. Als je die open had staan. Fucking irritant.