Waar erger je je aan? #15

Ik heb zo’n graftakken hekel aan autorijders die geen richting aangeven. Het frustreert me elke keer weer. En met name de BMW rijders! Alsof ze bij het kopen van hun auto mee hebben gekregen om vooral niet de richtingaanwijzer te gebruiken.

24 likes

Anders gaat het lampje stuk hè

4 likes

50 likes

Oooooh ik ook. Ongekend irritant. Steek nu ook gewoon een klein middelvingertje op naar iedereen die geen richting aangeeft, vind het zó ontiegelijk onbeschoft.

3 likes

Mijn vader is zo’n BMW rijder en vroeg hem de laatste keer of een knipperlicht soms optioneel was. Hij vond het niet grappig. Ik wel.

19 likes

Wil nog steeds deze passief agressief naar zulke bestuurders gebruiken

4 likes

Er zijn ook echt zoveel memes van te vinden :laughing:

26 likes

Ook zovaak auto’s die pas richting aangeven terwijl ze al van rijstrook veranderen, waardoor je alsnog hard moet remmen. Alsof het dan nog nut heeft.

5 likes

Sorry ik heb soms gewoon mn handen vol of op de pook en dan kan ik geen richting aangeven

5 likes

Gvd heb ik het bad eindelijk vol, stond de kraan op maximaal koud? Haha tering zeg.

5 likes

Even een wim hofje

9 likes

Ik heb bij jou t idee dat jij rijd alsof je door de politie word achtervolgt.

15 likes

Huh maar je richtingaanwijzer zit toch links? Dus die hand kun je niet op de pook hebben :face_with_raised_eyebrow::joy:

4 likes

Nee maar m’n rechterhand wel en ik rij als de rode vlek

15 likes

Als @Karl_Lagerfeld een bmw rijdt kan dat dus bewijs zijn dat sommige bmw rijders niet weten waar de richtingaanwijzer zit :sweat_smile:

Edit: haha wow de douchebag grip

1 like

En het is een mini, dus een beetje bmw

1 like

Aaah dan snap ik 'm ja hahah

Dat appte ik m’n vriend ook. Hij stuurde terug: hip, maar jij bent echt de laatste persoon die dat voor de lol gaat doen en dat betekent dat hij me kent. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Al maanden bezig met een bedrijf dat een gebrek in mijn badkamer moet repareren, eindelijk na een hoop mailen en bellen gelukt om een afspraak te maken met die mensen. Ze weten precies wat er aan de hand is en dat er zowel een tegelzetter als loodgieter nodig is, sturen ze alleen een tegelzetter en dan ook nog zonder tegels :smiling_face_with_tear: Kan die man ook niks aan doen natuurlijk en die loopt allemaal al mensen te bellen en die zeggen dat er over een paar uur misschien wel of misschien ook niet een loodgieter in de buurt is, maar dat weten ze allemaal niet zeker. Dag vrijgepakt ook voor niks en die man is ook helemaal voor niks hier naartoe gekomen

Edit: oke die man is top, die heeft net zo lang boos gebeld tot ze iemand gingen sturen. Die zat 2km verderop en een uur op zitten wachten. En ik ga die tegelzetter niet buiten laten wachten in de kou, dus heb hem heel ongemakkelijk een uur zitten entertainen. En die loodgieter kwam net ineens met mijn huissleutel aan??? Hoor allemaal gerommel aan m’n deur, dus ik doe open en hij kijkt mij ook echt aan van wtf doe jij zelf die deur open. En ik keek hem aan van hoezo heb jij mijn huissleutel? Durf het ook niet te vragen, maar vind het nogal raar eigenlijk

1 like

Pfff een uur op de bus gewacht, koud! En moet vanmiddag ook nog terug, met overstap.
Ik erger me nog het meest aan het feit dat dit gebeurd omdat ik de studiedag niet online mag volgen😓

1 like