Waar erger je je aan? #15

@Chesirecat dit is gelukkig ook de eerste keer dat ik zo een opmerking krijg. Verder gelukkig alleen veel blije reacties en mensen die de moeite nemen ook even te mailen met bedankt voor het leuke kaartje!

Ik vind het zelf ook altijd leuk als ik bij een bedrijf bestel en er zit een leuk kaartje of briefje bij. Alleen confetti moet verboden worden in pakketjes :sweat_smile:

7 likes

hahaha, hoe kan je zo zuur zijn, was het maarten van rossem?

2 likes

Hahah nee niet eens :joy:

2 likes

Ik word zo moe van mijn telefoon als ik een gesprek ophang. Als degene waar je mee in gesprek was net een seconde eerder ophangt en jij drukt ook op die rode knop, druk je dus op een nummer in je telefoonlijst. Als je die open had staan. Fucking irritant.

11 likes

Iemand houdt al 15 min de wc in de trein bezet. :sob:

1 like

Dit heb ik dus altijd met mijn werk telefoon en dan open ik de lijst van mensen waarvan ik oproepen heb gemist en dan bel ik ALTIJD iemand uit die lijst net voor 1 seconde, dat ze gaan terugbellen

Ik heb een lekkage in de badkamer waardoor de stroom is uitgevallen. Ik belde gisteren met een loodgietersbedrijf en toen werd gezegd dat het 60 euro zou kosten om te laten controleren waar de lekkage vandaan komt. Eventuele meerkosten zouden vooraf worden besproken.

Nou je raadt het al. Toen de loodgieter wegging (en geen werk had verricht) wilde hij ineens dat ik 150 euro ging betalen. Ik zou ook 90 euro annuleringskosten moeten betalen omdat de lekkage vanuit een andere woning kwam…

Hele discussie later, heb ik niet betaald.wat een oplichter zeg,

Maar ook vervelend is dat mijn vriend nooit echt helpt met dit soort zaken. Zijn idee was wachten totdat het water zou opdrogen en dan na het weekend de elektriciteit weer aanzetten…… ik Voel me dan zo een huismanager die alles moet regelen en in gang moet zetten…

5 likes

Dat de plek voor reels bij insta op een andere plek zit waardoor ik continu mezelf per ongeluk in beeld heb :joy:

4 likes

… Het water … Laten opdrogen… En dan…

Als dat nou eens kon :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Maar je weet nu dus wel waar het vandaan komt? Van buren?

3 likes

Wtf dus hij heeft gecontroleerd en omdat het niet in jouw woning was moet je de 60 euro controle + 90 euro voor een soort boete omdat het niet bij jou was betalen? Heel vreemd. Het is toch geen annulering? Hij is toch geweest?

2 likes

Ja bizar hè. Was echt een oplichter want het verhaal sloeg echt helemaal nergens op.

@Monica tjaaa hij had niet echt een goed doordacht plan. Maar het komt idd van de buren. Zij hebben een lekkage in de douche en gaan dat gelukkig nu met spoed oplossen.

2 likes

Omg bij mij was het op WhatsApp dat die soms uit het niks ontspoorde en uit het scherm ging waar ik in bezig was en andere schermen opende en whatsapp-telefoontjes startte met mensen uit nota bene gearchiveerde chats. Zoals exen :joy: awesome, bedankt.

1 like

Dat Thuisbezorgd elke keer meldingen stuurt over dat ik nog een kortingscode heb terwijl ik een beetje normaler probeer te eten. Veel te veel verleiding :sob:

Lieferando heet het daar ja!!!

:joy: ja maar mijn app staat nog ingesteld op Nederlands dus bij mij staat er gewoon Thuisbezorgd haha.

1 like

Jezus! Dat je je ook druk kan maken om zoiets kleins? :joy: Ik vind dat juist altijd wel leuk

1 like

Weet niet of je van sushi houdt en of ze bezorgen op het adres waar je zit, maar Tabibito is echt de beste! Ben ook fan van de dumplings en bao buns van Han West. Zijn beide relatief gezonde opties, mocht je toch voor de bijl gaan :grin:

5 likes

Haha Han West heb ik toevallig dinsdag besteld. Was erg lekker inderdaad! Die andere ga ik even opslaan voor morgen of zondag!

3 likes

Wat een meelijwekkend gedrag zeg, ik hoop dat je er om kon lachen.

2 likes

Hahah ja ik vind vooral de moeite die je dan nog neemt om een mail te sturen nog het ergste. Ik heb ook wel eens een lolly in een pakketje gehad die ik heb weg gegooid, beetje zonde, maar ik ga dat bedrijf dan niet mailen of zo. Ik heb wel meer te doen :joy:

@Nescio ja ik kon er zeker om lachen! :grin:

3 likes