Oooh ja ik zag het echt totale cringe! Deed gewoon pijn aan mijn ogen
Ik ook!!! Ik ben in minder dan een jaar al drie keer goed ziek geweest. Vroeger was mijn immuunsysteem echt chefs kiss. Ik kon de klok erop gelijk zetten dat ik elke 4 jaar griep kreeg, maar tegenwoordig is het echt niet normaal vaak.
Ulg ben die stakingen zo zat. Ik haat kou ik wil gewoon lekker warm in de trein.
Bedrijven die als een incasso één keer niet lukt direct opgeschalen met een brief met dringende verzoeken etc. Probeer het gewoon een dag later nog een keer?
Mijn billen zitten vol met schaafwondjes door mijn spijkerbroek die er overheen schuurt met deze kou. Wat een rot gevoel. Echt zo’n special snowflake huid
Ik word helemaal gek van die shorts op mijn YouTube abonnementen pagina, ik wil gewoon normale videos kijken, we hebben al genoeg van de short content apps.
De service in JD is altijd zooo slecht, er was hier net serieus een werknemer zijn baard aan het kammen terwijl ik vroeg of hij me kon helpen? Erg vreemd
Een collega die vraagt in welk land ik ook al weer woon.
Dus ik geef antwoord. Zegt hij “are u sure?”
Alsof ik niet zeker zou weten in welk land ik woon?
Ik heb zo’n graftakken hekel aan autorijders die geen richting aangeven. Het frustreert me elke keer weer. En met name de BMW rijders! Alsof ze bij het kopen van hun auto mee hebben gekregen om vooral niet de richtingaanwijzer te gebruiken.
Anders gaat het lampje stuk hè
Oooooh ik ook. Ongekend irritant. Steek nu ook gewoon een klein middelvingertje op naar iedereen die geen richting aangeeft, vind het zó ontiegelijk onbeschoft.
Mijn vader is zo’n BMW rijder en vroeg hem de laatste keer of een knipperlicht soms optioneel was. Hij vond het niet grappig. Ik wel.
Ook zovaak auto’s die pas richting aangeven terwijl ze al van rijstrook veranderen, waardoor je alsnog hard moet remmen. Alsof het dan nog nut heeft.
Sorry ik heb soms gewoon mn handen vol of op de pook en dan kan ik geen richting aangeven
Gvd heb ik het bad eindelijk vol, stond de kraan op maximaal koud? Haha tering zeg.
Even een wim hofje
Ik heb bij jou t idee dat jij rijd alsof je door de politie word achtervolgt.