Waar erger je je aan? #15

Jezus wie heeft zulke mails verzonnen :face_vomiting:

3 likes

Jezus krijg helemaal stress van al die vragen :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Wooow ik zou er inderdaad niks meer van kopen als ik dit soort mails krijg :sweat_smile:

1 like

Telefoon gaat net. Gast begint heel verhaal, ik zo ok hallo maar mag ik even je naam weten en namens wie je belt? Oh ja niet aan gedacht, nou lijkt mij nogal handig als je koude acquisitie doet dat je bij de basis begint.

Vervolgens ging hij mij ook nog mansplainen, terwijl hij geen idee had wat ik nou doe en allemaal dingen verkeerd zei. Ok doei he :joy: echt geen zin en tijd hier voor.

5 likes

Een meeting dat vooral luisteren is, is geannuleerd en nu moet ik mezelf gaan motiveren om wat werk te verrichten.

4 likes

Had heel veel zin in ijsthee dus heb net ijsthee citroen gekocht maar het smaakt naar afwasmiddel :nauseated_face:

De opdrachtgever van mijn vriend die maar niet betaalt :pinched_fingers: :pinched_fingers: stel fuckers

Het watertappunt dat nog in wintermodus verkeert

6 likes

Er zit een dronken man in mn trein te kotsen… gelukkig had ik het pas laat door en moet ik er zo uit.

2 likes

Ik heb een spiraal maar wel nog onregelmatig PMS. En ik heb me toch een partij buikkramp ineens :sob:

1 like

Ik heb een babbelaarlolly gegeten en de zijkant van mijn mond is helemaal dik en kapot. En daardoor kwijl ik een beetje :unamused::joy:

1 like

Oh mijn goed ik heb dit met een bepaald gejuich. Hoor dit echt al meer dan tien jaar. Je hoort dan gejuich en iemand roept iets onverstaanbaars. Ik herken inmiddels het gejuich eromheen en zodra ik het hoor zit ik te wachten op het geroep.

Mn vriend is nogal hardhorend en hij hoort het nooit en dan zit hij me echt aan te kijken alsof er iets mis met me is als ik weer eens terug spoel want ‘hoor je het dan niet?!?!?’

Het zit aan het einde van deze videoclip, naast het niet bekendmaken van internationale tourdata het ergste wat Taylor Swift me ooit heeft aangedaan.

5 likes

hahahaa ik vind Taylor Swift sowieso al kut dus ik hoop dat je waardeert dat ik speciaal voor het mede-leed deze clip heb aangeklikt :tongue:

deze is ook super herkenbaar ja net zoals die “yaaaaay” met van die kinderstemmetjes. MAAR niks is zo erg als die lach voor mij

2 likes

Het word gewaardeerd haha. Idd is die lach wel erger ja, heb dan echt het gevoel dat je door een filmmaker in de zeik genomen word.

5 likes

Ik had gisteren een fondsenwerver van cliniclowns aan de deur die boos op mij werd omdat ik geen gegevens wil delen (e-mail, bankreknr), maar wel altijd iets in een collectebus gooi.

Wat een zuur persoon. Misschien moet ze zelf wat vaker lachen.

6 likes

Ja vreselijk hè!!!

1 like

Dan moet je het spel Plague Inc. nooit spelen, ze hebben het gebruikt als ‘achtergrond geluid’, alleen veels te hard en het komt om het minuut (denk ik) langs.

Ik had het spel trouwens toevallig gekocht net voor het hele corona gebeuren was begonnen, toen het realiteit werd vond ik het geen leuk spel meer :confused:

1 like

ik heb net voor de tweede keer hetzelfde nespressokopje gebruikt om koffie te zetten, yuk. Na een paar slokken dacht ik hmmmm er klopt iets niet. Toen keek ik pas naar wat ik aan het drinken was en zag al geen schuimlaag. Zag de kleur niet goed in mn kopje maar toen ik het over goot was het wel duidelijk eentje in de categorie “als dit thee is doe mij maar koffie; als dit koffie is doe mij maar thee”. Goeiemorgen he :smiling_face_with_tear:

2 likes

Bedankt voor de tip!!!

3 likes

Ik ben op zoek na bh’s en dan kan ik me zo storen dat ik met mijn kleine cupmaat alleen maar voorbeelden krijg van modellen met een grotere cupmaat. Super, dat het mooi staat bij een grotere maat maar geen idee hoe het dan oogt bij mij

2 likes